Kobracidd 18 Skrevet 23. November, 2021 JohnnyC skrev, for 29 minutter siden: Asta er lidt i retning af denne her kvinde jeg tror hun har en piercing , men altså hun er denne her type som på billedet, hun har lidt tatoos og ikke så meget makeup. Eller hende her Angående massage efter udløsning så er det nok bare forskelligt fra pige til pige. Jeg har oplevet det et par gange efter jeg kom på 25-35 minutter at så var de færdige, jeg har endnu ikke prøvet at de fortsatte, men sådan er de så forskellige åbenbart. Jeg har kun prøvet 2 ud af 3 rum, det ene ud mod hillerødgade og det andet ud mod gården. Min favorit spørger du? Altså jeg tror man bare må prøve sig frem, det jeg kan lide er langt fra sikkert andre kan lide, de er allesammen dygtige. Asta, Tanja , Clara er gode og bare husk at tale om tiden på forhånd, så går man ikke skuffet efter feks 30-35 min ud af 60 min bookning. Nej Freja har jeg ikke prøvet men hun lyder som én der ligner Clara altså meget flot og blondine. Ok super, takk for info- jeg tror godt jeg kan prøve Asta men jeg tror faktisk jeg så Clara i gangen sist da jeg var hos Eva. En hot blondine som gikk ut av et rom. Freja må du forsøke, hun fokuserer på pikk 95% av tiden og er riktig god på edging og holde utløsningen til slutt. Og som sagt er hun modell hot, langt lyst hår, 175 høy og slank og super sexy ansikt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnnyC 32 Skrevet 23. November, 2021 Kobracidd skrev, for 5 timer siden: Ok super, takk for info- jeg tror godt jeg kan prøve Asta men jeg tror faktisk jeg så Clara i gangen sist da jeg var hos Eva. En hot blondine som gikk ut av et rom. Freja må du forsøke, hun fokuserer på pikk 95% av tiden og er riktig god på edging og holde utløsningen til slutt. Og som sagt er hun modell hot, langt lyst hår, 175 høy og slank og super sexy ansikt. Ja jeg skal nok prøve Freja næste gang. Det ENESTE jeg har haft af uheldige oplevelser der er nogle gange er jeg kommet efter 30 min hvor de så har afsluttet hele massagen. Det skal man som sagt være opmærksom på og gøre klar når man booker hvad man forventer ift tiden. Det er bare info til andre der ikke har prøvet det, kan varmt anbefale stedet, og et STORT plus er at de er danske alle på nær en i KBH NV. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5249 Skrevet 24. November, 2021 Tak for udførlig info om stedet, @JohnnyC. På sin vis en fin anbefaling, som dog kommer med et stort MEN: JohnnyC skrev, for 17 timer siden: Det ENESTE jeg har haft af uheldige oplevelser der er nogle gange er jeg kommet efter 30 min hvor de så har afsluttet hele massagen. Det skal man som sagt være opmærksom på og gøre klar når man booker hvad man forventer ift tiden. Det er i min optik ikke i orden, at pigerne ikke er indstillet på, at kunden får den købte tid. Det bør da være muligt at afslutte med lidt blød massage, hvis kunden har nået sit klimaks tidligt i den købte tid. Det kan mange andre steder i hvert fald finde ud af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kobracidd 18 Skrevet 24. November, 2021 Den_glade_amatør skrev, for 4 minutter siden: Tak for udførlig info om stedet, @JohnnyC. På sin vis en fin anbefaling, som dog kommer med et stort MEN: Det er i min optik ikke i orden, at pigerne ikke er indstillet på, at kunden får den købte tid. Det bør da være muligt at afslutte med lidt blød massage, hvis kunden har nået sit klimaks tidligt i den købte tid. Det kan mange andre steder i hvert fald finde ud af. Jeg har aldri opplevd at de har stoppet selv om man kommer før tiden. Det har enten vært mer massage eller ny udløsning. Anbefaler de episke piger 100% 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnnyC 32 Skrevet 24. November, 2021 (edited) Det er vigtigt at tage sine forbehold og være opmærksom på hvad der kan gå galt. Det jeg skriver er rent faktisk sket, og uanset hvor søde og venlige de er(det har de alle været, og jeg vil tro at det gælder mere eller mindre alle massører) ja så skal man ikke tro at alting bare flasker sig uanset hvad. Man skal komme velforberedt og sørge for oplevelsen bliver god begge veje. Angående det med tiden så tror jeg det hænger sammen med hvilken pige der er tale om. Jeg har haft en del massager igennem tiden, så det med tiden kan ske, og går den så går den. Nogle gør det bevidst(engang imellem eller ofte) andre lægger ikke mærke til tiden(udover at de nok skal kigge på om der er gået 1 time eller 1½ som du har betalt for og ikke mere). Jeg har foreløbigt oplevet det 2 gange nu, betalt for 1 time fået 30 minutter fordi jeg fik udløsning. Så den del af det er ikke alle af dem særligt gode til at være obs på, og det er nok fordi det er til deres fordel ja så skader det jo ikke at man er færdig før tid på ens arbejdsplads når man alligevel får løn for fuld tid. MEN lad det ikke afskrække dig, kom med en god attitude og ren og venlig, og så skal de nok også give en god oplevelse den anden vej, og jeg tror mere eller mindre kun at det er tiden man som kunde skal være opmærksom på, UDOVER at der er forskel på massagebriksene. Rummet ud mod gaden har en relativ hård og lidt høj briks, rummet ud mod gården har en lidt lavere og langt blødere briks, og der er forskel på lys, der er langt lysere ud mod gården. Redigeret 24. November, 2021 af JohnnyC Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gladglad Skrevet 24. November, 2021 Kobracidd skrev, den 25.10.2021 at 15:30: Nei det ble med Eva isteden. Men skal til Asta i januar på mitt neste KBH besøg Hvad syntes du om Eva og hendes massage ? Tak. Glad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kobracidd 18 Skrevet 24. November, 2021 Gladglad skrev, 1 time siden: Hvad syntes du om Eva og hendes massage ? Tak. Glad Den var meget god, hun var god på prostata samtidig med pikk. Eneste var at jeg synes hun brukte for lang tid før hun startet med pikk. Jeg hadde 90 minutter men de første 15-20 brukte hun på rygg og lår. Men som sagt meget godt da hun kom i gange med pikk. Jeg sa og til henne at jeg ved neste anledning ville at hun fokuserte mer der man vil. Det var helt ok for henne. Hun er mer en «next door woman» enn en modell, men sød og smilende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gladglad Skrevet 26. November, 2021 Ang. Asta så vil jeg sige hun er mere sådan en slags kunstnertype end en autonom type. Hun har bare en lidt speciel frisure og nogle tattoos. Hun er en af dem der tager lidt lang tid om massagen før hun begynder at behandle kalorius. Hun brugte nok ca. 15 min på massage. Men hun er rigtig god til at forkæle ens bedste ven! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gladglad Skrevet 4. Februar, 2022 Er der nogen der har erfaringer med Maria hos Episk i Kbh. ? Hende vil jeg prøve næste gang. Glad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happy2021 2 Skrevet 7. Februar, 2022 Har besøgt flere af kvinderne inde hos episkm.. Asta er en super skøn kvinde med dejlig attitude..kan sit kram og man går lykkelig derfra.. dog er min favorit Freja, som jeg har besøgt 2 gange…wowww hun er monster lækker… , Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kobracidd 18 Skrevet 10. Februar, 2022 Ja Freja er Megahot! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happy2021 2 Skrevet 10. Februar, 2022 Kobracidd skrev, for 1 time siden: Ja Freja er Megahot! Sindsyg lækker - men desværre har hun alt for få vagter....Kiggede lige forbi igen forleden hos Malou..Skøn lille sag, som tilbød en lidt mere spirituel behandling end de andre...Hun startede med lidt åndedrætsøvelser og dernæst lidt "healing" fås jeg kunne slappe helt af..derfra gik det bare derud af med lir og lege indtil jeg måtte overgive mig til hendes MEGET kyndige hænder...En skøn time og et stort smil...Kan klart anbefales!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kobracidd 18 Skrevet 10. Februar, 2022 Ja har vært hos Freja mange ganger, hun er helt fantastisk. Samtidig og meget god med sine hender. Det er svært å ikke ville røre ved henne hehe. Ah ok ikke forsøkt Malou, er hun hot? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 10. Februar, 2022 (edited) Med al respekt handler tråden om "nye" erfaringer, men de fleste nævner Freja, der iflg vagtplanen har 0 (nul) ledige vagter skrevet ind. Har I lige været der, og vi andre kan håbe på hun pludselig dukker op, eller er det længere tid siden I har mødt hende? Hun kan selvfølgelig være booket for alle planlagte vagter? Redigeret 10. Februar, 2022 af Advarsel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gladglad Skrevet 24. Februar, 2022 Jeg har for nylig været hos Maria. Hun gjorde det helt vildt godt. Meget lidt almindelig massage i starten. Og det synes jeg er fint. Og så i gang med en meget lang pirring. Først meget blidt og følsomt og så langsomt mere og mere fokus på stiverten. Jeg kom vildt godt. Hende skal jeg besøge igen. Hun er buttet og det kan jeg godt lide. Men det er der helt sikkert forskellige holdninger til. God fornøjelse de herrer. Gald Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kobracidd 18 Skrevet 24. Februar, 2022 Takk for update på Maria! Supert at vi kan dele erfaringer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gladglad Skrevet 5. Marts, 2022 Der er kommet en ny massør i Kbh. som hedder Saga. Er der nogen som har besøgt hende og kan fortælle lidt om hende ? Tak. Glad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hewants 3 Skrevet 12. September, 2022 (edited) Gladglad skrev, den 5.3.2022 at 12:09: Der er kommet en ny massør i Kbh. som hedder Saga. Er der nogen som har besøgt hende og kan fortælle lidt om hende ? Tak. Glad Jeg besøkte Saga nå i kveld. Dette var min første gang hos Episk, men kan anbefale henne på det sterkeste. Nydelig kvinne som ga meg en fantastisk behandling jeg aldri vil glemme. Vakker kvinne, med det søteste smil og vakre øyne. Redigeret 12. September, 2022 af Hewants 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Newbie01. 108 Skrevet 10. Oktober, 2022 Hewants skrev, den 12.9.2022 at 21:23: Jeg besøkte Saga nå i kveld. Dette var min første gang hos Episk, men kan anbefale henne på det sterkeste. Nydelig kvinne som ga meg en fantastisk behandling jeg aldri vil glemme. Vakker kvinne, med det søteste smil og vakre øyne. Første indlæg, Min erfaring med edging, er minimal. Havde en kæreste 3 års tid, der tændte på det, så har søgt det et stykke tid. I dag fandt jeg noget der var lige så pirrende, da jeg havde en time med Saga fra Episk. Selvom det kun er et vildt frækt hj, så var de hænder så dygtige til at simulere meget mere, at jeg helt sikkert kommer igen. Jeg holdt desværre ikke tiden ud, men det var fint da vi så sluttede med lidt mere normal massage. Eneste minus i mine øjne, er der ikke er mulighed for at tage et bad. Selvom alternativet med varme klude var kinky på en facon jeg ikke kendte ved mig selv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg