Hop til indhold
Muunsex

Super skønne og smukke Sida - kvalitet!!!

Recommended Posts

Citat
Agurken skrev, for 15 minutter siden:

Ok น้อง @sanook, det kan godt gå hen og blive en lang aften kan jeg se, men jeg tænker, at vi skåner andre for vores uenigheder og vil bare slutte af med at citere dig selv:

PS. 

Jeg kan kun opfordre dig til at besøge Sida og gerne bidrage med anmeldelse efterfølgende. 

 

Haha' Det vil jeg overveje. Lover ikke noget. :biggrin: Men tak น้อง

Læser desværre ikke Thai' har problemer nok med at tale sproget. Måtte ha' hjælp af Google.

Men tak BROR ...Long Chai

Redigeret af sanook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest A. Senna

Jeg ville nok kun betale for den tid hun havde brugt 45m=375 hvis 1t er 500

hvis hun er ude af form, uoplagt eller noget andet kan hun heller ikke kræve fuld pris.

og det har intet med nærighed at gøre, tværtimod smider jeg altid ekstra hvis min massør har oppet sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sanook skrev, for 19 timer siden:

.Håber du nu har lidt forståelse for hendes dårlige dag

God weekend til alle/sanook

 

Ja jeg har da forståelse for hvis hun er utilfreds pga af en eller flere af de sandsynlige årsager du stiller op. 
 

Men at hun ikke vil levere en ydelse der står på hendes menu, men vil have man laver tilkøb der ikke står noget om, det har jeg ingen forståelse for. 

 

Hvis hun kun vil have en høj timeløn og altid vil have sexuelle ydelser med i handlen, bør hun skrive det eller fortælle det ligeud. Ellers er det totalt respektløst over for folk der betaler i god tro.  

Redigeret af kunforsjov76

Del dette indlæg


Link til indlæg

Iøvrigt får jeg helt ærligt lidt brækfornemmelser af de der helt ude i hampen generaliseringer om thaierne. Jeg har været i landet af flere omgange og i stort set alle regioner. Jeg har også fået meget massage i DK og har lært nogle stykket at kende. 
 

Min oplevelse er helt igennem, at thaierne er lige så forskellige og unikke som alle andre mennesker i denne verden. Det modsatte ville jo også gøre dem til en slags forudsigelige robotter og dermed temmelig uinteressante. Og uinteressante kan man ikke sige thaierne er - så der vil jeg gerne strække generaliseringen ud til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da der er flere forskellige opfattelser af Sida i denne tråd, vil jeg lige give mit besyv med.

Jeg synes hun skal have point for at ville køre et massagested med højere standard end gennemsnittet.
Hygiejne i højsædet, og flot og rent sted. Opvarmet olie.
Hun gør mange små ekstra ting for at man skal føle sig velkommen, og kører i min opfattelse stedet professionelt.

Billeder på annoncer svarer til virkeligheden.

Hun vil gerne have, man bestiller tid god tid inden - måske 1-2 dage.
Og hvis man gør opmærksom på, det skal være hos Sida, man bestiller tid, så ved man, hvad man får.

Hun har været lidt uheldig med sine assistenter gennem tiden, så der er større sandsynlighed for en god oplevelse ved at bestille tid hos Sida.

Prisstrukturen på merpris-området er lidt mystisk og ulogisk. Men det man aftaler, er det man får, til den pris man først har aftalt.

Og ja, uret på væggen kan til tider gå lidt hurtigt.

Men pris og tid er ikke så vigtigt for mig som at gå fra stedet med et smil på læben.

Og det har jeg altid gjort efter besøg hos Sida :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Niels-Bamsen

Jeg vil have lov at sige, at jeg kun har haft positive oplevelser hos Sida. 
jeg føler altid at jeg får en god behandling og at hun tager hensyn til hvad mine behov er den pågældende dag.

og kan ikke genkende det med at blive snydt med tiden :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sanook skrev, den 15.8.2020 at 14:17:

Helt klart , hun har haft en dårlig dag. Thai'er er meget specielle.

Jeg har boet og arbejdet i Thailand mange år. Taler sproget nogenlunde, men bliver aldrig klog på dem. Specielt ikke pigerne. Måske har hun problemer med økonomien, manden, menstruation, eller hvad ved jeg.

I de situationer bliver Thaier' meget kortsigtet i deres tanke måde, som i din situation. Det er her og nu hun har manglet penge. Om du kommer igen om 14 dage, tar' man til den tid.

Deres logik er mange gange til både at grine og græde over. Hvis de i lang tid ikke har haft indtægter, sætter de ikke som hos os prisen ned for at tiltrække flere kunder.

NEJ DE SÆTTER SGU PRISERNE OP.!!!

De skal jo ha' tjent de penge ind som de har tabt, er mantraet.

Et andet eksempel på Thai logik, er, hvis man som udlænding helt uden skyld bliver involveret i et trafik uheld,  med senere udgifter til rep. af bil eller motorcykel, men ikke mindst evt. hospitals indlæggelse. Regn med at du får skylden. Og regningen. Thai'logikken er her:

HVIS IKKE DU HAVDE VÆRET HER, VAR DET ALDRIG SKET.!!!

Så er det som udlænding svært at holde masken. Specielt når man ser fjolset som var skyld i uheldet, stikker en knyttet hånd med sedler over i politibetjentens næve. Damn.

Sikkert mange brødre her på siderne, som kan nikke genkendende til ovenstående.

Inden jeg kommer for langt ud i dette never ending emne, vil jeg blot nævne:

Vedr. hendes massage. Der kan jeg stå inde for, at hvis hun som hun skriver er uddannet på WhatPo i Bkk. så bliver det ikke bedre.

Håber du nu har lidt forståelse for hendes dårlige dag

God weekend til alle/sanook

 

Ngok. er det Thailandske ord som Thailænderne bruger om hinanden. Det er en person der er doven og vil have penge uden at lave noget for det. Desværre er det meget udbredt blandt Thailændere. Kan genkende alt hvad du beskriver.

Redigeret af Sammy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der i dag til en times mix (thai/olie). Havde ondt i ryggen og ville evt. gerne have lidt mere. 

@Lynet2019: Hj koster 300 kr. - det oplyste hun mig ca. halvvejs i massagen, da hun spurgte om jeg ville have tantra eller mere. Jeg takkede nej, da jeg bedre kan lide det kommer en smule snigende, det tilbud. Og der havde ingen pirring været på det tidspunkt.

Hun er en pleaser, og det er rart. I morgen kan jeg nok mærke, om hun osse er en god massør. Men hun sms’er og snakker i tlf, mens hun masserer benet med den anden hånd. Det trækker gevaldigt ned.

I disse tider var det rart at se, at der var sprit og rene håndklæder.

Og rimelig diskret lokation fordi man ringer på ved opgangsdøren. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobby CPH skrev, for 55 minutter siden:

Var der i dag til en times mix (thai/olie). Havde ondt i ryggen og ville evt. gerne have lidt mere. 

@Lynet2019: Hj koster 300 kr. - det oplyste hun mig ca. halvvejs i massagen, da hun spurgte om jeg ville have tantra eller mere. Jeg takkede nej, da jeg bedre kan lide det kommer en smule snigende, det tilbud. Og der havde ingen pirring været på det tidspunkt.

Hun er en pleaser, og det er rart. I morgen kan jeg nok mærke, om hun osse er en god massør. Men hun sms’er og snakker i tlf, mens hun masserer benet med den anden hånd. Det trækker gevaldigt ned.

I disse tider var det rart at se, at der var sprit og rene håndklæder.

Og rimelig diskret lokation fordi man ringer på ved opgangsdøren. 

Meget lig min oplevelse der gav anledning til lidt debat. Du skriver det er rart hun pleaser. Jeg synes det er vildt fake og giver en kølig professionel distance. Ingen tvivl om at hun kan noget over gennemsnittet hvad angår massage og hendes sexappeal ligeså. Men det virker hult og ligegyldigt når hun er kølig og bruger telefon under massagen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...