Midtby 212 Skrevet 30. September, 2019 Tak for alle jeres input. Er sikker på at GP tester sig selv jævnligt, og personligt gør jeg det også selv. man skal ikke sammenligne ubeskyttet sex med russisk roulette. men er nok bare mig, selvom hun dufter frisk, ser frisk og villig ud så er der altid et meeeen... og det meeeen mener jeg faktisk er helt relevant. er hverken det ene eller andet i form af jeres oplevelser med usikker sex. Men som jeg læser det så er risikoen for at få lidt ekstra med hjem fra et ellers dejligt besøg bestemt ikke blevet mindre Jeg tager en ny test, og propper kondomet på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtby 212 Skrevet 30. September, 2019 Iscenesat Virkelighed skrev, for 34 minutter siden: Du kan jo bruge en slikkelap, så er du beskyttet mod kønssygdommen, omend noget af fornøjelsen ved oralsex svinder, ved at bruge sådan et. Den har jeg aldrig hørt om men du har sikkert ret med fornøjelsen, og det er vel begge veje at den forsvinder ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 30. September, 2019 Midtby skrev, for 2 timer siden: Ja hun slikker mig men ikke omvendt. ved også at risikoen for seksuelt overførte sygdomme er ligeså store ved at jeg lader mig blive slikket, selvom jeg ikke slikker hende. skal lige siges at jeg ofte tager en test, det gør jeg fordi jeg ikke bryder mig om at dyrke sex med kondom, og derfor også har et meget større ansvar. Men gør alle det ? eller tager man " chancen " Der er vist nok enighed om, at giveren af oral sex har mindre risiko end modtageren. Omend risikoen i forvejen er ret lav grundet bakteriefloraen i munden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtby 212 Skrevet 30. September, 2019 så du lader dig teste når du har slikket ? eller når du er blevet slikket ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 30. September, 2019 Midtby skrev, for 54 minutter siden: så du lader dig teste når du har slikket ? eller når du er blevet slikket ? Hvis det er henvendt til mig: Nej slet ikke. Der er så mange naturlige resistensbakterier i munden, at smitterisikoen er meget lille, og jeg har ikke haft problemer i nu over ti år. Jeg ville nødigt undvære en "nærmere inspektion" af flot åben, pulserende fisse med en fræk landingsbane oven over. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtby 212 Skrevet 30. September, 2019 tja, rigtig god landing ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1592 Skrevet 30. September, 2019 Trinetease skrev, for 5 timer siden: Altså hun slikker dig uden gummi - men du vil ikke slikke hende ? Undskyld jeg blander mig men sådan er der jo nogle der har det. Ligesom nogle GP´ere der ikke vil sutte uden kondom , men gerne vil slikkes. Hvad er forskellen ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2644 Skrevet 30. September, 2019 Forstår godt dilemmaet. Mit synspunkt er ikke så meget sygdomme men tanken om hun sikkert har været med flere andre mænd den dag og det nok er tvivlsomt om hun bader mellem hvert besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtby 212 Skrevet 30. September, 2019 pacer skrev, for 4 timer siden: Forstår godt dilemmaet. Mit synspunkt er ikke så meget sygdomme men tanken om hun sikkert har været med flere andre mænd den dag og det nok er tvivlsomt om hun bader mellem hvert besøg. vil nu hellere bakke ud på grund af manglende renhed end ikke ane hvad man får med hjem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9844 Skrevet 1. Oktober, 2019 For mit vedkommende er min smags- og lugtesans ret følsomme erogene zoner i et omfang at jeg slet ikke vil kunne dyrke sex uden at måtte slikke pigen. Jeg vil allerhelst også give hende sorte kys. Det vil overhovedet ikke give mening for mig at anvende slikkelap, vita-vrap eller lignende, så her løber jeg altså hvad jeg ser som en ret lav risiko når jeg køber sex. Det gør mig i øvrigt ikke så meget om blow til mig er med, uden eller slet ikke, og synes da det er op til pigen hvad hun gerne vil have i munden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 873 Skrevet 1. Oktober, 2019 Midtby skrev, den 30/9/2019 at 10:01: Hej med jer brugere af EG. det er med stor interesse at jeg surfer rundt herinde og læser anmeldelser, interessante tråde, frække links osv osv. Mit dilemma er dog meget konkret. Jeg læser ofte om besøg hos GP hvor Oral sex har indgået, jeg er selv i et voldsomt dilemma omkring det. Har besøgt den samme pige nogle gange, og hun tiltaler mig på alle mulige måder seksuelt, og også personligt. har fået fransk, superfransk, anal og alt hvad et liderligt hjerte kan rumme. men nu er jeg sgu pludselig kommet i tvivl om det jeg gør er det rette. Er det ok hun slikker uden gummi, er det ok at jeg har fantasier om at gå ned og slikke hende. min liderlighed siger ja, men min moral siger " no go " og det er på trods af at jeg ikke ved noget bedre end at slikke en fræk mis. hvad andre gør, og af hvilke grunde skal jeg ikke stille mig til dommer overfor, og er heller ikke mig som person at være sådan. kunne bare godt tænke mig at høre jeres holdninger til hvorfor i enten gør det, eller ikke gør det. problemet er lidt at når man er der, og når man er på. så har man oftest ikke lyst til at have et moralsk dilemma med på sidelinjen. Håber jeg har udtrykt mig klart nok, indrømmet det har sgu fyldt lidt på øverste etage så nogle gange kan det være svært at få det ned på skrift..... Jeg slikker fissen hver gang. Syntes der er super fedt at slikke en GPer til orgasme og nyder at mærke hendes underliv ryste når hun kommer. De fortjener at blive forkælet og mange af dem jeg har besøgt er ret vild med min tungeleg og har ingen problemer i at nyde mit arbejde mellem deres ben. Jeg nyder 100% oral uden og med kondom. Jeg besøger kun dem jeg er ret sikker på ikke har sygedomme da de bliver check løbende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9576 Skrevet 2. Oktober, 2019 (edited) Midtby skrev, den 30.9.2019 at 10:01: men min moral siger " no go " Hvad har det med moral at gøre? Er det fordi du er bange for at blive smittebærer mere end for at blive smittet? Du har jo allerede afvejet risiko og nydelse ifm superfransk, så måske er din kvababbelse udtryk for at din nydelse alligevel er mindre ved fisseslik og derfor vejer risikoen relativt mere. Spørgsmålet er om du har sjusset risikoen nogenlunde rigtigt? Overvej hvad risikoen egentlig er ved at slikke en kvinde, som er smittet. Gang med risikoen for at den konkrete kvinde er smittet (tag hensyn til kendt/formodet risikoadfærd). For kvinder som ikke har væsentlig risikoadfærd, er risikoen ved at slikke hende meget, meget lav. Men det kan jo være svært at kende hendes adfærd. At sutte pik uden er selvfølgelig en risiko, men den er ikke så stor - afhængigt af hvilken smitte vi taler om. Jo flere pikke des større akkumuleret risiko, selvfølgelig. Redigeret 2. Oktober, 2019 af Bebop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9576 Skrevet 2. Oktober, 2019 Borende X skrev, den 30.9.2019 at 13:25: Der er vist nok enighed om, at giveren af oral sex har mindre risiko end modtageren. Nej, det er omvendt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtby 212 Skrevet 2. Oktober, 2019 Bebop skrev, for 2 timer siden: Hvad har det med moral at gøre? Er det fordi du er bange for at blive smittebærer mere end for at blive smittet? Du har jo allerede afvejet risiko og nydelse ifm superfransk, så måske er din kvababbelse udtryk for at din nydelse alligevel er mindre ved fisseslik og derfor vejer risikoen relativt mere. Spørgsmålet er om du har sjusset risikoen nogenlunde rigtigt? Overvej hvad risikoen egentlig er ved at slikke en kvinde, som er smittet. Gang med risikoen for at den konkrete kvinde er smittet (tag hensyn til kendt/formodet risikoadfærd). For kvinder som ikke har væsentlig risikoadfærd, er risikoen ved at slikke hende meget, meget lav. Men det kan jo være svært at kende hendes adfærd. At sutte pik uden er selvfølgelig en risiko, men den er ikke så stor - afhængigt af hvilken smitte vi taler om. Jo flere pikke des større akkumuleret risiko, selvfølgelig. Begge dele fylder, altså blive smittebærer og blive smittet. og du har ret, moral i den vending var nok lidt forhastet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Nielsen Skrevet 2. Oktober, 2019 Kim Madsen skrev, for 22 timer siden: Jeg besøger kun dem jeg er ret sikker på ikke har sygedomme da de bliver check løbende. Hvor i alverden ved du fra om pigen bliver blivet tjekket løbende? Det kan man da kun se ved at tjekke deres lægejournaler, og dem får du sikkert ikke udleveret til gennemgang (på ungarsk eller polsk?) inden du begynder at slikke fisse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 485 Skrevet 2. Oktober, 2019 (edited) Slikker altid en Gp, da jeg selvfølgelig kun vælger en købe pige jeg synes er rigtig lækker både i hoved og røv så at sige og jeg tænker de er mere renlige end de fleste, omvendt har jeg mødt flere kvinder ude i det virkelige liv hvor tanken om at slikke dernede røg ud af hovedet lige så snart jeg lettede på dynen, fy for satan hvor kan den lugte dårligt sådan en Redigeret 2. Oktober, 2019 af Mr Black Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 873 Skrevet 3. Oktober, 2019 Kim Nielsen skrev, for 11 timer siden: Hvor i alverden ved du fra om pigen bliver blivet tjekket løbende? Det kan man da kun se ved at tjekke deres lægejournaler, og dem får du sikkert ikke udleveret til gennemgang (på ungarsk eller polsk?) inden du begynder at slikke fisse. Før du ryger helt op i loftet får jeg set deres læge/blodprøve test hver gang. Da jeg kender dem godt har de ingen problemer med mit ønske og ønsker heller ikke at blive smittet. Til din oplysning er de ikke listet nogen steder og har/tager kun privat aftalt kunder som er lean. Sidste gang viste jeg min blodprøve test da det er en fast aftale vi har så alle partner er sikker før vi starter. De har for nyeligt en hurtig tester med hvis de tvivler dig. Har fast hygge med med dem på skift/og ene uden problem med og uden kondom i 4 år uden et eneste problem. Man jo selv herre over tingenes forløb. Deuden er det vigtigt hvis man prøver andre steder at kondom er det man bruger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg