Hop til indhold
jakabov

Steder til at finde en flirt?

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren
danskfyr skrev, den 4.10.2019 at 20:03:

Hvor lidt jeg end vil, så må jeg give alkoholikeren ret,

Jeg håber da at det ikke gør ondt på dig, eller ødelægger din dag :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Carsten Jensen skrev, for 19 timer siden:

Det var da godt nok nogle halvgamle trunter... :P 

De var sgu noget yngre, dengang jeg frekventerede Dammeren B)

Ja - det var ikke så tydeligt 80/90 var årstal... :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 8 timer siden:

Jeg håber da at det ikke gør ondt på dig, eller ødelægger din dag :) 

Kære med alkoholiker, nej det var nu mere det med at kærligheden kun gror for en, hvis man er med til at få den til at gro hele livet, og den disciplin fejlede både ex konen og jeg i.
Så det var et stiltiende "ja gu har du ret, og fuck, hvor kan man fortryde bagefter"

EDIT: og det gør kun ondt på den måde, at man føler et kæmpe afsavn bagefter

Redigeret af danskfyr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
danskfyr skrev, for 9 minutter siden:

Kære med alkoholiker, nej det var nu mere det med at kærligheden kun gror for en, hvis man er med til at få den til at gro hele livet, og den disciplin fejlede både ex konen og jeg i

hej danskfyr - tak for at dele - det er stærkt gået det er jo et privat og smerteligt anliggende du blotter - godt nok anonymt, men..... Jeg er selv kommet i den positive position at min x kone og jeg taler sammen om at finde sammen igen - lad mig berette noget jeg oplevede med en af mine afd.ledere i et af mine firmaer. Forløbet varede i cirka tre måneder.

Han og konen var gift i 35 år år hun var hjemmegående og ægteskabet var blevet et praktiks bofællesskab med frikadeller hver onsdag - kort sagt kedsomhed og forudsigelighed - Han kede sig - så uden at ville konen ondt smuttede han hun fik hus de rvar betalt ned, og han tog campingvognen og bilen, han ville endnu mere nyt og sagde jobbet op hos mig og fik en job i en organisation som konsulent, men....han magtede det ikke,  en fra organisationen kontaktede mig og sagde det er helt galt med ham,  jeg opsøgte ham, han har trods alt arbejdet for mig i mange år og gjort en dygtig indsats (han var svær at finde en afløser for) Jeg kom hjem til ham og hav vidste hverken ind eller ud - nu var hans bolig blevet opsagt -  og fogeden ville komme og hvad nu....jeg fik lov til at kigge efter i hans hjem, hvor rudekuverterne flød - uåbnet - Manden anede intet om budget konto regninger o.s.v. (Det havde hans kone taget sig af) , han endte i campingvognen med guldbajere og tomme dåser med jakabov, sennepsglas og poser havde været rugbrød i- og masser af nyt men snavset tøj, han evnede heller ikke at vaske tøj. Det havde konen taget sig af, fra en kollega hørte jeg om ham og besøgte ham så igen og tænkte hvordan kan jeg hjælpe.

Jeg tænkte om han savnede sin x kone og om hun savnede ham, ja han savnede hende - Og rakte ud efter hende - havde en stor buket roser med på første dialog besøg,  de dialogbesøg fortsatte han kom på antabus - fik et job perifert i branchen (jeg hjalp lidt til) - Det viste sig at konen også havde savnet ham og hans vasketøj og - de blev enige om at finde sammen men beslutede så også at deres ægteskab ikke skulle være kedeligt og forudsigeligt, men også indeholde spontanitet og oplevelser smårejser o.s.v. Nu lever de på 22 år og har snart sølvbryllup nummer to - Hvilket de vil holde og jeg er inviteret...håber det siger dig noget danskfyr (og jakbo)

BH

Alko - der retteligt burde kalde sig X alko

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak til @danskfyr og @Alkoholikeren for jeres dejlige og åbenhjertlige indlæg - Og det mener jeg virkelig, venner: Tak!

- Og jeg er så inderligt glad for at I (og andre i denne tråd) "hinter" at kærligheden kun gror for én, hvis men selv gør en indsats (@danskfyr's ord som jeg lige husker dem...)

Men altså...

- Og jeg ville ønske at jeg kunne hoppe med i jeres båd - at det altid var sådan: En ekstra indsats, så vender vi dårlige tider til gode...

Heldigvis, ser det ud til at dette er normen - og det glæder mig!

Redigeret af MickeyM

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
MickeyM skrev, den 4.10.2019 at 20:58:

men jeg hører aldrig nogen sige noget om hvor længe man skal kæmpe 1 år, 5 år, 20 år, resten af livet?

den kamp varer lige så længe det er en "kær kamp for dig" - og som regel holder det ægteskabet ud...ægteskaber er ikke stationære de er som alle andre forhold mellem to der elsker hinanden - meget dynamiske, og det vigtige er at to voksne der finder sammen udvikler sig sammen og holder fast i en lille del der er ens eget liv...resten er fælles..

Alko

Del dette indlæg

Link til indlæg
MickeyM skrev, den ‎04‎-‎10‎-‎2019 at 20:58:

Det er selvfølgelig velmenende, når andre foreslår, at du skal kæmpe for dit ægteskab, men jeg hører aldrig nogen sige noget om hvor længe man skal kæmpe 1 år, 5 år, 20 år, resten af livet? 

Man hører tit, at nutidens generation giver for let op, typisk udtalt at nogle ældre der har været gift hele livet.  Spørgsmålet er så om det rent faktisk er rigtigt ?  det mener jeg ikke.  Jeg kender ingen der har givet for let op.  De har alle prøvet alverdens tiltag, parpsykolog, forsøgt at indgå nye kompromisser, prøvet at pifte ægteskabet op. 

Man kan ikke sætte tid på, hvornår et par har kæmpet nok, men føler de at alt er prøvet, så er det bestemt helt fair, at man går hver til sit.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 24 minutter siden:

den kamp varer lige så længe....

bullocks... du taler om at vedligeholde et forhold, jeg taler om at KÆMPE for et forhold...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fede

Du kan bare flirte med de lyserøde herinde. De er nemme og score og vil gerne have sex med dig, uden det indebærer restaurant besøg osv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...