Hop til indhold
Guest Vest sjællenderen

Har du hang til Høng..eller handjob :-)

Recommended Posts

Endelig sidste arbejdsdag inden ferie, det skulle lige fejres med en time  massage, blev informeret at bee desværre rejser hjem til Thailand her d.19, så skal i have en god massage, så skynd jer at besøge hende  inden hun rejser hjem 

Redigeret af Tømreren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tømreren skrev, den 10.7.2020 at 20:55:

Endelig sidste arbejdsdag inden ferie, det skulle lige fejres med en time  massage, blev informeret at bee desværre rejser hjem til Thailand her d.19, så skal i have en god massage, så skynd jer at besøge hende  inden hun rejser hjem 

Så godt der var Thai Airways fly den 19. Juli, der skulle have Thailandske Statsborgere der var "strandet" i Norden til LOS. 

Det var helt mærkeligt at se Thai Airways in action.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Var forbi Høng i mandag eftermiddag. Bestilte tid med 10 min. varsel og adspurgt i telefonen om hvad jeg ønskede, svarede jeg at jeg massage og lidt "ekstra" Jeg spurgte specifikt efter Cat, som jeg har haft en dejlig oplevelse med i februar. Det blev bekræftet at hun var der.

Da jeg mødte op var Cat ikke den Cat jeg kendte fra tidligere. Det er ikke ok, hvilket jeg ærlig talt var utilfreds med. Den "nye" Cat er noget ældre og mere fyldig.

Nå men hun spurgte om jeg ønskede fp eller hj. Jeg bad om massage, hj og måske mere.

Massagen kunne ikke foregå i Herreværelset, da det ville blive optaget inden længe, så det var ind bag gardinerne, men det er ok med mig. Massagen var ok, men oplevet bedre. Da det var tid til hj, steg niveauet, og efter et stykke tid spurgte hun om jeg ville have sex, og da jeg var blevet "varm" takkede jeg ja. Hun smuttede ud og skiftede tøj, og var snart tilbage. Hun red mig først langsomt, og øgede langsomt tempoet. Der kom også mere liv i hendes øjne. Da hun tydeligvis kom med en skælven i hele kroppe, blev jeg revet med og eksplodere oppe i hende. På det tidspunkt var hun ikke opmærksom på mig, men i sin egen verden, hvilket var meget erotisk. Tiden var ikke gået, og jeg bad om massage for resten af pengene. Denne gang var det fin massage. Jeg blev tilbudt bad, hvilket jeg takkede ja til.

Der arbejder også en anden kvinde i klinikken, men jeg hørte hende kun tage imod gæsten til herreværelset. Da jeg igen spurgte til Cat blev der talt lidt uden om, men jeg kan forstå at der kommer en ny kvinde i denne måned, som hedder Veronica, og som er lille, smuk og dygtig.

Der er forresten den finurlighed, at der findes 2 forskellige annoncer 2 og 2 forskellige telefon numre for klinikken i Høng. Jeg gætter på at der er tale om flere selvstændige kvinder som arbejder fra den samme klinik, men det er altså ren og skær gætværk.

Finten med flere end 1 Cat: 2/10

Cat 2's udseende og fremtræden, mere smil, tak: 4/10

Massagen: 6/10

Hj: 7/10

Rideturen: 9/10

Om jeg kommer igen, ja højst sandsynligt, men ikke pga. Cat.

1.500 kr for 1 time, vel ok tænker jeg

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...