Hop til indhold
Klarpånyt

Kan nogle hjælpe mig?

Recommended Posts

aaisha skrev, for 1 time siden:

klemme omkring hovedet?

er det en udbredt teknik?

jeg plejer at slå ring med tommel og pegefinger omkring roden og klemme lidt til hvis han er ved at komme før end jeg er færdig med ham

det virker fint 90% af gangene

Ved jeg ikke rigtigt, søgte på nettet "Hvordan holder man længere i sengen " og det var noget af det første der kom frem.

Din teknik har jeg dog ikke hørt før, men du må gerne uddybe det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, 1 time siden:

Hvad med at tage en spiller inden du besøger en pige? 

Eller den mere drastiske, at blive omskåret. Efter jeg blev omskåret, pga forhus indsnævring, holder jeg meget længere, da pik hovedet er mindre følsomt. 

Har prøvet det, men uden held.

Det med at blive omsåret kommer lige pt ikke til at ske.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rolias skrev, for 9 minutter siden:

Eller vælg en pige som tillader 2 orgasmer - få den første overstået, så er jeg sikker på at anden gang er det meget svære at få orgasme.

Alternativt - der er en pige, kan ikke huske hvem pt. måske i andre kan, hun reklamere med at hun holder dig på pinebænken lige til hun vil have at du kommer, hvis det så er i slutningen af seancen er det jo optimalt ;)

Det er nok lidt nemmer sagt end gjordt.

Langt de flester jeg har tillader kun 1 udløsning (30 minutters besøg ) 

Hvilken by var hun fra? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, for 1 time siden:

Jep på den måde. 

Jamen velbekomme da. Altid rart at kan dele ud af sine erfaringer. 

Hvor ofte gjorde du denne øvelse da du startede?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klarpånyt skrev, for 24 minutter siden:

Hvor ofte gjorde du denne øvelse da du startede?

På daværende tidspunkt arbejdede jeg udenfor, så om morgen i bilen (så mange gange jeg kunne), på vej hjem fra arbejde i bilen (igen så mange gange jeg kunne) og når jeg ramte sofaen senere efter aftensmaden. Og når du føler du ikke kan mere, så hold en pause. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klarpånyt skrev, for 56 minutter siden:

Ved jeg ikke rigtigt, søgte på nettet "Hvordan holder man længere i sengen " og det var noget af det første der kom frem.

Din teknik har jeg dog ikke hørt før, men du må gerne uddybe det.

Ja, @aaisha-teknikken virker. (I hvert fald her) 

Du/GP'en trykker (hårdt) på undersiden af penis på urinrøret (som løber på undersiden af penis), ved roden, eksempelvis med tommelfinger på undersiden og med pegefingen på oversiden, så langt nede af skaftet som muligt, ja, faktisk så langt nede at du er ganske tæt på hvor punghuden starter (Gav det mening?) - og trykket holdes indtil du kan mærke at faren for udløsning er overstået - det kan sagtens være 30 sekunder eller mere, blot er det vigtigt at trykket holdes, og der skal trykkes ret hårdt, altså som i: ret hårdt - men det er på ingen måde ubehageligt, og det virker.

Redigeret af MickeyM

Del dette indlæg

Link til indlæg
Varmemester skrev, for 30 minutter siden:

På daværende tidspunkt arbejdede jeg udenfor, så om morgen i bilen (så mange gange jeg kunne), på vej hjem fra arbejde i bilen (igen så mange gange jeg kunne) og når jeg ramte sofaen senere efter aftensmaden. Og når du føler du ikke kan mere, så hold en pause. 

Tusind tak, jeg vil prøve denne øvelse resten af denne måned.

så må vi se om det har hjulpet til næste gang jeg er på jagt ;)

(ved godt det tager længere tid, men et par minutter længere ville være fremskridt)

Del dette indlæg

Link til indlæg
MickeyM skrev, for 17 minutter siden:

Ja, @aaisha-teknikken virker. (I hvert fald her) 

Du/GP'en trykker (hårdt) på undersiden af penis på urinrøret (som løber på undersiden af penis), ved roden, eksempelvis med tommelfinger på undersiden og med pegefingen på oversiden, så langt nede af skaftet som muligt, ja, faktisk så langt nede at du er ganske tæt på hvor punghuden starter (Gav det mening?) - og trykket holdes indtil du kan mærke at faren for udløsning er overstået - det kan sagtens være 30 sekunder eller mere, blot er det vigtigt at trykket holdes, og der skal trykkes ret hårdt, altså som i: ret hårdt - men det er på ingen måde ubehageligt, og det virker.

Ikke for at lyde ondsindet man synes starten var meget forvirrende.

dog synes jeg du fik forklaret det umærket når man altså lige læser helt til bunds :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klarpånyt skrev, for 1 minut siden:

Ikke for at lyde ondsindet man synes starten var meget forvirrende.

Ah, det var bare fordi at aaisha, foreslog denne fremgangsmåde (nogle indlæg herover) - Jeg ville blot uddybe den...

Del dette indlæg

Link til indlæg
MickeyM skrev, Lige nu:

Ah, det var bare fordi at aaisha, foreslog denne fremgangsmåde (nogle indlæg herover) - Jeg ville blot uddybe den...

Har læst hendes indlæg, så ved godt hun forslog det :).

Mange tak for at, du ville uddybe det for mig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klarpånyt skrev, for 8 timer siden:

Rigtig mange piger tilbyder mere end en udløsning, så du må researche lidt. Tjek også, at en halv time er en halv time, så det ikke er ud efter første udløsning.

Det er en god idé at sige til pigen, at du kommer hurtigt og gerne vil ha hjælp til at holde længere. Forklar hende, hvordan du ønsker dit besøg skal være fx langt forspil, at du gerne vil slikke hende først osv. Det kan du både gøre i tlf eller mail ved første kontakt, og igen når du står hos hende.

Bogen “Fra regnorm til anakonda” kunne måske også være værd at kigge lidt på. Jeg kan ikke huske, hvem der har skrevet den.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 2 timer siden:

Rigtig mange piger tilbyder mere end en udløsning, så du må researche lidt. Tjek også, at en halv time er en halv time, så det ikke er ud efter første udløsning.

Det er en god idé at sige til pigen, at du kommer hurtigt og gerne vil ha hjælp til at holde længere. Forklar hende, hvordan du ønsker dit besøg skal være fx langt forspil, at du gerne vil slikke hende først osv. Det kan du både gøre i tlf eller mail ved første kontakt, og igen når du står hos hende.

Bogen “Fra regnorm til anakonda” kunne måske også være værd at kigge lidt på. Jeg kan ikke huske, hvem der har skrevet den.

Jeg tager dit råd med videre til mit næste besøg.

Bogen: “Fra regnorm til anakonda” siger mig et eller andet. Har ikke læst den og navnet siger mig hellere ikke det store. Man har lige søgt bogen på nettet og selve bogens omslag synes jeg ringer en klokke :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klarpånyt skrev, for 13 timer siden:

Hvilken by var hun fra? ;)

Det var hovedstaden - Jeg er stødt på den flere gange, skriver når jeg stopper den

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...