Hop til indhold
pgcand

Må man spørge om billederne er ægte?

Recommended Posts

Hej,

Må må man spørge GP om hendes billeder i annoncen er ægte inden man aftaler en tid med hende?

Har nemlig spurgt 2 gange, og begge gange oplevet, at de blev sure over det.

Den første jeg spurgt lod mig køre 80 km for derefter at brænde mig af, når jeg kom frem, . Hun skrev bare  "Jeg har ik tid"

Den anden gang jeg spurgte om billederne i annoncen var ægte, svarde hun " dum spørgsmål" og lod derefter være med at besvare mine 2 efterfølgende beskeder. 

Er det uhøflig at spørge om?

I de to tilfælde var jeg lidt i tvivl om ægtheden af billederne og tillod mig derfor at spørge. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
pgcand skrev, for 4 minutter siden:

Må må man spørge GP om hendes billeder i annoncen er ægte inden man aftaler en tid med hende?

Selvfølgelig må man det. Og GP'en svarer vel bare "ja selvfølgelig" hvis det er ægte billeder. Og bliver smækfornærnet hvis det ikke er ægte billeder. Forestiller jeg mig. Det er ihvertfald intet gået tabt ved ikke at besøge hende, hvis hun allerede er sur på dig....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Richard Kimble

Selvfølgelig har du ret til at spørge. Husk at gå igen, hvis du ikke møder dén kvinde, som du havde sat næsen op efter ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det vigtigste er at man går igen, hvis billederne er falske. Det skal ikke kunne betale sig for pigerne at bruge falske billeder, og den eneste måde vi kan stoppe det på, er ikke at give dem business.

I mine unge usikre dage var det lidt svært at gå når jeg mødte piger der havde brugt falske billeder, men man finder hurtigt ud af at der intet sker ved bare at gå. Det er bedre end at få en sløj oplevelse med en pige men reelt ikke gider besøge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for svarene

Troede det var mig som var galt på den, når jeg spurgte om det. 

Den ene skriver nemlig, at det 100 % er hende på billeedrne, derfor blev jeg lidt nysgerrig og spurgte. Det blev hun sur over. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
plasticlove skrev, for 2 minutter siden:

Det vigtigste er at man går igen, hvis billederne er falske. Det skal ikke kunne betale sig for pigerne at bruge falske billeder, og den eneste måde vi kan stoppe det på, er ikke at give dem business.

I mine unge usikre dage var det lidt svært at gå når jeg mødte piger der havde brugt falske billeder, men man finder hurtigt ud af at der intet sker ved bare at gå. Det er bedre end at få en sløj oplevelse med en pige men reelt ikke gider besøge.

Jamen du har absolut ret. 

Oplevede en gang at komme ind til en, som var 25 kg tungere og 15 år ældre end det billede der var i annoncen - Men turde ikke går igen, hvilket jeg burde.  

Min plan er at lade som om jeg har glemt mine penge i bilen næste gang,  og skrive, at det ikke var hende jeg kom for at besøge, men hende på billedet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Læste lige tilfældigt i en anden anmeldelse, at den pige som ignorede mig  ikke er den samme som på billedet. 

Det forklar også, hvorfor hun ignorere mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen, hvis de bliver sure at jeg spørger om billeder er ægte, så kan jeg ikke forvente at kan få gode service, og forresten hvis billeder passe ikke, jeg går min vej, selvfølgelig hvis hun er 25 kg tungere og 15 år ældre end det billede fra annoncer, det vil bliver ligesom at jeg kommer at betaler med falske penge f.eks. Monopoly penge :D og JEG bliver sure på hende, når hun optaget at det er Monopoly penge ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogle profiler gør meget ud af at forsikre at det er "rigtige billeder", og det kan ligeledes være uddybet, at man vil møde den man ser på billederne.

Eksempelvis er profiler med skilte, dato og aviser, som regel, et forsøg på, at afmonterer enhver mistanke om at det skulle være fake.

I de tilfælde kan det ses som anstrengende, hvis nogen alligevel spørger om det er "ægte billeder", så her kan det måske med rette siges at være irriterende, hvis man så også spørger igen ved første SMS kontakt, det står jo annoncen. Der vil dog altid være en fare for at de er forskønnet eller lidt out of date, måske forkert hårfarve osv.

Profiler der på ingen måde nævner deres billeder, med et eneste ord, har oftest (dog ikke alle, men 80-90%) erstatningsbilleder, man aldrig vil møde.

Man er i sin aller godeste ret til at spørge til billederne i de tilfælde, da det er det mest essentielle ved besøget. Bliver profilen så sur, ved dette spørgsmål, ønsker man hende en god dag og går videre til næste profil.

Redigeret af StåDrengen
slåfejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg spørger altid, og har ligesom TS oplevet de bliver sure og siger/skriver man bare kan blive væk. Og tak for det, så sparede jeg da lige den køretur og blev ikke skuffet - Er i hvert fald sådan jeg foretrækker at tolke det. 

I Aabenraa har der gennem det sidste halve år mindst, kørt annoncer med flere gange nogle ret flotte piger. De bliver konsekvent altid sure når man spørger. Så har aldrig gidet køre til Aabenraa. 

Har så tilgengæld oplevet flere sige eller skrive, 100% ægte - Hvor jeg så svarer, fint ellers går jeg igen. Et par gange har de så pludselig alligevel ikke haft ledige tider. Og igen, betragter det som sparede ærgelser og skuffede forventninger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
pgcand skrev, for 6 timer siden:

Hej,

Har nemlig spurgt 2 gange, og begge gange oplevet, at de blev sure over det.

Den første jeg spurgt lod mig køre 80 km for derefter at brænde mig af, når jeg kom frem, . Hun skrev bare  "Jeg har ik tid"

Den anden gang jeg spurgte om billederne i annoncen var ægte, svarde hun " dum spørgsmål" og lod derefter være med at besvare mine 2 efterfølgende beskeder. 

Er det uhøflig at spørge om?

I de to tilfælde var jeg lidt i tvivl om ægtheden af billederne og tillod mig derfor at spørge. 

Reelt kan du jo spørge om hvad som helst, og reaktionerne kan selvfølgelig være meget forskellige.  Personligt spørger jeg ikke om den slags, for har jeg en mistanke om, at billederne er lånt på nettet, gider jeg slet ikke at henvende mig.  Spørgsmålet er jo så også,  om et ja rent faktisk kan bruges til noget, hvis ens mavefornemmelse siger  "Det er for godt til at være sandt"

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 timer siden:

Reelt kan du jo spørge om hvad som helst, og reaktionerne kan selvfølgelig være meget forskellige.  Personligt spørger jeg ikke om den slags, for har jeg en mistanke om, at billederne er lånt på nettet, gider jeg slet ikke at henvende mig.  Spørgsmålet er jo så også,  om et ja rent faktisk kan bruges til noget, hvis ens mavefornemmelse siger  "Det er for godt til at være sandt"

Jeg spørger altid ved nye. Eller hvor der ikke her ligger en vertificering af ægte billeder herinde i en tråd. Gider ikke spilde min tid. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...