Hop til indhold
tet

Støvring - Hold jer væk

Recommended Posts

Hej,

Bestilte en tid hos https://annoncelight.dk/showad/284073 til i dag. Det undrede mig prisen var 1000 for 45 (Fik jeg afvide via sms), trods der stod 1000 for 60 i annoncen, men fred være med det.

Kom frem til adressen og fik besked om hvor det nærmere var. Bankede på, døren blev åbnet og jeg gik ind, imens hun gemte sig bag døren. Da jeg var inde kunne jeg se det ikke var kvinden på billederne, eller nogen der mindede herom.

Hun besluttede sig for at gnubbe lidt og virkede egentlig rimelig frisk, så tænkte pyt og gav hende pengene, men inden jeg nåede så meget som at smide tøjet kom jeg frem til at hun var for ung til min smag. Tog tøjet på igen og efter en længere diskussion var jeg 200 kr fattigere da jeg forlod stedet.

Ikke den bedste oplevelse og hele vejen igennem spild af tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du siger hun var for ung til dig, men hun skriver hun er 34år og med deres normale "pynten" på aldren er hun nok nærmere 40, det forstår jeg ikke du synes er for ung...:oops:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...