Guest Le Queen Skrevet 11. Oktober, 2019 Did anyone hear the radio program on radio 24/7 this morning? it was between 10-12. Sofie Brandvarm was a guest over the phone for at least 1,5 hours. It was very interesting and kept in a very good language without judgement over sex workers. I can definitely recommend to stream the podcast. and thumbs up for Sofie. She was a very good spokeswoman for sex workers in general. Have a wonderful weekend! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 11. Oktober, 2019 Hej @Le Queen Her er linket til udsendelsen. https://www.24syv.dk/programmer/den-blaa-bog/56588099/radio24sex-de-positive-aspekter God weekend derude. KK 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 12. Oktober, 2019 For dælan @Sofie Brandvarm, kan du ikke komme op til tiden??? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sofie Brandvarm 375 Skrevet 12. Oktober, 2019 Varmemester skrev, for 6 timer siden: For dælan @Sofie Brandvarm, kan du ikke komme op til tiden??? Hehe, nope Ej har bare haft en mega stresset uge og kom først i seng kl 3, og havde så sat alarmen til kl 6. Vågnede kl 9.45 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 12. Oktober, 2019 Sofie Brandvarm skrev, for 3 timer siden: Hehe, nope Ej har bare haft en mega stresset uge og kom først i seng kl 3, og havde så sat alarmen til kl 6. Vågnede kl 9.45 Hahaha.. Ja ok, så kan jeg godt se det ikke er helt så nemt. Men det er jo ikke fordi du behøver din skønheds søvn. Så du må ha været træt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9400 Skrevet 12. Oktober, 2019 Lidt trist at radioværten opførte sig vildt forvirret. Næsten hver gang han skulle stille et spørgsmål eller afspille noget osv, blev han helt vildt ivrig, og skulle fortage sig alverdens svinkeærinder. Det skabte desværre en noget forvirret stemning. Dette havde også den bivirkning at deltagerne sikkert følte at de skulle skynde sig at svare, når de endelig fik taletid. På trods af ovennævnte synes jeg faktisk at det lykkedes deltagere at få sagt mange gode ting, fakta m.v. Personligt synes jeg det lykkedes Steen Schapiro ganske godt, dels at få sagt noget fornuftigt og dels at tale roligt, selvom radioværten stort set hele tiden virkede stresset. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
H_Jensen 15 Skrevet 14. Oktober, 2019 Sofie Brandvarm skrev, den 12.10.2019 at 21:20: Hehe, nope Ej har bare haft en mega stresset uge og kom først i seng kl 3, og havde så sat alarmen til kl 6. Vågnede kl 9.45 Vist ikke første gang du har sovet over dig......Var der ikke noget med et misset fly fra Bornholm engang ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sofie Brandvarm 375 Skrevet 15. Oktober, 2019 H_Jensen skrev, den 14.10.2019 at 16:03: Vist ikke første gang du har sovet over dig......Var der ikke noget med et misset fly fra Bornholm engang ? Haha, du er tydeligvis ikke en af dem der lader mig glemme det Men jeg bare virkelig dårlig til søvn og tider. Altså alvorligt #dårligluder 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg