Hop til indhold
Vildsvinet

Catherine - Dronningen af GFE - super wow

Recommended Posts

Måtte bare forbi Catherine, og tænkte at et overtræk hen over weekenden fint kunne gå for min bankmand. Hun er altså en total babe, med de skønneste bryster, super smukt ansigt og smil og alle tiders service niveau. Har været hos hende en håndfuld gange tidligere, så vidste at hun kunne modtage en på den fede måde, som man møder en kæreste, man ikke har set i lang tid, overstrømmende med både kys og klem alle steder, allerede i entreen - total GFE

Efter det hurtige bad (havde badet for inden) tilbage og kysse så dejligt med hende. Det er de lækre tungekys, indlevende og vådt vådt, og nok af dem. Man skal have hende til at bide en i armen, for det er næsten helt uvirkeligt at stå og snave med en så lækker babe – for det er hun. Hun glider ned på knæ og tager min stive pik i munden, uden kondom – wow, og man må godt holde blidt om hendes hoved, elsker det. 

Ned på sengen og her vekslende mellem de skønne kys/handjob og ned og give det lækre økoblow. Her kunne jeg blive for altid, men havde kun købt 30 min. Ret rimelig pris når der er så god service og alle mine præferencer inkluderet. 

Og hele tiden denne opmærksomhed fra hendes side og små smil og grin og lækker sexet stemning. Jeg fik hende til at ride mig, og det gør hun rigtig godt. Holdte den lidt længere en jeg plejer med kondom på, og kunne nyde hendes meget dejlige vel C-D skål, tror de er helt ægte, de føles sådan. Wow. Af med kondomet, liggende og rå kysse med hende, mens hun spiller den af på mig til jeg kommer med stor tilfredshed. Så godt hun er kommet tilbage

Hilste på hendes veninde Carmen på vejen ud. Har også været med hende, hun er også high class som Catherine, og der er tons af gode review på begge piger som de også selv annoncerer med, men ville bare lige sige at de stadig holder det høje niveau. Man kan også få dem sammen :-) Carmen er mere slim og blond mens Catherine er lidt mere curvy og mørk - de må være perfekte sammen :-) 

Redigeret af Vildsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...