Hop til indhold
Guest Gang Bang med Os

Kopiering af tekst - hvordan undgår man forvekslinger?

Recommended Posts

Guest Gang Bang med Os

Vi er ikke helt klare over, hvor denne skal placeres, men vi vil gerne have lidt tilbagemeldinger om, hvordan vi forholder os nu?

Sagen er den, at et andet par nu i deres annonce ligger virkeligt tæt op ad vores både tekst og navn "Leg med Os" som vi har brugt i 6 år. Teksten ligger tæt op af vores - priserne og ydelserne er lidt anderledes, men vi laver det samme.

Vi har prøvet det før, hvor vi som de første hed "Frækt Par" og der var andre der tog det samme navn. Det skabte forvirring med anmeldelser/kontakt, og hvor vi nu var henne i "verden", så derfor vil vi bare høre, om vi må gå ind på en anmeldelse/omtale ( kunne være hvor som helst herinde), der eventuelt bliver linket forkert igen og skrive: "det er ikke os" - alternativt, "det ER os"?

Vores annonce: https://annoncelight.dk/showad/200167

Deres annonce: https://annoncelight.dk/showad/283416

Hilsener fra

GB med Os (Leg med Os i daglig tale)

Redigeret af Gang Bang med Os

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gang Bang med Os skrev, for 20 minutter siden:

Vi er ikke helt klare over, hvor denne skal placeres, men vi vil gerne have lidt tilbagemeldinger om, hvordan vi forholder os nu?

Sagen er den, at et andet par nu i deres annonce ligger virkeligt tæt op ad vores både tekst og navn "Leg med Os" som vi har brugt i 6 år. Teksten ligger tæt op af vores - priserne og ydelserne er lidt anderledes, men vi laver det samme.

Træls......der var en pige der havde lignende problem for ikke så længe siden. Hun oprettede en tråd om det men kan desværre ikke huske navn. Hvis du/I finder den er der måske nogle gode råd :)

Held og lykke med det....

Del dette indlæg

Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 4 minutter siden:

Træls......der var en pige der havde lignende problem for ikke så længe siden. Hun oprettede en tråd om det men kan desværre ikke huske navn. Hvis du/I finder den er der måske nogle gode råd :)

Det var vist Trine Tease

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Det var vist Trine Tease

Det var @Trinetease   Og i hendes tilfælde var der virkelig tale om, at mange sætninger, vendinger og afsnit var direkte kopieret.  Jeg brugte faktisk anmelder funktionen og henviste til den oprettede tråd, hvor det tydeligt fremgik hvad der var kopieret.  Det gav desværre ingen effekt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gang Bang med Os skrev, for 35 minutter siden:

Vi har prøvet det før, hvor vi som de første hed "Frækt Par" og der var andre der tog det samme navn. Det skabte forvirring med anmeldelser/kontakt, og hvor vi nu var henne i "verden", så derfor vil vi bare høre, om vi må gå ind på en anmeldelse/omtale ( kunne være hvor som helst herinde), der eventuelt bliver linket forkert igen og skrive: "det er ikke os" - alternativt, "det ER os"?

Vores annonce: https://annoncelight.dk/showad/200167

Deres annonce: https://annoncelight.dk/showad/283416

Hilsener fra

GB med Os (Leg med Os i daglig tale)

Nu ved jeg så ikke om de andre har ændret deres annonce i mellemtiden,  med jeg synes der er meget meget stor forskel på de to annoncer.  Jeg kan godt se, at de andre har skrevet "kom og leg med os".  Jeg kan også godt se, at i benytter "Leg med os" som profilnavn.  Måske er det bare  mig der er træt i øjnene, men jeg kan sådant set ikke få øje på andet. 

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gang Bang med Os
TheVoice skrev, Lige nu:

Nu ved jeg så ikke om de andre har ændret deres annonce i mellemtiden,  med jeg synes der er meget meget stor forskel på de to annoncer.  Jeg kan godt se, at de andre har skrevet "kom og leg med os".  Jeg kan også godt se, at i benytter "Leg med os" som profilnavn.  Måske der er mig der er træt i øjnene, men jeg kan sådant set ikke få øje på andet. 

Ok. Vi er også trætte i øjnene - indrømmet. Men "manden er ikke berøringsangst" - det har jeg sat sammen, igen og igen. What ever. :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gang Bang med Os
DK fyr 34 skrev, for 21 minutter siden:

Vi har jo været i "gamet" længe. Det er møg irriterende, at folk bruger vores billeder, vores tekster og vores navne. Vi kan snart ikke finde på flere :D Så må vi bare hedde: "Jørgen og Yrsa - yder vores bedste" :rolleyes:

Redigeret af Gang Bang med Os

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Jeg synes absolut ikke det er en direkte kopi af jeres tekst. Jeg synes de nøjes, med at være inspirerede af jeres, og det er efter min mening ok. At de bruger jeres navn i teksten... Pyt. Det skal I da ikke ændre navn pga. Det er jo ikke deres navn, og deres navn er ikke inspireret af jeres. Så behold jeres gode tekst og navn. :)

Redigeret af Christina ssbbw

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gang Bang med Os
Christina ssbbw skrev, for 12 minutter siden:

Jeg synes absolut ikke det er en direkte kopi af jeres tekst. Jeg synes de nøjes, med at være inspirerede af jeres, og det er efter min mening ok. At de bruger jeres navn i teksten... Pyt. Det skal I da ikke ændre navn pga. Det er jo ikke deres nav og deres navn er ikke inspireret af jeres. Så behold jeres gode tekst og navn. :)

:wub: Kan faktisk godt lide "Jørgen & Yrsa - yder vores bedste" :P Helt nede på jorden. Kigger på det i morgen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Gang Bang med Os skrev, for 6 minutter siden:

:wub: Kan faktisk godt lide "Jørgen & Yrsa - yder vores bedste" :P Helt nede på jorden. Kigger på det i morgen.

I har været i gang i snart 4 år. Jeg formoder I har nogle gode anmeldelser. Så er det da dumt at ændre navn nu. Det vil gøre mændene forvirrede og så skal I starte forfra med at opbygge et godt ry. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gang Bang med Os
Christina ssbbw skrev, Lige nu:

I har været i gang i snart 4 år. Jeg formoder I har nogle gode anmeldelser. Så er det da dumt at ændre navn nu. Det vil gøre mændene forvirrede og så skal I starte forfra med at opbygge et godt ry. 

Vi har arbejdet on/off I 8 år :shock: 

Vi kan jo ændre vores navn på AL og vores tekst, men det ændrer jo ikke på, at vi hedder GB med Os herinde. 

Tror ikke det gør en kæmpe forskel. Det er kun fordi vi har skiftet navn 4 gange på 8 år og vores billeder er blevet brugt på forskellige profiler, vores tekster mange gange er blevet kopieret. Tror bare jeg blev træt af igen at læse det samme. 

Anyways - I morgen - nyt navn. Ny tekst. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
TheVoice skrev, for 1 time siden:

Det var @Trinetease   Og i hendes tilfælde var der virkelig tale om, at mange sætninger, vendinger og afsnit var direkte kopieret.  Jeg brugte faktisk anmelder funktionen og henviste til den oprettede tråd, hvor det tydeligt fremgik hvad der var kopieret.  Det gav desværre ingen effekt.

Jo til sidst hjalp det :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 50 minutter siden:

Jo til sidst hjalp det :-)

Det er jeg oprigtig glad for at høre.  Tak for info. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ser da ingen sammenligning med de 2 annoncer.

så skulle jeg da blive stødt hvis andre piger skriver ..Frodig. Megafransk . Fyldig røv mm. :huh:

Havde de brugt hele sætninger eller kopieret jeres annonce forstår jeg godt jeres frust men ikke i dette tilfælde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gang Bang med Os skrev, for 9 timer siden:

Har I overvejet at kontakte dem?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg ved ikke om deres annoncetekst er lavet om nu - men jeg ser da på ingen måde, at de har kopieret noget....

Del dette indlæg

Link til indlæg
tzatiki skrev, for 36 minutter siden:

Jeg ved ikke om deres annoncetekst er lavet om nu - men jeg ser da på ingen måde, at de har kopieret noget....

De skriver begge....leg med os  og ingen berøringsangst :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gang Bang med Os
Frodige Ida skrev, for 16 minutter siden:

De skriver begge....leg med os  og ingen berøringsangst :D

@Frodige Ida Jeg kan sagtens se det, når du skriver det.

Det er nok bare fordi det er gang nr ca 50 jeg skal finde på noget nyt, fordi der kommer et nyt par m/k. Tror det var det der triggede. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...