Hop til indhold
jon2017

Lærke i sommerhus på Mors og i Salling.

Recommended Posts

Hej. Har besøgt Lærke i sommerhus 3 gange. Hun er en slank pige sidst i fyrrerne og helt almindelig. Hun annoncerer på light. Små bryster og en naturlig mis. Kan stærkt anbefales. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jon2017 skrev, for 6 minutter siden:

Hej. Har besøgt Lærke i sommerhus 3 gange. Hun er en slank pige sidst i fyrrerne og helt almindelig. Hun annoncerer på light. Små bryster og en naturlig mis. Kan stærkt anbefales. 

Kunne være godt Med et link ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
jon2017 skrev, for 53 minutter siden:

Hej. Har besøgt Lærke i sommerhus 3 gange. Hun er en slank pige sidst i fyrrerne og helt almindelig. Hun annoncerer på light. Små bryster og en naturlig mis. Kan stærkt anbefales. 

Kan du fortælle lidt om hvad hun tilbyder samt pris...

Del dette indlæg


Link til indlæg

En times tid. Hun er lidt slidt men ellers rigtig sød. Er man til hår har du det både på missen og under armene. Det har jeg nu ikke noget imod hvis det ikke er for meget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jdn
jon2017 skrev, for 5 timer siden:

Kan desværre ikke nå det, men vil da gerne høre om udfaldet.

Så er jeg tilmeldte, hun skrev vi er 2 tilmeldte indtil nu.

jon2017 skrev, den 16.10.2019 at 18:45:

En times tid. Hun er lidt slidt men ellers rigtig sød. Er man til hår har du det både på missen og under armene. Det har jeg nu ikke noget imod hvis det ikke er for meget.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Manden46 skrev, for 8 timer siden:

Hun er desværre lidt for dyr

800 for en halv time, 1200 for en time. Plus 300 for uden hvis man er til det? Er det dyrt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pele10 skrev, for 8 timer siden:

800 for en halv time, 1200 for en time. Plus 300 for uden hvis man er til det? Er det dyrt?

Nej

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
Pele10 skrev, den 22/6/2020 at 23:46:

800 for en halv time, 1200 for en time. Plus 300 for uden hvis man er til det? Er det dyrt?

Nu er jeg godt nok bosiddende i Kbh, men synes det lyder sindssyg billigt. Herovre kan 1 time ikke fås for 1.200 hos en prof GP. Ikke engang hos en Thai.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...