Hop til indhold
Flameable

Vejle tøsen.

Recommended Posts

Gæst

Det skal siges hun aldrig dukkede op, hun fik halvdelen overført før mødet, som så var 900 kr.

Så nej, er ikke en jeg kan anbefale.

Hold da kæft en trist og bedragerisk oplevelse... :shock:

Har du ikke mod på at kontakte banken eller Politiet i denne sag..?

Jeg undre mig over hvad der er så tiltrækkende ved Annoncelight, siden en større forsamling svindlere, plattenslagere og løgnhalse stadig og stigende, kan få lov at fortsætte med deres bedrag.

For jeg sætter ikke min lid til, at vi som sex-købere betegnes så dumme og naive, at det i virkeligheden er os som driver værket. :o

VH Ludvig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

undskyld jeg spørger men hvorfor sender man penge til en pige man ikke kender. det er jo pigen der vil tjene penge så burde hun jo også møde op for at få dem, jeg ville aldrig sende penge til en ukendt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold da kæft en trist og bedragerisk oplevelse... :shock:

Har du ikke mod på at kontakte banken eller Politiet i denne sag..?

Jeg undre mig over hvad der er så tiltrækkende ved Annoncelight, siden en større forsamling svindlere, plattenslagere og løgnhalse stadig og stigende, kan få lov at fortsætte med deres bedrag.

For jeg sætter ikke min lid til, at vi som sex-købere betegnes så dumme og naive, at det i virkeligheden er os som driver værket. :o

VH Ludvig.

Det der er tiltrækkende ved annoncelight er at ejeren åbenbart lader svindlere, plattenslagere og alfonser boltre sig uden at gribe ind.

Venligst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har du fundet en del seriøse piger på Annoncelight. Og dem der er useriøse er jo de samme :

Hende fra århus på 19 der stjæler folks ting og så der hende den store trunte fra Fredericia og dem kan man jo gå uden om. Og så lad være med at sende penge forud .

Og vær seriøs når man henvender sig der er altså alt for mange mænd der ikke møder op og som

tror de skal ha det til nul kroner.

Det korte af det lange der er altså en del amatørpiger der gerne vil tjene nogle penge , jeg har har mange sjove gode oplevelser med piger fra Anoncelight

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den annonce du linker til er fra d. 26/11/2012(!)

Så at hun skulle være "på igen" er vist at strække den lidt for nu at sige det mildt.

ups det så jeg ikke men den annonce har jo heller ikke noget at gøre med hende der snyder folk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...