Hop til indhold
Guest Ludvig

Brusebad eller vådservietter. Hvad forventer vi af pigen.

Recommended Posts

Men min frygt for at "dufte" af gummi, gør at phissen altså får en grundig omgang vask, hver gang hun har lavet narrestreger.

I bund og grund forventer I vel det samme af os, som vi gør af jer. At hygiejnen er i top. Det bliver den ikke med en vådserviet.... Jeg ville dø! :shock: Så heller vand og sæbe.

Kom lige i tanker om nogle kloge ord fra bogen: "Kvinde, kend din krop!", som i min version er fra år 1975, og ganske rigtigt på side 56 står der følgende om "Hygiejne":

"Skeden er et selvrensende organ, og du skal ikke prøve at vaske den eller foretage udskylninger, med mindre du har en akut skedebetændelse.

Selve skedeåbningen og de indre kønslæber er dækket af slimhinde og skal derfor IKKE vaskes med sæbe"..(!)

Dette advares der mod flere steder i bogen, fordi det mod forventning øger risikoen for underlivsbetændelse at bruge sæbe. I stedet skal man vaske med en fugtig ren bomuldsklud, der er vredet op i lunkent vand helt uden sæbe!

Nu er 1975 jo længe siden, og jeg udelukker hverken at mit refererede citat skal findes på en anden side(end s. 56) i de senere udgaver af bogen, lige som der måske kan være sket en produktudvikling af specialsæber derhen, at i en rigtig god speciel kvalitet går det måske an at bruge det på skede og skedeåbning!?

Synes dog denne advarsel er på sin plads her ;)

Og nej, selv om jeg ejer bogen "Kvinde, kend din krop", er jeg ikke en kvinde, der her på Eroguide foregiver at være en mand, hvis nogen skulle få den tanke.. 8-):D

Men hvis man ikke køber bogen for at blive klogere på kvinder og deres anatomi, så kan man ihvertfald købe den som et godt scoretrick - i mine yngre år skete det mere end en gang, at kvindelige gæster blev lidt mere interesseret i mig som sexuelt væsen, når de fik øje på bogen i min reol... 8-) :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er 1975 jo længe siden, og jeg udelukker hverken at mit refererede citat skal findes på en anden side(end s. 56) i de senere udgaver af bogen, lige som der måske kan være sket en produktudvikling af specialsæber derhen, at i en rigtig god speciel kvalitet går det måske an at bruge det på skede og skedeåbning!?

Jeg er jo en ældre, affældig gut, og her på plejehjemmet St. Kødlyst er vi flere, der husker tiden, trods vor stigende senilitet. Vi talte i tv-stuen midt i peddigrørene lidt om dit indlæg. Vi er ikke uenige i, at det kan forholde sig sådan, men vi er lige så sikre på, at bogen afspejler den tidsånd, der herskede her i slutningen af hippietiden.

Her skulle alt være naturligt: Der måtte ikke være tilsætningsstoffer i maden, sexualiteten skulle være fri og ubundet, hår og skæg skulle have lov til at vokse – og kvinder barberede bare ikke understellet dengang, lige meget hvor uhyrligt det naturlige ellers så ud dernede! I samme ånd skulle kvinder dufte naturligt, og man fremmede ikke dette ved overdreven brug af sæbe på det helligste sted.

Det kan således også være i dette mere kulturhistoriske lys, at denne advarsel skal ses.

Ethvert skrift er jo et produkt af sin egen samtid, så med mindre du er særligt interesseret i den tid, skulle du måske aflægge antikvariatet et lille besøg :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sisse.bording citat:

det syntes jeg lyder som en rigtig god ide. jeg sørger for lillelise er ren og pæn - og du gør dit bedste for hun kommer til at smage af dame bagefter -- LOL

Hæ, hæ. Det er jo det der er løsningen. Synes det er fantastisk lækkert at sige sødt goddag til en neutralt duftende lillelise (flittig lise?) og så opleve hvordan den langsomt begynder at respondere med fugt, duft og små bevægelser. :oops:

Nikita er inde på noget vigtigt, Lugten af gummi ( latex) er altså ikke noget det tænder. Hvorfor har man ikke opfundet kondomer uden den lugt?

Uanset hvor milde, miljørigtige, svanemærkede og gennemtestede vådservietter er, så kan det aldrig være smart at tørre slimhinder af i noget kemi. Vand og evt intim sæbe må være det fornuftigste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selve skedeåbningen og de indre kønslæber er dækket af slimhinde og skal derfor IKKE vaskes med sæbe"..(!)

Din advarsel er da på sin plads. Selv om 1975 er maaaajet længe siden ;) så gælder det skam stadigvæk. Jeg troede ikke, at det var nødvendigt at skrive intimsæbe, for min overbevisning er, at de fleste er klar over det i dag. Jeg lærte det i hvert fald af min mor, da jeg var bette, og har ikke haft nogle problemer med det.

Men alle kvinder er forskellige... Nogle skal bare se skyggen af en mandefinger eller skyggen af noget, der minder om sæbe og vupti, så har de ubalance i ph-værdien eller svamp. Andre kan direkte bruge håndsæbe downstairs, og det rører dem ikke.

Men jeg tror, at de selv har styr på det. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Andre kan direkte bruge håndsæbe downstairs, og det rører dem ikke.

Elefanthud??? :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det med sætte makeup og hår, kan tager lang tid og det er også en af grundene til at pigerne ikke går i bad med gæsterne... (Svar til Liderligfyr)

Ok badehætten er opfundet, men den er ikke sexy :lol:

Tja, det lykkedes mig nu engang imellem alligevel :) måske det er fordi, piger har en svaghed for hovedbundsmassage, så skal der alligevel gøres noget ved håret bagefter hehe eller jeg har nogle søde bedende øjne? ( version 1 er nok mere sandsynligt)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det med sætte makeup og hår, kan tager lang tid og det er også en af grundene til at pigerne ikke går i bad med gæsterne... (Svar til Liderligfyr)

Ok badehætten er opfundet, men den er ikke sexy :lol:

Badehætten kan stadigvæk ødelægge en hår frisure, specielt hvis pigen har langt hår. Og den dækker ikke ansigtet, der hvor makeuppen normalt sidder :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...