Hop til indhold
Guest Aalborgfyren90

Relax Massage Aalborg - Emmie

Recommended Posts

Guest Aalborgfyren90

Anmeldelse af Emmie hos Relax Massage i Aalborg

Det var min første gang jeg skulle prøve thaimassage, og efter at have læst lidt anmeldelser faldt valget på Relax Massage i Aalborg. 

Nervøs og uvidende om hvordan man gør gav jeg dem et kald for at booke en tid - der fik jeg ikke så meget af vide, andet end at de lukkede tidligt, så jeg skulle komme med det samme. 

Jeg ankom til stedet, gik ind, blev taget imod af Emmie uden et ord og ledt ind i et lokale bag ved. Blev her spurgt om hvad jeg ville have, og stadig lidt nervøs fik vi aftalt 30 min med happy ending(hj) for 500kr. Spurgte om hun var nøgen under happy ending, hvilket hun svarede ja til. Fortalte også at det var min første gang. Det hele gik egentlig lidt hurtigt.

Af med tøjet, på briksen med mig, der blev tændt for lidt afslappende musik. Hun kom ind ind og begyndte massagen. Den var faktisk rigtig god og tilpas - uden at kunne sammenligne med andre steder. 

Jeg fik besked om at vende mig om, og så gik hun ellers igang med junior - men hun blev dog påklædt - øv. Undervejs kom hun med små ord og stønnen, samt øgede tempoet. Ingen øjenkontakt. Det virkede mest som at det hurtigt skulle overstås. Lidt ærgerligt ellers, da det kunne have været prikken over i’et. Det hele var ovre efter ca. 20 min. 

Stedet: 8/10, pænt og rent, dog lidt trafikeret og mange mennesker udenfor.

Pigen: 7/10 - var lidt træt af det hele gik så hurtigt og der ikke helt skete det vi aftalte. Men det er nok lektien til en evt. anden gang. Ellers var hun sådan set rar og pæn nok.

https://annoncelight.dk/showad/199238

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborgfyren90 skrev, for 2 minutter siden:

Anmeldelse af Emmie hos Relax Massage i Aalborg

Det var min første gang jeg skulle prøve thaimassage, og efter at have læst lidt anmeldelser faldt valget på Relax Massage i Aalborg. 

Nervøs og uvidende om hvordan man gør gav jeg dem et kald for at booke en tid - der fik jeg ikke så meget af vide, andet end at de lukkede tidligt, så jeg skulle komme med det samme. 

Jeg ankom til stedet, gik ind, blev taget imod af Emmie uden et ord og ledt ind i et lokale bag ved. Blev her spurgt om hvad jeg ville have, og stadig lidt nervøs fik vi aftalt 30 min med happy ending(hj) for 500kr. Spurgte om hun var nøgen under happy ending, hvilket hun svarede ja til. Fortalte også at det var min første gang. Det hele gik egentlig lidt hurtigt.

Af med tøjet, på briksen med mig, der blev tændt for lidt afslappende musik. Hun kom ind ind og begyndte massagen. Den var faktisk rigtig god og tilpas - uden at kunne sammenligne med andre steder. 

Jeg fik besked om at vende mig om, og så gik hun ellers igang med junior - men hun blev dog påklædt - øv. Undervejs kom hun med små ord og stønnen, samt øgede tempoet. Ingen øjenkontakt. Det virkede mest som at det hurtigt skulle overstås. Lidt ærgerligt ellers, da det kunne have været prikken over i’et. Det hele var ovre efter ca. 20 min. 

Stedet: 8/10, pænt og rent, dog lidt trafikeret og mange mennesker udenfor.

Pigen: 7/10 - var lidt træt af det hele gik så hurtigt og der ikke helt skete det vi aftalte. Men det er nok lektien til en evt. anden gang. Ellers var hun sådan set rar og pæn nok.

https://annoncelight.dk/showad/199238

En halv time er heller ikke meget når du også skal have massage. Hun ved jo ikke hvor lang tid du er om at komme. Prøv at give et par hundrede mere næste gang for en time. Jeg tror bare du skulle have mindet hende om at hun havde lovet at tage tøjet af :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborgfyren90
Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden:

En halv time er heller ikke meget når du også skal have massage. Hun ved jo ikke hvor lang tid du er om at komme. Prøv at give et par hundrede mere næste gang for en time. Jeg tror bare du skulle have mindet hende om at hun havde lovet at tage tøjet af :) 

Det kan godt være. Var nok min nervøsitet der holdte mig tilbage. Havde faktisk selv forestillet mig 45 min, men det var hende selv der holdte fast i 30 min.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smiley5 skrev, den 6.10.2019 at 13:13:

Det var også det første sted jeg startede, lidt massage og så et HJ, men det gider jeg simpelthen ikke længere, så heller give 2-300 mere og så er det med det hele, hvilket nok ikke kommer til at ske derinde, held og lykke næste gang 

Hvor for du det hele for 5-600kr. Er interesseret.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborgfyren90 skrev, den 5.10.2019 at 17:11:

Anmeldelse af Emmie hos Relax Massage i Aalborg

Det var min første gang jeg skulle prøve thaimassage, og efter at have læst lidt anmeldelser faldt valget på Relax Massage i Aalborg. 

Nervøs og uvidende om hvordan man gør gav jeg dem et kald for at booke en tid - der fik jeg ikke så meget af vide, andet end at de lukkede tidligt, så jeg skulle komme med det samme. 

Jeg ankom til stedet, gik ind, blev taget imod af Emmie uden et ord og ledt ind i et lokale bag ved. Blev her spurgt om hvad jeg ville have, og stadig lidt nervøs fik vi aftalt 30 min med happy ending(hj) for 500kr. Spurgte om hun var nøgen under happy ending, hvilket hun svarede ja til. Fortalte også at det var min første gang. Det hele gik egentlig lidt hurtigt.

Af med tøjet, på briksen med mig, der blev tændt for lidt afslappende musik. Hun kom ind ind og begyndte massagen. Den var faktisk rigtig god og tilpas - uden at kunne sammenligne med andre steder. 

Jeg fik besked om at vende mig om, og så gik hun ellers igang med junior - men hun blev dog påklædt - øv. Undervejs kom hun med små ord og stønnen, samt øgede tempoet. Ingen øjenkontakt. Det virkede mest som at det hurtigt skulle overstås. Lidt ærgerligt ellers, da det kunne have været prikken over i’et. Det hele var ovre efter ca. 20 min. 

Stedet: 8/10, pænt og rent, dog lidt trafikeret og mange mennesker udenfor.

Pigen: 7/10 - var lidt træt af det hele gik så hurtigt og der ikke helt skete det vi aftalte. Men det er nok lektien til en evt. anden gang. Ellers var hun sådan set rar og pæn nok.

https://annoncelight.dk/showad/199238

Hej. Jeg har været inde hos Emmie flere gange og er en gang også blevet masseret af den anden pige derinde men jeg har dog kun fået alm massage og det syntes jeg de begge gør rigtig godt og er det bare massage man er efter syntes jeg faktisk næsten den anden pige er bedre end Emmie selv om hun ikke er ligeså pæn. Den anden pige er også rimelig god til dansk. Det er rigtigt at Emmie kan virke lidt forjaget og jeg syntes også hun er lidt svær at kommunikere med da hun efter min mening ihvertfald hverken er god til dansk eller engelsk men jeg syntes hun er smuk og sød nok. Jeg tror bare hun er noget indadvendt, måske genert og har heller ikke den bedste hukommelse men det kan være p.g.a. stress. Selv 3 gang jeg var derinde indenfor et par måneder kunne hun ikke huske mig. Hun har været i Danmark i 5 år fortalte hun mig. Vil du prøve et andet godt sted i Ålborg kan jeg anbefale Malai thaimassage ved Skipperen. Hun er også ganske pæn, rigtig sød og meget fræk. Hun giver et godt HJ har jeg hørt og jeg tror også der er mulighed for mere men jeg har kun fået massage da jeg ikke er så meget til det seksuelle. Malai er også rimelig god til dansk og meget nemmere at kommunikere med end Emmie. Men Malai er stærk og tager altså virkelig ved så det kan godt gøre lidt ondt. Hun er ikke så blid som Emmie men sjov. Hun er dog lidt pænere på billederne end i virkeligheden så jeg tror hun har brugt meget makeup på billederne. Husk også ikke at ankomme før den aftalte tid da hun har en kraftig ikke særlig attraktiv medhjælper som så masserer dig indtil Malai er klar og jeg tror den tid bliver fratrukket. Medhjælperen masserer dog udmærket også. De bruger mere olie end hos Relax så jeg måtte i bad 2 gange i træk da jeg kom hjem for at få det ordentlig af igen. Jeg tror ikke der er mulighed for bad der men jeg spurgte heller ikke. Jeg tror nok en times massage der incl. HJ er 600 kr.

https://annoncelight.dk/profile/Malai

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborgfyren90 skrev, den 5.10.2019 at 17:11:

Anmeldelse af Emmie hos Relax Massage i Aalborg

Det var min første gang jeg skulle prøve thaimassage, og efter at have læst lidt anmeldelser faldt valget på Relax Massage i Aalborg. 

Nervøs og uvidende om hvordan man gør gav jeg dem et kald for at booke en tid - der fik jeg ikke så meget af vide, andet end at de lukkede tidligt, så jeg skulle komme med det samme. 

Jeg ankom til stedet, gik ind, blev taget imod af Emmie uden et ord og ledt ind i et lokale bag ved. Blev her spurgt om hvad jeg ville have, og stadig lidt nervøs fik vi aftalt 30 min med happy ending(hj) for 500kr. Spurgte om hun var nøgen under happy ending, hvilket hun svarede ja til. Fortalte også at det var min første gang. Det hele gik egentlig lidt hurtigt.

Af med tøjet, på briksen med mig, der blev tændt for lidt afslappende musik. Hun kom ind ind og begyndte massagen. Den var faktisk rigtig god og tilpas - uden at kunne sammenligne med andre steder. 

Jeg fik besked om at vende mig om, og så gik hun ellers igang med junior - men hun blev dog påklædt - øv. Undervejs kom hun med små ord og stønnen, samt øgede tempoet. Ingen øjenkontakt. Det virkede mest som at det hurtigt skulle overstås. Lidt ærgerligt ellers, da det kunne have været prikken over i’et. Det hele var ovre efter ca. 20 min. 

Stedet: 8/10, pænt og rent, dog lidt trafikeret og mange mennesker udenfor.

Pigen: 7/10 - var lidt træt af det hele gik så hurtigt og der ikke helt skete det vi aftalte. Men det er nok lektien til en evt. anden gang. Ellers var hun sådan set rar og pæn nok.

https://annoncelight.dk/showad/199238

tak for din raport jeg har prøvet det sammen det sted hold mig væk de er kun ude på at blive færdig så hurtig som muligt havde også endda bestilt body 2 body og så en happy end det vil sige svensk rykket af med hænderne  nej kan ikke anbefale det sted

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
martin.b skrev, den 1.12.2019 at 02:29:

Jeg forstår simpelthen ikke, man kan blive nervøs for at få massage det er jo afslappende;-)

 

selv som erfaren buk, kan jeg stadig ryste som et espeløv, men det er mere på grund af spændingen, men måske også lidt nervøsitet. Virker stemplet og dieselmotoren stadig osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...