Hop til indhold
Heine

chat med Mai Henriksen

Recommended Posts

nejj .... ikke nogen lummer chat :) men rent faktisk en pige der har gjort sig den ulejlighed at sætte sig grundigt ind i sagerne..

Jeg synes hun svarer godt - (nok fordi hun ligger på linje med mine egen views - sådan er det jo oftest) der er formentlig tale om en modernisering af rufferilovgivningen der gør det muligt at gøre branchen lidt mere legal (telefonpiger og revision med mere) Helt fjerne præget af zuhåltern og bagmænd vil det nok ikke, men thumbs up herfra

læs selv - måske er der håb for politikerne endnu :)

http://www.dr.dk/Nyheder/Artikler/2013/02/04/124720.htm

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

nejj .... ikke nogen lummer chat :) men rent faktisk en pige der har gjort sig den ulejlighed at sætte sig grundigt ind i sagerne..

Jeg er helt enig med dig, og også i at man rent logisk synes bedst om svar/holdninger, der passer med ens eget synspunkt.

Modsætningen til at sætte sig ind i tingene ses her http://www.metroxpress.dk/nyheder/forsker-blander-sig-borgen-debat-om-prostitution/KObmbc!NaA5t4VoQFSao/ i denne artikel, hvor 3 folketingspolitikere vil lovgive ud fra følelser/fordomme uden at have sat sig ind i problematikken før de tager stilling. Rystende hvis dette er en generel tendens blandt folketingsmedlemmer. :roll:

Og ja, jeg ved godt at folketingsmedlemmer skal stemme efter deres overbevisning, men derfor må man vel alligevel forvente (eller kræve), at de sætter sig ind i tingene, før de tager stilling, eller har jeg bare misforstået noget :?:

Og lige en senere tilføjet kommentar:

Lars Aslan Rasmussens (medlem af Københavns Borgerrepræsentation) klage til DR's bestyrelse må vist siges at være noget det mest pinlige, der endnu er set fra en politiker omkring dette afsnit af Borgen, manden 'promoverer' jo simpelthen sin uvidenhed og sine personlige fordomme. :(

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

radio24syv - som også kan findes på nettet (radio24sy.dk) - bringer i udsendelsen Cordua & Steno en debat mellem Mai Henriksen og Rasmus Langhoff... udsendelsen kan også podcastes senere hvis man ikke har mulighed for at høre den ... oplægget er her:

De prostituerede skal sikres rettigheder på arbejdsmarkedet, mener den konservative arbejdsmarkedsordfører MF Mai Henriksen. Debat mellem Henriksen og socialdemokraternes ligestillingsordfører MF Rasmus Horn Langhoff kl. 10.30

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

radio24syv - som også kan findes på nettet (radio24sy.dk) - bringer i udsendelsen Cordua & Steno en debat mellem Mai Henriksen og Rasmus Langhoff... udsendelsen kan også podcastes senere hvis man ikke har mulighed for at høre den ... oplægget er her:

De prostituerede skal sikres rettigheder på arbejdsmarkedet, mener den konservative arbejdsmarkedsordfører MF Mai Henriksen. Debat mellem Henriksen og socialdemokraternes ligestillingsordfører MF Rasmus Horn Langhoff kl. 10.30

Tak for info Heine.. :)

Jeg podcaster den senere, da Mai Henriksen's synspunkter virker til at gå i den rigtige retning.

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...