Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte forleden dag østerbro 38,   https://annoncelight.dk/showad/269306     maya thai masssge,  det er jo som bekendt Suisis gamle sted,  og havde ikke været der i lang tid.

Men gav det så en chance,   havde bestilt tid , men viste jo ikke hvilken pige jeg skulle havde massage af,  det blev så en meget sød thai pige Bommi ;) .

Lokalerne er jo fine der , dejligt varmt og lyst , lækkert bad , som jeg altid benytter mig af da jeg som regel kommer fra arbejde.  

Bommi er som sagt en en super sød , lidt genet pige, god service, vil gerne gøre det så godt som muligt og hun er faktisk bedre end hun selv tror....

Hun snakker ok dansk og også lidt engelsk, så jeg havde en dejlig time med massage som jeg kan lide det :).

Besøger hende gerne igen. 

 

VH 

Redigeret af afløbsrenseren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik du en blød erotisk massage eller en mere hård massage?

Jeg spørger, fordi på nogle massage steder, kan pigerne ikke give rigtig massage, men til gengæld er de gode til den erotiske del.

Der var (måske ikke mere) en ung thai med store bryster?

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexaddict skrev, for 14 minutter siden:

Fik du en blød erotisk massage eller en mere hård massage?

Jeg spørger, fordi på nogle massage steder, kan pigerne ikke give rigtig massage, men til gengæld er de gode til den erotiske del.

Der var (måske ikke mere) en ung thai med store bryster?

du har fået pm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 2 timer siden:

du har fået pm.

Modtager gerne osse en pm, da jeg osse vægter en god massage og gerne med afslutning.

men de skal kunne gi massage og ikk olie plaskeri

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

@afløbsrenseren Jeg kunne have skrevet samme anmeldelse som dig. Måske vi endda besøgte stedet samme dag. Jeg havde ringet og bestilt tid til massage, men da jeg mødte frem blev jeg mødt af "Boomie", som undskyldte at ejeren ikke var der. Altså, nu ved jeg jo ikke hvem ejeren af, så jeg takkede ja til massage af Boomie. I starten tænkte jeg, at hun helst ville være fri, for hun havde voldsomt travlt med at forklare, hvor dårlig hun var til at give massage - og bedre til service (!) - og anbefalede forskellige andre :lol:. Men hun gjorde sig umage; og det viste sig netop, at hun faktisk er ret så god til at give massage! Lige tilpas hårdhed og med god tid. Jeg fik endda ekstra tid. 

Utrolig sød kvinde - og jeg kan ikke helt forklare, hvorfor jeg endte med ikke at vælge/spørge efter noget extra - for det er jeg da sikker på, at hun giver....:rolleyes:

Ud fra annoncer og anden research, så tænker jeg om det ikke er hende der har en annonce under "parichat"....på samme adresse...?

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, 1 time siden:

@afløbsrenseren Jeg kunne have skrevet samme anmeldelse som dig. Måske vi endda besøgte stedet samme dag. Jeg havde ringet og bestilt tid til massage, men da jeg mødte frem blev jeg mødt af "Boomie", som undskyldte at ejeren ikke var der. Altså, nu ved jeg jo ikke hvem ejeren af, så jeg takkede ja til massage af Boomie. I starten tænkte jeg, at hun helst ville være fri, for hun havde voldsomt travlt med at forklare, hvor dårlig hun var til at give massage - og bedre til service (!) - og anbefalede forskellige andre :lol:. Men hun gjorde sig umage; og det viste sig netop, at hun faktisk er ret så god til at give massage! Lige tilpas hårdhed og med god tid. Jeg fik endda ekstra tid. 

Utrolig sød kvinde - og jeg kan ikke helt forklare, hvorfor jeg endte med ikke at vælge/spørge efter noget extra - for det er jeg da sikker på, at hun giver....:rolleyes:

Ud fra annoncer og anden research, så tænker jeg om det ikke er hende der har en annonce under "parichat"....på samme adresse...?

hejsa.   ja det lydder som bommi , rigtig sød pige som ikke tror på sine egne kvaliteter,  hvilket er synd, så giv hende noget selvtillid hvis i kan.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
egekilde skrev, for 31 minutter siden:

Spændende! Har du en cirka alder på hende? Bare om vi snakker slut 20-30 eller om det er 40+?

alder er jo altid svært, men omkring 30 er ikke helt ved siden af :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
afløbsrenseren skrev, for 8 timer siden:

alder er jo altid svært, men omkring 30 er ikke helt ved siden af :)

Hun er faktisk 40+

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fået massage af en af de andre piger, en lidt mindre pige med langt hår, hun går næsten altid med en lang bluse og så ingen bukser, dog trusser, ved nogen om hun giver andet end massage, hun kalder sig “nok” 

Del dette indlæg


Link til indlæg
giganten skrev, for 8 timer siden:

Jeg har fået massage af en af de andre piger, en lidt mindre pige med langt hår, hun går næsten altid med en lang bluse og så ingen bukser, dog trusser, ved nogen om hun giver andet end massage, hun kalder sig “nok” 

Tager nok derind i dag og ser om jeg kan få "nok". ;-) Nogen der ved hver der er der i dag? :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej folkens

Var hos Bommi i dag og kan da kun tilslutte mig hvad @tzatikiog @afløbsrenseren skriver. Rigtig sød pige med et ret fornuftigt udseende og ligner på ingen måde en i midt fyrrerne. Også hos mig undskyldte hun at hun ikke var god til at massere og at bossen var lagt bedre. Kan da godt være at bossen er langt bedre til at massere men Bommi er altså langt kønnere og er faktisk en del bedre til at massere end hun selv tror. Samtidig er hun rigtig sød og virker blid som en engel. Er helt sikker på jeg godt kunne finde på at besøge hende igen. 

Tag hen og besøg hende og husk som altid at være rigtig god ved hende. Det har hun fortjent. :)

God weekend herfra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
22 cm and thick skrev, for 7 minutter siden:

Hej folkens

Var hos Bommi i dag og kan da kun tilslutte mig hvad @tzatikiog @afløbsrenseren skriver. Rigtig sød pige med et ret fornuftigt udseende og ligner på ingen måde en i midt fyrrerne. Også hos mig undskyldte hun at hun ikke var god til at massere og at bossen var lagt bedre. Kan da godt være at bossen er langt bedre til at massere men Bommi er altså langt kønnere og er faktisk en del bedre til at massere end hun selv tror. Samtidig er hun rigtig sød og virker blid som en engel. Er helt sikker på jeg godt kunne finde på at besøge hende igen. 

Tag hen og besøg hende og husk som altid at være rigtig god ved hende. Det har hun fortjent. :)

God weekend herfra. 

Har du mødt bossen egentlig? 

Ja, hun er noget ganske særligt. Hun er også lige kommet tilbage fra Thailand efter et længere ophold der, og jeg tror, at denne branche er helt ny for hende. Hun er ikke blevet træt af mænd endnu :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 3 minutter siden:

Har du mødt bossen egentlig?

Hun tog imod mig da jeg kom. Tror hun er noget ældre men virkede også rigtig sød og tiltalende. Men stadig - Bommi er bare sødere. :-P 
Ja vi må være god ved hende så hun ikke sådan lige bliver træt af mænd. Nu hjalp det jo lidt at et pragteksemplar af en mand (mig) var forbi i dag. ;-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...