Hop til indhold
Guest Stonie84

Super søde sexede Sofia

Recommended Posts

Guest Stonie84
Jeg har nu besøgt Sofia i Aarhus flere gange nu, så jeg synes efterhånden hun fortjener en anmeldelse!

Efter min mening er hun meget smukkere i virkeligheden. Hun har de flotteste øjne og et sødt smil. Kroppen fejler intet overhovedet. Blød, fast og med flotte ungpigebryster. Alderen (22 år) virker til at passe meget godt. Hun er ikke ældre i hvert fald!

Hun er altid smilende, sød og imødekommende, og givet en en følelse af at være noget specielt. Hun taler ikke så meget engelsk, men forsøger så godt hun kan, og man kan sagtens føre en samtale med hende.

Hun er virkelig virkelig god med munden, og ved lige præcis hvad hun skal gøre, hvor hårdt/blødt og hvor længe. Hun tilbyder ikke anal, men det er faktisk heller ikke nødvendigt, idet hun er virkelig stram!

Jeg kan kun anbefale alle at lægge vejen forbi Sofia, hvis I er til en sød og naturlig petit latina. I vil ikke fortryde det!:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Wauv !!! Det virker bare som verdens bedste tip! hold da fast jeg er bare så fristet.

Tak for din første anmeldelse, og så har du endda gjort dig den ulejlighed med at vedlægge link til alle de steder hun annoncerer. Sikke da en service ;)

Jeg var godt nok en anelse skeptisk, men det blev da godt nok hurtigt gjort til skamme da der så kommer en anden helt ny bruger og bekræfter at hun er alle pengene værd, og endda uden at skrive det på dansk :D

bucket.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 18 timer siden:

Wow !!! It just seems like the world's best tip! hold on tight I am just so tempted.

Thank you for your first review, and then you've even had the trouble of linking to all the sites she advertises. What a service ;)

I was probably a bit skeptical, but it was quickly put to shame as another brand new user comes along and confirms that she is worth all the money, and even without writing it in Danish : D

bucket.png

Im from england my friend here working cant speak or spell danish only english sorry

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Stonie84
MrLovaLova skrev, den 27.9.2019 at 20:37:

Wauv !!! Det virker bare som verdens bedste tip! hold da fast jeg er bare så fristet.

Tak for din første anmeldelse, og så har du endda gjort dig den ulejlighed med at vedlægge link til alle de steder hun annoncerer. Sikke da en service ;)

Jeg var godt nok en anelse skeptisk, men det blev da godt nok hurtigt gjort til skamme da der så kommer en anden helt ny bruger og bekræfter at hun er alle pengene værd, og endda uden at skrive det på dansk :D

bucket.png

Hej MrLovaLova

Tak for dit syn på min anmeldelse, selvom jeg ikke helt forstår dine pointer. Hvorfor er det diskvalificerende at det er min første anmeldelse? Jeg er ikke så rutineret indenfor denne her "branche", så jeg har ikke haft de store forudsætninger for andre anmeldelser. Man skal jo ligesom starte et sted?

Ang. links, så tænkte jeg at det ville være god service at vise de forskellige steder hun er... Jeg ved jo ikke hvilke sider folk foretrækker at bruge. Det var egentlig ment som en hjælp.

Min hensigt med hele anmeldelsen var egentlig bare at fortælle folk at de godt kan stole på det Sofia skriver og viser. Hun er rigtig sød, rigtig flot og fuldstændig fair.

Du må have en rigtig dejlig dag:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været forbi søde dejlige Sofia. Og jeg har ikke været der for sidste gang. Hun skal simpelthen opleves igen. Billederne taler gir sig selv men hun er meget kønnere i virkeligheden. Intet mindre end en fantastisk oplevelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sofia is amazing. I visited her yesterday and it was an amazing experience. She is beautiful and knows how to care and love.

I recommend her as she is one of the best girl I have ever met.

I surely would visit her again.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa allesammen. 
jeg har igen igen været på besøg hos super dejlige Sofia i Århus. Det er en fornøjelse hver gang. Der bliver ikke kigget på uret og hun er så nærværende at man har lyst til at komme igen og igen. Jeg kommer ihvertfald tilbage. Min bedste oplevelse længe. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu stopper i sku snart. Er bare så vildt underligt at  alle i der roser til skyerne er helt nye brugere, og ja endda de to såkaldte englændere er også helt nye. At tænke sig at hele to "englændere" anmelder på samme pige. Det er jo helt vildt når man tænker på hvor usandsynligt sjældent jeg har set en engelsk anmeldelse herinde.

Glæder mig sku til at se en anmeldelse fra en af de kendte danskere herinde som ikke kun har et indlæg ( samt sjovt nok en anbefaling også). Det stinker i mine øjne langt væk det der. Undskyld mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også besøgt Sofia i går, mandag d. 4. november, og vil ikke blande mig i om de første anmeldelser er suspekte eller ej. Jeg kan derimod bekræfte at første anmeldelse svarer til min oplevelse. Hun er ung, smilende og jeg fik en god snak med hende før og efter. Det sker ofte, at jeg spørger pigen om hun er indforstået med min alder - altså når der er tale om de meget yngre - og jeg får for det meste et OK. Alligevel kan jeg sommetider få den klare fornemmelse, at det ikke er helt ok når det kommer til stykket. Det kan vel godt, i de tilfælde, skyldes at pigen faktisk ikke bryder sig om det hun laver - uanset alder. Sofia vidste at jeg var meget ældre og jeg blev modtaget med naturlighed og venlighed. Det føltes ganske enkelt rart at møde hende.
Hun er en meget smuk og velskabt kvinde. Hendes opvarmning var at jeg skulle løsne bh´en og der stod vi så foran spejlet med hendes numse der gned sig mod mig. Hun kunne ikke være i tvivl om at det effektivt fik ilden til at blusse op i mig. Da hun vendte sig om blev der yderligere pustet til den og jeg måtte bare glo lystent på hendes krop og smilende ansigt, røre begærligt med mine hænder før hun sendte mig ned på sengen og  lagde sig ovenpå mig mens hun kyssede blidt, blødt og varmt på munden. 

Sofia mener ikke selv at hun er god til engelsk, men fransk mestrer hun fuldstændig suverænt. Elsker de der små overraskelser når en pige som hende pludselig sluger den helt til bunds med munden, så man kan høre og mærke at der gagges og det bliver ekstra vådt bagefter. 
Og således godt varmet op blev det til sex i alle de stillinger jeg kunne ønske. Også på den måde tager hun godt imod og ingen forsigtighed når jeg virkelig får lyst til at mærke hende helt dybt. Hun sluttede som hun begyndte - med munden og jeg kunne godt være fristet til at nøjes med det en anden gang.

En af de bedste møder med en ung kvinde jeg har haft i lang tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hedonis skrev, for 40 minutter siden:

Jeg har også besøgt Sofia i går, mandag d. 4. november, og vil ikke blande mig i om de første anmeldelser er suspekte eller ej. Jeg kan derimod bekræfte at første anmeldelse svarer til min oplevelse. Hun er ung, smilende og jeg fik en god snak med hende før og efter. Det sker ofte, at jeg spørger pigen om hun er indforstået med min alder - altså når der er tale om de meget yngre - og jeg får for det meste et OK. Alligevel kan jeg sommetider få den klare fornemmelse, at det ikke er helt ok når det kommer til stykket. Det kan vel godt, i de tilfælde, skyldes at pigen faktisk ikke bryder sig om det hun laver - uanset alder. Sofia vidste at jeg var meget ældre og jeg blev modtaget med naturlighed og venlighed. Det føltes ganske enkelt rart at møde hende.
Hun er en meget smuk og velskabt kvinde. Hendes opvarmning var at jeg skulle løsne bh´en og der stod vi så foran spejlet med hendes numse der gned sig mod mig. Hun kunne ikke være i tvivl om at det effektivt fik ilden til at blusse op i mig. Da hun vendte sig om blev der yderligere pustet til den og jeg måtte bare glo lystent på hendes krop og smilende ansigt, røre begærligt med mine hænder før hun sendte mig ned på sengen og  lagde sig ovenpå mig mens hun kyssede blidt, blødt og varmt på munden. 

Sofia mener ikke selv at hun er god til engelsk, men fransk mestrer hun fuldstændig suverænt. Elsker de der små overraskelser når en pige som hende pludselig sluger den helt til bunds med munden, så man kan høre og mærke at der gagges og det bliver ekstra vådt bagefter. 
Og således godt varmet op blev det til sex i alle de stillinger jeg kunne ønske. Også på den måde tager hun godt imod og ingen forsigtighed når jeg virkelig får lyst til at mærke hende helt dybt. Hun sluttede som hun begyndte - med munden og jeg kunne godt være fristet til at nøjes med det en anden gang.

En af de bedste møder med en ung kvinde jeg har haft i lang tid.

Dejligt at se det hele ikke bare er grebet ud af luften. Må jo tage mine ord i mig igen, når jeg kan se der et et af de gamle medlemmer herinde der anmelder som du gør. Tak for det ;-) ( Håber også du forstår min skepsis når der skrives som der gør imellem de første anmeldere som jo absolut var helt nye alle sammen,og så endda 2 på engelsk)

Redigeret af youngatheart

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fik lyst en sen nat og ville give Sofia et besøg. Hun havde egentlig lukket for i dag, men vendte tilbage for min skyld.

Blev mødt i døren af en smuk ung kvinde og efter ganske kort tid lå vi og kyssede og krammede. Hun gav et lækkert blow og resten af min tid foregik blidt og blødt fordi jeg ønskede det. Hun overraskende ved at kunne flere tricks end en pige med hendes søde ansigt burde kunne.

Efter at have tømt mig i en sådan grad at end ikke hendes blod kunne gøre mig hård igen (og hun prøvede ellers) lå vi og snakkede lidt. Meget sød, sympatisk ung kvinde. Hendes engelske er ikke så godt, men hun formår at gøre det charmerende.

Klart et besøg værd!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hedonis skrev, den 5/11/2019 at 10:03:

Da hun vendte sig om blev der yderligere pustet til den og jeg måtte bare glo lystent på hendes krop og smilende ansigt, røre begærligt med mine hænder før hun sendte mig ned på sengen og  lagde sig ovenpå mig mens hun kyssede blidt, blødt og varmt på munden. 

Var der tungekys? Hun skriver i profilen, at hun er ryger. Var det noget, du kunne smage?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke dybt snavende tungekys, men derhenad. Ihvertfald mere end blot det nogen kalder tantekys. Ingen smag eller lugt af røg overhovedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da ut desværre er nødt til at planlægge besøg i andre byer, og da tid i den forbindelse er en faktor, når man samtidig også er afhængig af offentlig transport, kunne det være rart at vide om det evt. er omkring Aarhus C. Eller eks. i Trøjborg, hvor denne skønhed holder til. Det er jo på ingen måde et gadenavn, der spørges til ...

HÅBER en vil være venlig at hjælpe.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey: Jeg er ikke super-erfaren i denne branche. Men jeg har da oplevet både en del skuffende besøg og nogle få opløftende ting. Måske er jeg bare kræsen..? 

Sofia: Ung pige på 22 år, alderen er jeg ikke i tvivl om. Ægte billeder. Meget smuk og meget elegant ung pige. Lejligheden var i øvrigt i en standard jeg ALDRIG har set tidligere. Der kunne jeg sagtens bo - og det tror jeg aldrig jeg har oplevet før. Badeværelset var fx lige så rent som mit eget badeværelse...  Jeg tænkte et øjeblik lidt på, om jeg skulle give et bud på lejligheden og måske købe den - eller om jeg bare skulle tilbyde Sofia et job som au-pair hos mig :)

Sofia er desværre på vej hjem til syd-europa. Hun er universitetstuderende. Så jeg har også mødt en pige med hovedet skruet ordentlig på...  Hun læser ikke engelsk, men jeg har besøgt hendes hjemland mange gange og der lærer og taler de bare ikke engelsk som her i Danmark.

Jeg vil ikke give karakterer - og jeg skriver normalt ikke anmeldelser. Med få undtagelser. Men Sofia har selv bedt mig...Jeg tror hun fornemmede at jeg var en tilfreds kunde:

Så stedet og lejligheden får et rent 12-tal. Det er som nævnt ikke sket tidligere. Aldrig over et 4 tal :)

Sofia får samme 12-tal. Jeg har netop rundet de 50 - og var næsten flov over min runkne krop, som bærer lidt for meget præg af at jeg elsker god mad og vin. Det var to modsætninger som mødtes. Og jeg indrømmer gerne, at kvinder på min egen alder, med en tilsvarende krop, på ingen måde er interessant for mig.  Så jeg søgte helt bevist en ung pige. Og mødte Sofia med den helt perfekte krop som jeg sætter pris på. 

Jeg sætter også stor pris på blowjob! Jeg skal da lige garantere at jeg fik blowjob som aldrig tidligere...  Egentlig er 69´n  min favorit, det nåede vi desværre ikke. Jeg var nødt til at tænke på meget kedelige ting som hvidevarer og inkasso, blot for at trække seancen lidt :)

Om jeg er glad og tilfreds...?  tja, hvis jeg kunne mødes med Sofia regelmæssigt på Sugardating niveau, så jeg havde jeg da løst én opgave i mit liv. Så ville jeg aldrig mere skulle bruge tid på dén slags ting. 

Maybe this was luck once in a lifetime?  Sikkert, men så har jeg bare været heldig i dag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Listelømmel skrev, den 7.11.2019 at 14:38:

Da ut desværre er nødt til at planlægge besøg i andre byer, og da tid i den forbindelse er en faktor, når man samtidig også er afhængig af offentlig transport, kunne det være rart at vide om det evt. er omkring Aarhus C. Eller eks. i Trøjborg, hvor denne skønhed holder til. Det er jo på ingen måde et gadenavn, der spørges til ...

HÅBER en vil være venlig at hjælpe.

Ligger meget centralt i Århus i et næsten nyt boligkompleks i nærheden af Godsbanen. Det er nogle huse ved en å. Så kan du selv sætte det sammen til ét ord.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...