Hop til indhold
Donethat

Wien - en nitte og en fuldtræffer

Recommended Posts

Hej,

var et par dage i Wien i sidste uge og havde på forhånd brugt en del tid på at sætte mig ind i sagerne - bl.a. ved at kigge på Booksusi.com. Udbudet er kæmpestort, tricket er at finde det rigtige. 

Efter ankomst på hotellet valgte jeg et sted i nærheden - Yukina.at på Max-Winter-Platz 12 - et sted med mange lækre unge asiatiske piger....ifølge deres hjemmeside. I virkeligheden var der kun 1 kinesisk madamme på stedet. Vel i slutningen af 40’erne, lille og lidt rund. Var liderlig og lidt under tidspres, så jeg valgte at tage en halv time til 60€ med økoblow. Hvis man kunne abstrahere fra udseendet og hendes uforståelige tysk/engelsk, så leverede hun altså et super blow. Var dog alligevel skuffet, men mest ift. forventningerne, der var bygget op fra hjemmesiden. 

Næste aften tog jeg på tur med min kollega, som havde hørt om et sted, der hed noget med Golden. Vi nåede frem til at det måtte være Goldentime.at. For mig var det første gang i en saunaclub. Vi ankom i taxi og betalte 90€ i entre, fik håndklæde, badekåbe og armbånd til skabet. Et hurtigt bad og så ellers ind i klubben - og WOW - det vrimlede med modelsmukke piger i 20’erne. Jeg foretrækker normalt piger i sexet lingeri fremfor helt nøgne piger, men her var alle piger helt nøgne og den ene mere lækker end den anden. De fleste østeuropæiske kvinder, flest fra Rumænien, nogle fra Ungarn og Bulgarien og enkelte fra Moldova. Der var vel omkring 50-60 piger og måske omkring 30-35 mænd. Der er så mange ting at fortælle om fra dette fantastiske sted. For mit vedkommende blev det til tre ture med tre superflotte piger. Prisen er 70€ for en halv time, og selvfølgelig bliver der gjort forsøg på at sælge op. Der er 25 rum i stueplan og i kælderen med en seng, en knag til badekåben og et lille bord. Pigen har friske lagener med. Døren er bare et forhæng, men det generede mig ikke. Den første pige forsøgte at få mig til at vælge 1 time for 200€, og som hun sagde, så ville hun ikke stoppe mig i noget, og det betød økoblow, COF, CIM, anal og så meget jeg orkede. Det var den første pige, så jeg valgte bare en halv time til 70€. Det blev til en gang superfransk og sex i et par stillinger. Det bedste var da hun red mig i cowgirl, hvor jeg havde udsigt til den mest fantastiske røv. 

Efter en kort pause tilbage i barområdet røg jeg med den næste, der også prøvede at sælge op, endte med superfransk, 69 og en gang doggy. Købte lidt ekstra og kom af med 100€. 

Den sidste var en meget veluddannet pige fra Rumænien. I øvrigt var alle piger ret gode til engelsk. Men hende her var super charmerende udover at hun havde den mest fantastiske krop. Hun forsøgte at få mig overtalt til CIM, men det ville hun have 70€ for, så jeg valgte lidt andet til ialt 120€. 

Efter 3 ture på 4 timer var jeg helt flad men også mættet. Hold k... et lækkert sted. Billederne af pigerne bliver ved med at dukke op på nethinden. God fornøjelse med Godentime, hvis I skal til Wien. 

Donethat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...