Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Sanne i Viborg-sprøjte orgasme

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Sanne som dette forums læsere jo kender fra hendes indlæg har været i min kikkert noget tid.

For så mange år siden, at det kunne være løgn, fik min daværende kæreste en sprøjteorgasme. Vi var vel 17 år, og anede ikke hvad det var. Har senere prøvet det med forskellige kærester, koner osv. men det er aldrig rigtig lykkedes.

NU ville jeg i min høje alder lære det ordentligt. Research på nettet, og anbefaling fra en jeg stoler på, fik mig til at kontakte Sanne.

Aftalen kom i hus, og nu vi var sammen, kunne jeg lige så godt prøve Sannes prostata massage.

Sanne holder bla. til i Mermaid House : http://www.mermaidhouse.dk/e107_plugins/sgallery/gallery.php?view.8.1.1

Huset ligger ud til en befærdet vej, men med diskret parkering og indgang.

Sanne åbnede med et stort smil. Jeg smed tøjet, og tog et lille hvil på sengen, medens Sanne badede.

Stille og rolig nussen og kælen indtil vi begge var varmet op til jobbet :) Sanne fik på mit initiativ lidt mere opvarmning med munden. Dejlig mis, som blev temmelig kælen. Så skulle jeg lære at give sprøjteorgasme. Roligt, sødt og meget afslappet fik jeg direktiver, og det lykkedes til overflod. Lækkert at opleve, og lækkert at sidde mellem Sannes ben og se hende komme op til overfladen igen.

Så var det min tur. Himmel det var godt. Tror nok at jorden rokkede lidt, lige inden jeg for nogle sekunder tabte forbindelsen til verden. Sanne sad med et glad og forventningsfuldt smil og førte mig til udløsning - nej orgasme var det sgu.

Vi nussede lidt videre på de ret våde håndklæder, og fik også lige snakket om søndagens afsnit af Borgen.

Bad til sidst. Det var nødvendigt efter Sannes flyvetur. Badekaret er iøvrigt med jacussi, og den virker rigtig godt sagde Sanne.

Sanne vil jeg anbefale til min bedste ven.

Hvordan Sanne ser ud? Se linket, og kan tilføje at hun har dejlig blød varm hud, et fantastisk smil, sødt væsen og er lækkerbuttet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dejlig anmeldelse, Århuselsker.

Du har helt ret: Sprøjteorgasmer er et fascinerende fænomen og noget, som man absolut bør opleve på et tidspunkt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...