Hop til indhold
husholdningsven

Har I oplevet falske kontakter, der sværtet jer til på direkte mail?

Recommended Posts

Hej

Har I oplevet falske kontakter, der sværtet jer til?

I mit tilfælde, har jeg en ret ny annonce ("Mandlig massør tilbyder intim full body yoni/lingam inspireret olie massage tilbydes i dit hjem") på AnnonceLight. Jeg tilbyder massagen med det præmis, at jeg ikke selv tager tøjet af, samt at modtageren af massagen kun skal nyde og ikke selv deltage aktivt - altså massagen leder ikke til sex med mig.

Har fået nogle positive kontakter og reaktioner (tak for det), men også en ret mærkelig én, der fra 2/10 kom fra en mailadresse med et mandligt navn (lad os kalde det PV).

I mailen fortæller PV, at han selv har været massør, men er stoppet, at hans kæreste ikke kender til hans interesse for at give massage, med mere. PV spørger ind til min massage, og om jeg selv deltager i det sexuelle, om min massage nogensinde har ført til, at jeg fik sex med modtageren, etc. Og PV spørger gennem flere og flere mails mere og mere ind til den kvindelige orgasme og hvordan jeg registrer den, med mere.

Da jeg har et liv ved siden af at svare på mails fra en person, der enten ikke har erfaringer selv, eller også politiforhører mig, så henviste jeg 10/10 venligst/høfligt PV til at søge på Google for, hvordan en orgasme kan mærkes/føles/registreres. Dette var mit afsluttende svar til PV:

"'morn

Jeg har familie med hjemmeboende børn, arbejde og også kunder, der skal passes. Så jeg er ikke på mailen hele tiden. Tilsvarende kan jeg ikke engagere i for meget tid på at skrive mails. Jeg vil anbefale dig dels at prøve dine spørgsmål af med din kæreste og dels at Google dine spørgsmål - nogle af svarene, eks på dit seneste spørgsmål, kan tage lidt tid at besvare.
Så held og lykke fremover.
Mvh

Og så fik jeg denne sviner..:

"Så blev du lige pludseligt meget vigtig.

Pas nu på du ikke ender i medierne, med ham massøren der har en finger oppe i kvinderne.
Det har man set gang på gang, og pludselig står du også med sådan en sag.
SÅ er du advaret....og ja. ..du troede du havde en aftale med pigen.....
Jeg modtager ikke flere mail, da jeg blokerer dig.
Vil nu rejse 3 måneder til Australien.
Mvh Anne"

Altså blev en fyr ved navn PV til en (bitter?) pige ved navn Anne?!?! Og det fremgår ikke, hvilken 'pige', PV taler om, som "du skulle have en aftale med"... har PV (nu aka Anne!) selv stået i sådan en sag?!

AnnonceLight, som jeg kontaktede med det samme, kunne ikke genkende personens mail. De henviste til, at jeg skulle gå til politiet, hvis jeg fortsat blev chikaneret af PV/Anne. Indtil videre har jeg dog blot blokeret for personen.

Nogen der kan genkende denne slags tilgang fra en eller anden person/bruger eller noget?

En forundret og let bekymret (sker dette ofte??)
Husholdningsven

Hav det godt alle sammen og god arbejdslyst :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon ikke det bare er ham tossen, du kan læse mere om her.
Og der findes mange andre tråde om ham herinde.

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 1 time siden:

Mon ikke det bare er ham tossen, du kan læse mere om her.
Og der findes mange andre tråde om ham herinde.

Takker. Og SCARY!

Mit indtryk er ellers, at de fleste herinde er almindelige anstændige mennesker og ikke en troll som den tråd eller min stalker drejer sig om!

Del dette indlæg

Link til indlæg

I udgangspunktet skal du bare regne med, at alle der sælger div. former for seksuelle ydelser, fra til anden modtager en gang lort på email og eller sms.  Så længe du beskytter dit privatliv og private oplysninger, er der sådant set ingen grund til at blive bange, skræmt osv.  Du skal blot ignore den slags folk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror det allerbedste du kan gøre er, at hoppe op og falde ned på den der. No harm done, udover en lidt fornærmet mand eller kvinde - der nu iøvrigt har blokeret dig ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg læste det først som falske kontanter...

Nå, øv at du skulle det her igennem. Forstår ikke hvad nogen får ud af at opføre sig på den måde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...