Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Milena finkenstrasse og Jenny engelsburg fortsættelse

Recommended Posts

Gæst

Efter en knap så sprudlende oplevelse med Jenny, var det et must at prøve en pige mere. De sidste par gange jeg har været i FL, har udvælgelsen været lidt tilfældig, dels fordi udvalget i mine øjne har været lidt kedeligt og dels fordi favoritpigerne har været optaget.

prøvede en, for mig ukendt, pige mere.

http://www.fair-girls.de/Flensburg/1107

Dejlige Milena

50 euro/30 minutter

Ved godt dave 1971 lige har skrevet en anmeldelse af hende! Men det var med deep troat osv, så her kommer lige en, med "almindelig sex"

Ikke sikker på billederne er hende! syntes umiddelbart, at det jeg kan se igennem ansigtssløringen, ikke er hendes ansigt. Kroppen er i hvert fald, helt sikkert ikke hende, ellers er det for nogen kilo siden.

Hun har som Dave skriver nogle bryster, og det er nogen man lægger mærke til! De er naturlige, de er STORE de er flotte og de sidder godt! Hun er buttet, ikke 5 kilo for meget, men mere 10-15 kilo for meget. Jeg ser det som erotisk, andre vælger en anden. Det mørke lange hår har hun, lidt pinligt men lagde faktisk mærke til hun har brune øjne og ellers mørklødet generelt set.

Så er hun sød hun er indlevende og leverer en god service (uden det er verdensklasse) kælende er hun også, i hvert fald er hun vild med at blive berørt!

Fint Blowjob, rideturen var dejlig, ikke intensiv.... tilgengæld gjorde hun opmærksom på, YOU GOT FREE HANDS, og det udnyttede jeg til fulde! videre i missionær, selvom hun lagde op til doggy, sluttende af med et handjob, hvor der igen, var FREE HANDS

Alt i alt en god tur! hvor tiden ikke var husmor afmålt.

Havde desværre ikke så god tid idag, så vi aftalte jeg kom igen, da der lige var nogen ting, der skulle prøves :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun kommer til finkenstrasse med jævne mellemrum, faktisk også en af grundene til jeg valgte hende ;) lidt øv, at blive glad for en pige, hvis hun bare er væk bagefter! Hun kommer i april igen, mandagen efter påske.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...