Hop til indhold
Pite

Har undret mig over hvad der galt med mænd over 55 År

Recommended Posts

spritsaillateen skrev, for 52 minutter siden:

Tak for informationen. Det var jeg faktisk ikke klar over. Jeg ved blot at det er et krav at alle der sælger sex skal registrere sig som selvstændige erhvervsdrivende hos SKAT, og troede derfor at der galt samme regler som for alle andre erhvervsdrivende. Dertil skal det lige siges at jeg sagtens forstår hvorfor nogle ikke ønsker sex med visse etniske grupper. Har blot gået og funderet over den finurlige juridiske problemstilling jeg troede det var.

Nej, branchen er et særsyn i erhvervslivet.

Der skal svares både skat og moms – vistnok også CVR-registreres – men der ydes intet til gengæld fra det offentlige. Kvinder i branchen kan således ikke melde sig ind i f.eks en A-kasse og få sygedagpenge, og der er også problemer med forsikringer.

Et godt, gammelt bon mot siger ellers, at man skal yde, før man kan nyde. I prostitutionsbranchen skal man kun yde, men kan ikke nyde.

En underlig holdning: "Vi vil gerne have dine penge, men men du kan intet få for dem, og vi lægger allehånde hindringer i vejen for din brancheudøvelse".

Pecunia non olet – penge lugter ikke – som kejser Vespasian sagde, da han lagde en skat på urin.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det skal du da ikke undre dig over... Hvad er det i mænd plejer at sige.... Nogle tænder på moren, andre på datteren.

Du er da garvet nok til at vide, at det handler om præferencer?

En tandtyk nutellamad fejler jo heller intet, bare fordi ALLE ikke elsker sådan en lille én. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Flax

Næ der er ikke noget galt med mænd over 55, alder er jo bare et tal, så forstår ikke nogen sætter en grænse ved en bestemt alder. Kvinderne har da lov til at stille krav om alder, men det er forskelligt hvornår folk bliver gamle, hvis man holder sig i form kan en 60 årig godt give en 40 årig baghjul rent fysisk. Selv har jeg altid været fysisk aktiv og er aldrig blevet afvist hos nogen på grund af alder.  For kvindernes vedkommende har jeg mødt flere der har rundet de 50 og stadig ser rigtig godt ud og er attraktive, omvendt har jeg mødt yngre kvinder jeg slet ikke tænder på, usund livsstil, alkohol og stoffer er også noget der kan sætte sine spor, så for mig er det vigtigere at passe på sin krop end alderen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej skønne mennesker 

Jeg har faktisk dobbelt problem, både rundet 50 og ikke dansk røde :D, MEN jeg har det godt med det, et eller andet sted kan godt forstå at nogle GP har krav om alderen eller etnicitet, det har jeg /vi alle andre noget krav, jeg selv har krav at GP skal ikke være overvægtig (undskyld til alle byttet pige) men sådan er det, selvom jeg bor i Danmark 22 år og efter så mange år er jeg mere dansk end min rigtig etnicitet, jeg accepterer ønsker /krav fra GP om deres krav, selvfølgelig men kan ( og det har jeg gjort med succes :)) præsenterer sig selv på en pænt og høflig måde og prøve lykken, og hvis man får afvisning, jeg siger altid pænt tak og undskyld for forstyrrelser, har aldrig oplevet at GP bliver sure eller sagt mig noget upassende 

Sådan er livet, større respekt for GP og deres krav, DE har ret til det ligesom at VI har ret at VÆLGE hvem skal vi besøge 

Så op med humøret og lille mand ;) og finder en som har lyst til dig, kemi er vigtigt 

Håber jeg har ikke såret noget med min indlæg 

Huske at livet er for kort, nyder den med fuld fart 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 1 minut siden:

Mænd over 55 år er dejlige<3

I er også dejligt :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

det er lidt sjovt at der bruges ord som ulovlig forskelsbehandling og racediskrimination osv

jeg vil kun ha sex med mænd og udelukker derfor alle kvinder

er jeg så kønsdiskriminerende eller sexistisk?

Redigeret af aaisha

Del dette indlæg

Link til indlæg
aaisha skrev, for 41 minutter siden:

det er lidt sjovt at der bruges ord som ulovlig forskelsbehandling og racediskrimination osv

:D Nej, det er du ikke, men EG er fortrinsvis et mandeforum, og derfor er tingene (oftest) set med mandens øjne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
aaisha skrev, 1 time siden:

Du legitimerer tydeligvis kønsdiskrimination. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anna - fræk og sexet skrev, for 5 timer siden:

Mænd over 55 år er dejlige<3

Hej Anna

Enskam der er så langt over til dig ;)

knus Pite

Del dette indlæg

Link til indlæg

Naturligvis er det så afgjort pigernes ret til at bestemme hvem de har lyst til at have sex med!

Normalt er der ingen problemer i det, da jeg - som snart-senior :-) - mest er interesseret i en nogenlunde passende aldersklasse, altså f.eks.min 35 +, hvor omtalte krav ikke ses så tit.

I de tilfælde, hvor jeg var interesseret, men blev mødt af en vis alderskrav, har jeg henvendt mig til pigerne og spurgt, om de giver dispensation - og når denne anmodning bliver formuleret i et pænt og sobert sprog, gives der dispensation i ca. 80 %  :-)

... så - bare spørg!

\ sydvinden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pite skrev, den 8.10.2019 at 12:20:

Har set flere annoncer på det sidste som DENNE  hvad er der galt med mænd over 55 ?

Du spørger hvad der er galt med en gruppe på baggrund af at enkelte GP'er ikke ønsker personer fra gruppen som kunder.

Dit spørgsmål er selvfølgelig udtryk for en misforståelse - kun annoncørerne ville kunne svare på, hvorfor de frasorterer en gruppe.

Vi andre kan gætte - det har nogle allerede gjort i tråden, men det er bare gæt. Det samme gælder alle mulige andre afgrænsninger, fx i denne annonce "kun danske mænd", som heller ikke betyder der er noget galt med svenskere, men bare at denne GP ikke gider dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
aaisha skrev, for 18 timer siden:

Ikke mere end en herrefrisør er. Man er ikke forpligtet over evne, så hvis du ikke har kvalifikationerne til at betjene et kundesegment, så skal du heller ikke. Jeg går jo heller ikke til gynækolog.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Åh, I ved nok. Man kan være en flink og empatisk person hele livet, som yder til Dansk Flygtningehjælp, tilsidesætter behovene for andre og altid hjælper til når vennen skal flytte eller male soveværelset. Og pludselig, over night, når man går fra at være 54 til 55 år, så bliver man et arrogant røvhul der lytter til tyske schlagere på sin Soundboks 2 og hvæser af alle cyklisterne. Så er det jo klart at man må bortfiltrere dette alderssegment. :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pite skrev, den 8/10/2019 at 12:20:

Hej

Har set flere annoncer på det sidste som DENNE  hvad er der galt med mænd over 55 ?

Pite

99% af pigerne lyver om deres alder, så du gør bare det samme. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Anna. Hvor er det en dejlig udmelding, det med at jeg lige pludselig er i den rigtige alder (61)

Jeg har lovet mig selv at besøge dig i nærmeste fremtid, har smu-kigget på dine selfies ( dengang det var lovlige)

Du er lige en pige efter mit hoved, og med de anmeldelser...….Det glæder jeg mig til

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bamsen skrev, for 18 timer siden:

Hej Anna. Hvor er det en dejlig udmelding, det med at jeg lige pludselig er i den rigtige alder (61)

Jeg har lovet mig selv at besøge dig i nærmeste fremtid, har smu-kigget på dine selfies ( dengang det var lovlige)

Du er lige en pige efter mit hoved, og med de anmeldelser...….Det glæder jeg mig til

Du er i den bedste alder.  Ligesom vin bliver bedre med årene, så bliver mænd også dejligere med årene - synes jeg :wub:

Så jeg vil glæde mig til dit besøg. 

Knus

Anna

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, den 8/10/2019 at 14:14:

Der har været mange tråde/indlæg herinde om, hvorfor man kun modtager "danske mænd", og det er vel i grunden bare en politisk korrekt omskrivning af, at man ikke ønsker at dele seng med muhammedanere og turbanésere.

Og det er der vel netop "supergode grunde til", f.eks deres generelle kvindesyn. Jeg ville da heller ikke ligge og stikke i én, der grundliggende foragtede mig eller så ned på mig.

Bare et spørgsmål. Hvad er turbanésere? 

Hvis det er som jeg tror, en der ikke vil tage turbanen af,  hvad så hvis han er sammen med en i niqab?

Bliver det så det rene stofmisbrug?

Del dette indlæg

Link til indlæg
aaisha skrev, den 9/10/2019 at 13:25:

I disse lgbt tider må du være begge dele.

Jeg vil kun have sex med kvinder og anser dette for mere normalt, men det el vel også diskriminerende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
migmanden skrev, for 35 minutter siden:

Bare et spørgsmål. Hvad er turbanésere? 

Hvis det er som jeg tror, en der ikke vil tage turbanen af,  hvad så hvis han er sammen med en i niqab?

Bliver det så det rene stofmisbrug?

En turbanéser er en, der bærer turban, altså en hindu. En, der bærer niqab må være en niqabianer. Og ja: Diverse muslimske klædningsstykker er i min optik rent stofmisbrug :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 34 minutter siden:

BX's måde at trolle på. 

Nej ikke trolde, men lege med ord :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 16 timer siden:

En turbanéser er en, der bærer turban, altså en hindu. En, der bærer niqab må være en niqabianer. Og ja: Diverse muslimske klædningsstykker er i min optik rent stofmisbrug :)

Stop lige en halv.

Hinduer bærer normalt ikke turban, det er sikher, der bærer turban. En sikh besøger ikke GP'er (hvis han er troende) for her er troskab et krav, der ikke må fraviges.

Hverken hinduer eller sikher er muslimer, så en turban er ikke et muslimsk klædestykke.

Hinduer er mennesker fra Indien, der tilhører hinduismen. Andre der tilhører hinduismen, men ikke stammer fra Indien er per se ikke hinduer (men hvad er de så?)

Sikher tilhører en helt anden religion (men de fleste bor i Indien)

Muslimer er en helt tredie religion, en af de få monoteistiske religioner, beslægtet med kristendommen og den mosaiske tro.

Så lad være med at beskylde turban klædte mennesker for at være muslimer (det er en fordom, der fik sin udbredelse via geniet Carl Barks, der blot ville underholde børn og barnlige sjæle)

Venligst OT (der er langt over 55)

Redigeret af Oldtimer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...