gigolomidt 7 Skrevet 6. Oktober, 2019 (edited) Hej brugere Har tidligere haft kontakt med Hotwife666 gennem mailkorrespondance, men havde desværre fornemmelsen af at hun var endnu en af de fake profiler som der er alt for mange af.... Nu er hun på igen og der er s.. noget der drager Nogle der kender hende eller har været på besøg? https://annoncelight.dk/showad/273499 Redigeret 6. Oktober, 2019 af gigolomidt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kenzo 62 Skrevet 6. Oktober, 2019 gigolomidt skrev, for 24 minutter siden: Hej brugere Har tidligere haft kontakt med Hotwife666 gennem mailkorrespondance, men havde desværre fornemmelsen af at hun var endnu en af de fake profiler som der er alt for mange af.... Nu er hun på igen og der er s.. noget der drager Nogle der kender hende eller har været på besøg? https://annoncelight.dk/showad/273499 Besøgte hende for et par år siden, fræk kvinde med piercinger meget lækker. Privat bolig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sailorman 242 Skrevet 6. Oktober, 2019 Ja, hun er real og har været i gamet i mange år. On and off. Kender hende fra for en del år siden. Jeg skrev med hende for lidt tid siden hvor hun skrev at hun var blevet klippet helt korthåret. Ca et par millimeter. Dette Er ikke lige noget at jeg tænder på. Hun har eller pæne anmeldelser for år tilbage. Så er du til næsten skaldede damer så er det bare at komme afsted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 859 Skrevet 6. Oktober, 2019 Hej Jeg har også gode oplevelser med hende, dog også for år tilbage, dengang var hun super skøn - og gav en fantastisk oplevelse, jeg bor langt fra hende, også den gang, så det blev til 2 besøg - men har altid gerne ville besøge hende igen, husker mange frække billeder hun lagde op... Sailorman skriver hun er klippet korthåret, det er synd - jeg kan ikke lige forestille mig det er frækt desværre men giver hun samme service er hun et besøg værd, glæder mig til at læse din anmeldelse, hvis du besøger hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1001nat 187 Skrevet 7. Oktober, 2019 Denne lækre kvinde tog min GP-jomfrudom for en hel del år siden. Desværre fik jeg kun besøgt hende denne ene gang. Hun er totalt nærværende og service-minded, - og så alle de piercinger - var sgu' bange for at hænge fast i dem (nej de var ekstra pirrende!!!) Får helt lyst til at besøge hende igen.... Ha' en dejlig dag 1001nat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gigolomidt 7 Skrevet 19. November, 2019 Tak for jeres svar Tror jeg vil forbi hende, fandt hendes oplysninger gennem et telefonnummer hun havde på en tidligere annonce og fandt derfor hendes navn og Facebook profil... Ja hun er karseklippet nu...... Vi er enige om det er hende her, ik? https://annoncelight.dk/showad/285398 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mistress 1 Skrevet 19. November, 2019 Hej gigolomidt Jeg må desværre skuffe dig mht Facebook og mit navn. Det nr du skriver om, blev misbrugt..derfor har jeg fået mig et nyt nr. Så du skal ikke regne med /tro på alt hvad du finder her . Er du i tvivl om noget, er du velkommen til at kontakte mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1001nat 187 Skrevet 19. November, 2019 Hej Gigolomidt - og andre Som jeg skrev længere oppe i denne tråd, havde jeg fået lyst til at møde hende igen. Og det gjorde jeg så den 10. oktober. 100% dejligt gensyn med denne skønne kvinde. Selvom hun har født en del børn, har hun en fantastisk flot velholdt krop. Hun er SÅ nem at snakke med, at man helt glemmer, det er betalingssex. Alt er med kondom, men hendes behandling gør, at det glemmer man/jeg. Ja hun er karseklippet nu. Personligt kunne jeg bedre lide lidt mere længe på håret - men det er en ubetydelig detalje. Ha' en dejlig dag De bedste hilsner 1001nat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Some1 182 Skrevet 19. November, 2019 gigolomidt skrev, for 10 timer siden: Tak for jeres svar Tror jeg vil forbi hende, fandt hendes oplysninger gennem et telefonnummer hun havde på en tidligere annonce og fandt derfor hendes navn og Facebook profil... Ja hun er karseklippet nu...... Vi er enige om det er hende her, ik? https://annoncelight.dk/showad/285398 WTF ?!? Hvorfor leder du efter hende på FB og vælger at offenligtgøre det herinde ? Tænker ikke at du vil bryde dig om at hun gjorde det samme mod dig! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gigolomidt 7 Skrevet 20. November, 2019 Some1.... Hvad har jeg offentliggjort??? Ikke en skid du kan bruge til noget..... Der er så meget fake lort på Annoncelight og andre sites, så verificering og dokumentation er desværre nødvendigt! Jeg kunne aldrig, som i ALDRIG, finde på at videregive personfølsomme oplysninger, hvilket jeg på ingen måde gør eller har gjort her..., så slap du bare af og find et andet sted at at spille smart ;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 20. November, 2019 gigolomidt skrev, for 1 minut siden: Some1.... Hvad har jeg offentliggjort??? Ikke en skid du kan bruge til noget..... Der er så meget fake lort på Annoncelight og andre sites, så verificering og dokumentation er desværre nødvendigt! Jeg kunne aldrig, som i ALDRIG, finde på at videregive personfølsomme oplysninger, hvilket jeg på ingen måde gør eller har gjort her..., så slap du bare af og find et andet sted at at spille smart Når du skriver du har fundet hende på Facebook ud fra tlf i annoncen, fremstår du lidt stalker agtig på en creepy måde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gigolomidt 7 Skrevet 20. November, 2019 Jamen det må jeg jo være så.... AalborgLook, du er åbenbart så uoplyst at du ikke ved hvad stakling er..... Dog vil jeg sige, at jer det mener det er stalking, skummelt, creepy eller hvad i ellers kan finde af ord, i er åbenbart så langt fra virkeligheden i “denne” verden og vel i bund og grund også ufattelig naive hvis ikke i laver jeres baggrundsinformation, med alt det fake og løgn som findes her.... Jeg har aldrig stalket nogen og behandler de oplysninger jeg finder med diskretion og kun for eget brug, gider ikke holde ved et hus og så det er en fuldstændig intetanende kvinde der åbner, bla det har jeg undgået 2 gange hvor jeg har haft mistanke og kontaktet dem meget anonymt og forsigtigt på Messenger først og de var rigtig glade for at gå oplyst at nogen misbruger deres telefonnummer og billeder i sexannoncer og i begge tilfælde blev det politianmeldt... Hvordan tror du/ i en kvinde/ pige og for den sags skyld “kunden” ville have det i sådan en situation? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 796 Skrevet 20. November, 2019 gigolomidt skrev, for 6 minutter siden: Jamen det må jeg jo være så.... AalborgLook, du er åbenbart så uoplyst at du ikke ved hvad stakling er..... Dog vil jeg sige, at jer det mener det er stalking, skummelt, creepy eller hvad i ellers kan finde af ord, i er åbenbart så langt fra virkeligheden i “denne” verden og vel i bund og grund også ufattelig naive hvis ikke i laver jeres baggrundsinformation, med alt det fake og løgn som findes her.... Jeg har aldrig stalket nogen og behandler de oplysninger jeg finder med diskretion og kun for eget brug, gider ikke holde ved et hus og så det er en fuldstændig intetanende kvinde der åbner, bla det har jeg undgået 2 gange hvor jeg har haft mistanke og kontaktet dem meget anonymt og forsigtigt på Messenger først og de var rigtig glade for at gå oplyst at nogen misbruger deres telefonnummer og billeder i sexannoncer og i begge tilfælde blev det politianmeldt... Hvordan tror du/ i en kvinde/ pige og for den sags skyld “kunden” ville have det i sådan en situation? Sherlock Holmes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gigolomidt 7 Skrevet 20. November, 2019 mistress skrev, for 19 timer siden: Hej gigolomidt Jeg må desværre skuffe dig mht Facebook og mit navn. Det nr du skriver om, blev misbrugt..derfor har jeg fået mig et nyt nr. Så du skal ikke regne med /tro på alt hvad du finder her . Er du i tvivl om noget, er du velkommen til at kontakte mig Hejsa Jeg har ikke skrevet noget nummer nogen steder og kunne aldrig finde på det. Hvis det er tilfældet må man sige det er ufattelig gennemført misbrug, for billeder på annonce og Facebook har sammenfald af ting omkring.... Lige meget, jeg vil rigtig gerne møde dig og kontakter dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 20. November, 2019 gigolomidt skrev, for 4 timer siden: Jamen det må jeg jo være så.... AalborgLook, du er åbenbart så uoplyst at du ikke ved hvad stakling er..... Dog vil jeg sige, at jer det mener det er stalking, skummelt, creepy eller hvad i ellers kan finde af ord, i er åbenbart så langt fra virkeligheden i “denne” verden og vel i bund og grund også ufattelig naive hvis ikke i laver jeres baggrundsinformation, med alt det fake og løgn som findes her.... Jeg har aldrig stalket nogen og behandler de oplysninger jeg finder med diskretion og kun for eget brug, gider ikke holde ved et hus og så det er en fuldstændig intetanende kvinde der åbner, bla det har jeg undgået 2 gange hvor jeg har haft mistanke og kontaktet dem meget anonymt og forsigtigt på Messenger først og de var rigtig glade for at gå oplyst at nogen misbruger deres telefonnummer og billeder i sexannoncer og i begge tilfælde blev det politianmeldt... Hvordan tror du/ i en kvinde/ pige og for den sags skyld “kunden” ville have det i sådan en situation? Jamen så er alt jo fryd og gammen, så fortsæt du bare. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Some1 182 Skrevet 20. November, 2019 gigolomidt skrev, for 9 timer siden: Some1.... Hvad har jeg offentliggjort??? Ikke en skid du kan bruge til noget..... Der er så meget fake lort på Annoncelight og andre sites, så verificering og dokumentation er desværre nødvendigt! Jeg kunne aldrig, som i ALDRIG, finde på at videregive personfølsomme oplysninger, hvilket jeg på ingen måde gør eller har gjort her..., så slap du bare af og find et andet sted at at spille smart Korrekt du har ikke skrevet hendes navn eller andet herinde. Du har dog oplyst opskriften på hvordan man finder hendes private oplysninger. Desuden ser jeg absolut ingen grund til at man kontakter en person direkte og privat, hvis det ikke fremgår af annoncen. Det er fandme creepy. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg