Hop til indhold

Recommended Posts

Iscenesat Virkelighed skrev, Lige nu:

Jeg fik det også kun ved et tilfælde. :D

 

Fuck sake.. Så folks skaberi over at andre ikke vil rydde op efter dem skal fjerne vores sjov og ballade herinde:mellow:.. Det kaldes vist kollektiv afstraffelse og er noget som bliver anvendt imod børn i folkeskolealderen især.. Nårnårja men sådan er det jo.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hulk, snøft. Alle gode ting slutter åbenbart på et tidspunkt.

Hvor kommer jeg dog til at savne alle de lækre, frække billeder af de smukke lyserøde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Har slettet min hjertesmiley på admins indlæg.

Admins begrundelse er klar nok, og jrf. diverse gdpr har man pligt til at slette de selv-oplagte billeder, hvor pigerne ønsker det.

Der hvor kæden hopper af er at billedtrådene ikke samtidigt slettes. At den der leverer krop til billederne næppe ser dem og ved hvad de bruges til er en ting, men lovgivningen gælder omkring dem såvel som omkring selfietrådene.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Fuck sake.. Så folks skaberi over at andre ikke vil rydde op efter dem skal fjerne vores sjov og ballade herinde:mellow:.. Det kaldes vist kollektiv afstraffelse og er noget som bliver anvendt imod børn i folkeskolealderen især.. Nårnårja men sådan er det jo.. 

Dét indlæg forstår jeg ikke. Hvad mener du f.eks med, at "folks skaberi over at andre ikke vil rydde op efter dem"?

Jeg har længe ment, og også givet klart udtryk for, at disse selfietråde var skjult og gratis reklame for pigerne, og at dette egentligt ikke hørte hjemme på EG, men på AL og andre steder.

Så sent som for et par dage siden foreholdt jeg endda moderationen, at disse tråde faktisk var i strid med EG's eget regelsæt og anførte, hvordan man kunne have egne klare regler, når man accepterede, at de blev overtrådt, men jeg fik af Stabilizatoren en begmand tilbage om, at emnet var diskuteret før, og at Admin havde truffet sin beslutning.

Så jeg måtte altså forstå, at direkte reklame var forbudt, men at (in)direkte i form af selfietråde var helt accepteret, uden at jeg dog fik en nærmere definition af forskellen.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 minutter siden:

Dét indlæg forstår jeg ikke. Hvad mener du f.eks med, at "folks skaberi over at andre ikke vil rydde op efter dem"?

Jeg har længe ment, og også givet klart udtryk for, at disse selfietråde var skjult og gratis reklame for pigerne, og at dette egentligt ikke hørte hjemme på EG, men på AL og andre steder.

Så sent som for et par dage siden foreholdt jeg endda moderationen, at disse tråde faktisk var i strid med EG's eget regelsæt og anførte, hvordan man kunne have egne klare regler, når man accepterede, at de blev overtrådt, men jeg fik af Stabilizatoren en begmand tilbage om, at emnet var diskuteret før, og at Admin havde truffet sin beslutning.

Så jeg måtte altså forstå, at direkte reklame var forbudt, men ikke (in)direkte i form af selfietråde.

Og nu?

Så det er dig der er skyld at alle selfirekalmetrådene er slette :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 3 minutter siden:

Så det er dig der er skyld at alle selfirekalmetrådene er slette :shock:

Næh, for mit synspunkt om diskrepans imellem regelsæt og praksis blev jo klart underkendt af Stabilizatoren med en henvisning til Admins beslutning om samme emne.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

At GP'er, der i forvejen er kunder hos Eroguide, får lidt ekstra benefit - og samtidig trækker mere trafik på siden af os der nyder det.

Det må vel kaldes win/win/win - nogle ville også kalde det kundepleje :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen6 skrev, for 13 minutter siden:

At GP'er, der i forvejen er kunder hos Eroguide, får lidt ekstra benefit - og samtidig trækker mere trafik på siden af os der nyder det.

Det må vel kaldes win/win/win - nogle ville også kalde det kundepleje :-)

Jo, det kan jeg godt se, men det er ikke desto mindre imod EG's eget regelsæt. Så enten må selfietrådene forbydes, eller også må regelsættet laves om.

Som det er nu med et teoretisk forbud, men en praktisk accept, er situationen helt uholdbar. Det tror jeg også, at  @Administrator kan indse.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror at en tilpasning af reglerne ville være en god idé: Tilfredse GP'ere, glade brugere - og måske flere kunder til Eroguide - voila!

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen6 skrev, for 6 minutter siden:

Jeg tror at en tilpasning af reglerne ville være en god idé: Tilfredse GP'ere, glade brugere - og måske flere kunder til Eroguide - voila!

Tjah, hvem siger så, ud over dig, at alle vil være tilfredse? Selv er jeg efterhånden så så pissetræt af se-mig-se-mig kulturen.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen6 skrev, for 1 minut siden:

Hvem skulle være utilfreds?

Tjah, det er der sikkert flere glædespiger, der er. For der er jo flere tilmeldte glædespiger herinde, end den gode håndfuld, der er med på se-mig-se-mig-se-mig kulturen.

Personligt synes jeg, at selfiekulturen er enormt narcissisistisk, og den ligger langt væk fra de værdier, jeg har. Så derfor er jeg meget negativ over for den.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan såmænd godt forstå begrundelsen  "da vi ganske enkelt ikke gider alt det bøvl de giver"

Omvendt ville jeg nok tænke lidt mere kommercielt.   Det burde vel ikke et kæmpe projekt, at lave en bette løsning, hvor man fra en betalende annonce-profil kan oprette selfie- og hyggetråde.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig i at nogle bruger det som reklame men hvem siger det hjælper?

Nogle har sikkert også fået en sviner som de gerne ville have været foruden. 

Nogle gør det måske for at få lidt anerkendelse, det behøver jo ikke nødvendigvis at være reklame 

nogle gør det måske bare for at glæde andre. 

Synes det er forkert at lukke selfi tråden ned, en ønskede at få slettet sin egen tråd pga. Privat livet, det synes jeg er helt fair. Sådan skal det være. 

Men for dem der har lyst til at vise sig frem på den måde skal have lov til det. Den dag de ikke vil mere så skal det naturligvis slettes hvis personen ønsker det. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grenå skrev, for 27 minutter siden:

Enig i at nogle bruger det som reklame men hvem siger det hjælper?

Nogle har sikkert også fået en sviner som de gerne ville have været foruden. 

Nogle gør det måske for at få lidt anerkendelse, det behøver jo ikke nødvendigvis at være reklame 

nogle gør det måske bare for at glæde andre. 

Synes det er forkert at lukke selfi tråden ned, en ønskede at få slettet sin egen tråd pga. Privat livet, det synes jeg er helt fair. Sådan skal det være. 

Men for dem der har lyst til at vise sig frem på den måde skal have lov til det. Den dag de ikke vil mere så skal det naturligvis slettes hvis personen ønsker det.

De bedste reklameindlæg er – i mine øjne – ikke billeder, men de piger, der i skriftlige indlæg (bl.a. herinde) viser, at de har mere imellem ørerne end imellem benene.

Det sidste er der selvfølgelig mange, der som det første sætter pris på, og det er en rigtig god ting, men for mit vedkommende er et godt hovedet og god kemi det vigtigste.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er lidt nede over, at en julekalender som jeg brugte ret meget tid og knofedt på, bare er pist væk for altid pga al sådan noget drama :mellow: men jeg forstår jer sgu egentlig godt efter den forklaring. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg savner stadig svar, på om vi må poste i de eksisterende billedtråde, eller om alle former for selfie' nu er bandlyst, @Stabilizer:) Altså, risikerer jeg at ryge ud på røv og albuer, hvis jeg ser mit snit, til at vise min blegfede røv frem i "BBW".

Derudover, så har man tidligere som betalende bruger kunne slette alle former for vedhæftet filer, er det ikke længere muligt @Stabilizer? Hvis det fortsat er muligt, så kunne I jo bare bede disse kvinder om selv at gøre arbejdet, når de fortryder. :D

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen6 skrev, for 2 timer siden:

Jeg tror at en tilpasning af reglerne ville være en god idé: Tilfredse GP'ere, glade brugere - og måske flere kunder til Eroguide - voila!

 

Borende X skrev, for 2 timer siden:

Tjah, hvem siger så, ud over dig, at alle vil være tilfredse? Selv er jeg efterhånden så så pissetræt af se-mig-se-mig kulturen.

 

jensen6 skrev, for 2 timer siden:

Hvem skulle være utilfreds?

 

Stabilizer skrev, for 45 minutter siden:

selfietrådene var de mest populære tråde på EG, hvis vi målte på antal likes pr indlæg samt antal visninger, så de var populære blandt de fleste

 

:ugeek:  Fakta er nogle gange mere overbevisende end personlige præferencer. I en tid med falske og stærk manipulerede billeder i annoncer, var selfietrådene faktisk ganske opfriskende. De viste, hvad man kunne møde bag de anonyme lukkede døre. Det vi alle søger, nemlig eventyret og passionen.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 12 minutter siden:

troede ikke det var et seriøst spørgsmål, men ja, selfiebilleder af dig selv skal du ikke poste i indlæg, der må du nøjes med dine annoncer 

hvis vi tillod jer at poste selfiebilleder i billedtrådene var vi jo ligevidt, ik ;) 

Jo, jeg er altid seriøs. :D Tak for svar, først fjerner i min chat og nu dette, verden er af lave!

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 22 minutter siden:

Jeg er lidt nede over, at en julekalender som jeg brugte ret meget tid og knofedt på, bare er pist væk

Bare rolig, vi er en del der har den på nethinden :mrgreen: Numme-num

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde ellers lige taget nogle billeder af min behåret røv og dolk, og var klar til at oprette en selfitråd til alles fornøjelse, men det kan jeg vist godt droppe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 28 minutter siden:

Bare rolig, vi er en del der har den på nethinden :mrgreen: Numme-num

Det er nu mest af helt og aldeles egoistiske årsager, at jeg ærger mig :D Lidt ligesom, når man har brugt dage på en skriftlig aflevering, og computeren går ned, og så er det bare væk for aaaaltid!!!! Hulk....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...