Hop til indhold
gog

fis.. og skaldyrs buffet

Recommended Posts

Da jeg ser at RN har endnu engang har gjort noget for det han føler for?

Samvær med ligestillede, mulighed for udvekslinger, smage på noget godt!

Ja RN, nu er det sådan at jeg ikke kan lide fisk ;)

Og det er derfor jeg starter en ny streg, for ikke at ødelægge din, ja

jeg viser bare andre hvordan de burde opføre sig :lol::lol:

Hvad er det så at jeg vil skrive?

Et tillæg til skabelsesberetningen?? Ja det mener jeg, og det skulle være

autentisk ifølge flere kilder :lol:

Som vi jo alle ved skabte Gud, Eva ved hjælp af et ribben fra Adam :)

Der var bare en "lille" mangel, og her er så beretningen om hvordan naturen selv hjalp os mænd.

Eva var jo som kvinder er, skulle have solbad, så hun lagde sig ned på stranden i Paredis, let spredte ben, der skulle jo komme sol på alt, samtidig kom der en lille frø hoppende op imellem Evas ben, satte sig der hvor de lækre stænger mødtes, og samtidig kom der en stork flyvende, hov der var da en lille frø til mig :D Dykkede, frøen sprang, storken ramte Eva lige imellem benene, det begyndte at bløde, derfor er storkens næb rødt, samtidig sad der en abe i en palme lige op over! Eva`s av av , gjorde aben så forskrækket at den faldt ned fra palmen, landede lige der hvor storken havde lavet hul,

hurtigt videre, men!! der blev noget hængende, og det er derfor at aber ikke har hår i røven, og kvinder har hår "der". Eva blev meget forskrækket, så hun gik ud i vandet, ville vaske alt det der væk.

Mens hun stod der og vaskede sit "sår" kom der en lille fisk svømmende, hov der var der da en dejlig grotte?

Så nu lyder mit spørgsmål?

Smager fisk af fisse, eller smager fisse af fisk :roll:

PS Undskyld hvis jeg støder nogle med denne beretning :lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg troede mennesket stammer fra aberne
Nej, Nille, det er en ofte set vildfarelse. Mennesket har fælles stamfader med aberne, og det er noget helt andet :)

Så aben er altså din "fætter" :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, Nille, det er en ofte set vildfarelse. Mennesket har fælles stamfader med aberne, og det er noget helt andet :)

Så aben er altså din "fætter" :lol:

Ja "the missing link" gør at vi ikke ligner og opfører os som aber.

Aben er også din "fætter" jeg var ikke klar over vi havde en fælles fætter :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aben er også din "fætter" jeg var ikke klar over vi havde en fælles fætter :lol:
Jo, Nille, og selv om du af og til drager helt til Germania med Don Quirejse, så er verden altså meget mindre, end du egentlig går og forestiller dig :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo, Nille, og selv om du af og til drager helt til Germania med Don Quirejse, så er verden altså meget mindre, end du egentlig går og forestiller dig :lol::lol::lol:

X du skal ikke fornægte dine germanske rødder oder was ?

Vil du med til der Vaterland ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hehe Don Quirejse :lol: Hvem er så Sancho panza? ;)
Nåh ja, Liv, jeg har sgu' helt glemt at introducere Sancho Nille. Så kan du selv gætte på, hvem vejrmøllen mon er :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

X du skal ikke fornægte dine germanske rødder oder was ?

Vil du med til der Vaterland ?

Neh, weil meine Frau mir es nicht gestatten will. Das Vaterland muß leider warten. Leider :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hehe, har du mon også et bud på Rosinante? ;)
Så langt er jeg endnu ikke nået i romanen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her Strammer du den X !

Så vil jeg introducere Rosinante X

Fint nok. Men hvem tænker på den stakkels vejrmølle? :lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rosinante X til din oplysning, så er Rosinante jo Don Quixotes affældige hest ;)
Tak Liv. Jeg indrømmer, at jeg ikke er nogen litterær åndshøvding ;)

Måske er een affældige hest årsagen til, at Don Quirejse ikke har haft den fornødne fremdrift i sit real.sex-projekt :mrgreen: :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
hehe, vejrmøller...vi har vist kapret denne tråd
Ja, men overskriften er jo "fis", og jeg har det skide skægt :lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, men overskriften er jo "fis", og jeg har det skide skægt :lol::lol:

Nej X, Læs overskriften, og prøv at forstå (fis.. =fisse) så svært kan det vel heller ikke være :o

Nu er det jo sådan at jeg er en yngre mand, som ikke går ud i de store debatter, kapre ikke andres indlæg med ??????

Dette skulle være en joke! Du kapre den med hvor mange svar der ikke har med mit indlæg at gøre?

Læg mærke til hvad jeg skrev i begyndelsen af min lille historie!!!

Hvorfor skrev jeg det??? ja man kan da bare læse denne streg! og så forstår man folks tavshed :lol:

Da dette jo skulle være hygge snak så får i lige denne :lol:

Hans og Grethe havde sølvbryllup :D

Grethe havde arrageret fest på samme Kro, samme gæster, alt var som dengang.

Festen var overstået, Grethe sagde til Hans, se min skat samme værelse som dengang,

nu skal vi gøre det samme som for 25 år siden ;)

Grethe smed sig op ved hovedgæret, ventede spændt, men så sagde Hans, denne her gang er det min tur til at ligge deroppe, og råbe nej, nej den er alt for STOR :lol::lol::lol:

GOG, GOG

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nej X, Læs overskriften, og prøv at forstå (fis.. =fisse) så svært kan det vel heller ikke være :o
Undskyld Gog. Den fangede jeg ikke lige i det hurtige gennemløb. På visse områder en jeg en tungtopfattende anal-fabet :lol::lol: .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld Gog.

Tastaturet løb bare af med mig Jeg stiller mig straks 8 minutter over i kapringsskammekrogen :oops: :oops:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld Gog.

Tastaturet løb bare af med mig Jeg stiller mig straks 8 minutter over i kapringsskammekrogen :oops::oops:

Hej X

Hvis vi ikke bare engang imellem "lader noget løbe af med os",

havde vi så haft vores dejlige, og gode oplevelser med disse dejlige piger/damer? Nej ;);)

Nøjes du bare med et minut i kapringsskammekrogen, puha et langt ord :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nøjes du bare med et minut i kapringsskammekrogen, puha et langt ord :)

Tak Gog, jeg kryber tilbage til pointstolen igen. Du har helt ret m.h.t. "afløb" til alle de dejlige piger :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...