tet 0 Skrevet 3. Oktober, 2019 Hej, Bestilte en tid hos https://annoncelight.dk/showad/284073 til i dag. Det undrede mig prisen var 1000 for 45 (Fik jeg afvide via sms), trods der stod 1000 for 60 i annoncen, men fred være med det. Kom frem til adressen og fik besked om hvor det nærmere var. Bankede på, døren blev åbnet og jeg gik ind, imens hun gemte sig bag døren. Da jeg var inde kunne jeg se det ikke var kvinden på billederne, eller nogen der mindede herom. Hun besluttede sig for at gnubbe lidt og virkede egentlig rimelig frisk, så tænkte pyt og gav hende pengene, men inden jeg nåede så meget som at smide tøjet kom jeg frem til at hun var for ung til min smag. Tog tøjet på igen og efter en længere diskussion var jeg 200 kr fattigere da jeg forlod stedet. Ikke den bedste oplevelse og hele vejen igennem spild af tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 3. Oktober, 2019 Du siger hun var for ung til dig, men hun skriver hun er 34år og med deres normale "pynten" på aldren er hun nok nærmere 40, det forstår jeg ikke du synes er for ung... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg