Guest Flax Skrevet 17. Oktober, 2019 Oldtimer skrev, for 51 minutter siden: Stop lige en halv. Hinduer bærer normalt ikke turban, det er sikher, der bærer turban. En sikh besøger ikke GP'er (hvis han er troende) for her er troskab et krav, der ikke må fraviges. Hverken hinduer eller sikher er muslimer, så en turban er ikke et muslimsk klædestykke. Hinduer er mennesker fra Indien, der tilhører hinduismen. Andre der tilhører hinduismen, men ikke stammer fra Indien er per se ikke hinduer (men hvad er de så?) Sikher tilhører en helt anden religion (men de fleste bor i Indien) Muslimer er en helt tredie religion, en af de få monoteistiske religioner, beslægtet med kristendommen og den mosaiske tro. Så lad være med at beskylde turban klædte mennesker for at være muslimer (det er en fordom, der fik sin udbredelse via geniet Carl Barks, der blot ville underholde børn og barnlige sjæle) Venligst OT (der er langt over 55) Så blev vi så meget klogere, Sikher besøger ikke prostituerede, de går ind for Sikher sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4625 Skrevet 17. Oktober, 2019 Flax skrev, for 11 minutter siden: Så blev vi så meget klogere, Sikher besøger ikke prostituerede, de går ind for Sikher sex. Ja, og tror I på den, så har jeg en stor bunke skrot til salg, den befinder sig ganske vist på Champs de Mars i Paris og skal skilles ad først. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 17. Oktober, 2019 Oldtimer skrev, for 2 timer siden: Stop lige en halv. Hinduer bærer normalt ikke turban, det er sikher, der bærer turban. En sikh besøger ikke GP'er (hvis han er troende) for her er troskab et krav, der ikke må fraviges. Hverken hinduer eller sikher er muslimer, så en turban er ikke et muslimsk klædestykke. Hinduer er mennesker fra Indien, der tilhører hinduismen. Andre der tilhører hinduismen, men ikke stammer fra Indien er per se ikke hinduer (men hvad er de så?) Sikher tilhører en helt anden religion (men de fleste bor i Indien) Muslimer er en helt tredie religion, en af de få monoteistiske religioner, beslægtet med kristendommen og den mosaiske tro. Så lad være med at beskylde turban klædte mennesker for at være muslimer (det er en fordom, der fik sin udbredelse via geniet Carl Barks, der blot ville underholde børn og barnlige sjæle) Venligst OT (der er langt over 55) Du har ret i, at der skal skelnes imellem sikher og hinduer. Min fejl. Men jeg har intetsteds hævdet, at en turban er et muslimsk klædningsstykke. Her fejllæser du mig. Jeg svarede blot på migmandens spørgsmål, om en niqab er stofmisbrug. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 17. Oktober, 2019 Borende X skrev, den 8.10.2019 at 14:19: Hmmm, sidder der mon så for enden en dommer som i min hadereklame nr. 1, "Spangsbergs flødebollelov", og dømmer "du må godt"? I øvrigt er det faktisk ulovligt at forskelsbehandle på grund af alder, men alligevel bliver mange "sølvræve" afskediget – og med alle mulige andre begrundelser end netop alder. Amen til det ! Tjek lige hvordan KMD er sluppet afsted med at sætte alders diskrimination i system https://www.computerworld.dk/art/247423/afsloering-hemmelig-kmd-plan-bryder-loven-alle-nyansatte-i-danmark-skal-vaere-under-36-aar Citat: " Siden begyndelsen af 2018 har KMD-ledelsen forbudt organisationen at ansætte nye medarbejdere på 36 år eller derover i Danmark. Hvis det alligevel har været nødvendigt at hyre en ansat på 36 år eller mere, skal topledelsen specifikt godkende det. KMD vil nu ændre planen, så den ikke overtræder loven " For at det ikke skal være løgn, så gælder reglen ikke for ansættelser i Polen - I wonder why ? Erstat ordene 'nye medarbejdere på 36 år eller ældre' med ord som kvinder, gravide, ikke vestlige, handikappede etc. - Så havde fanden været løs! Yes there is soething rotten in KMD 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BM29 Skrevet 17. Oktober, 2019 Mænd over 55 år er generelt usoignerede, overvægtige, har grimme tænder, hår på ryggen og rynker fra panden og ned efter . Til gengæld har de røven fuld af penge, for børnene og alle X kæresterne er flyttet hjemmefra , bilen og huset er betalt. Jeg er selv 55 IRONI KAN VÆRE ANVENDT . Jeg foretrækker selv kvinder fra 35-50 år, og kan ikke rigtig se at det er forkert at en GP også har sine preferencer - det skal jo være sjovt at gå på job , også for en GP ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 17. Oktober, 2019 BM29 skrev, for 27 minutter siden: Mænd over 55 år er generelt usoignerede, overvægtige, har grimme tænder, hår på ryggen og rynker fra panden og ned efter . Til gengæld har de røven fuld af penge, for børnene og alle X kæresterne er flyttet hjemmefra , bilen og huset er betalt. Jeg er selv 55 IRONI KAN VÆRE ANVENDT . Jeg foretrækker selv kvinder fra 35-50 år, og kan ikke rigtig se at det er forkert at en GP også har sine preferencer - det skal jo være sjovt at gå på job , også for en GP ? Det var synd med ironien. Beskrivelsen passer ellers på mig på en prik 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg