Hop til indhold
jesperle12345

Ung erotisk thai pige

Recommended Posts

Hej derude jeg var igen forbi hende her igår

https://annoncelight.dk/showad/283262

Billeder passer , hun er mega lækker og der snydes ikke med tiden ..  Det sjove lader jeg jer om at vurderer ,  det blive  til god  øko blow og hand job:)

Jeg synes at det var en diskret lejlighed , pænt og rent med mulighed for bad ..

Jeg skal ihverfald afsted igen , god weekend derude i varmen:D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
jesperle12345 skrev, for 30 minutter siden:

Billeder passer , hun er mega lækker og der snydes ikke med tiden ..  Det sjove lader jeg jer om at vurderer ,  det blive  til god  øko blow og hand job:)

Jeg synes at det var en diskret lejlighed , pænt og rent med mulighed for bad ..

Ja det var så ikke det jeg oplevede for et par dage siden. Der var det ikke hende på billederne så gik igen.

Men forrige gang for nået længere tid siden var der en rigtig dejlig pige der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
jesperle12345 skrev, for 6 timer siden:

Tak for at du oprettede en profil for at fortælle os om det. ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest NA/NA

Sgu da ellers billigt 1000 kr for en time massage med håndtrold, burde max være en plov, meen her får man også et lille smil som betyder:dumme mænd er der nok af, ha ha

Del dette indlæg

Link til indlæg
NA/NA skrev, for 15 timer siden:

Sgu da ellers billigt 1000 kr for en time massage med håndtrold, burde max være en plov, meen her får man også et lille smil som betyder:dumme mænd er der nok af, ha ha

jep ... du har helt ret ... de priser som nogle skriver herinde er fuldstændigt latterlige og kun priser som nybegynder laver 

eller folk som har den fantasi at pigerne kan li dem ...og de får bedre service fordi de ligger 1000 - 1200 kr plus 200 i drikke penge :) 555

kan kun opfordre til at hvis nogle bliver mødt med de priser så bare vend om ... du kan få dejlig sex med GFE til 500 og 600 i århus ved alle de samme steder 

og det er af lige så høj og hyggelig kvalitet som dem du beskriver får ..... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Knald62 skrev, for 1 time siden:

Tilslutter mig 100% - Thomas... 

priser på 500-700 kr - kan man snildt finde. Vender altid om, - hvis der forlanges mere 

Man betaler jo for det man får.

Der findes både discount og kvalitet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den flittige skrev, for 3 timer siden:

Man betaler jo for det man får.

Der findes både discount og kvalitet.

Lev (og betal) du bare videre i den tro. Div tråde beviser netop, - at mange “discount-nybegyndere” - tjener guld, på godtroende kunder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Knald62 skrev, for 58 minutter siden:

Lev (og betal) du bare videre i den tro. Div tråde beviser netop, - at mange “discount-nybegyndere” - tjener guld, på godtroende kunder.

Lev og tro du bare at du får det samme for lidt, som vi andre får for ganske lidt mere :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bommer
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Lev og tro du bare at du får det samme for lidt, som vi andre får for ganske lidt mere :mrgreen:

Man får bestemt ikke altid bedre service for flere penge inden for denne branche. Jeg betaler altid den forlangte pris, men bestemt ikke altid de dyreste der leverer bedst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Bommer skrev, for 14 minutter siden:

Man får bestemt ikke altid bedre service for flere penge inden for denne branche. Jeg betaler altid den forlangte pris, men bestemt ikke altid de dyreste der leverer bedst.

Enig, men når man starter med at presse prisen helt i bund så ryger der rigtigt meget af oplevelsen. Flere thai piger har fortalt at de skærer det ene eller det andet fra, når kunden opfører dumt. Det være sig prispressen i urimelig grad, grov tale, arrogant holdning og mere af samme skuffe. Han skal nok få sin udløsning, og hvis der er alt der ønskes, så er det jo også fint :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 4 timer siden:

Enig, men når man starter med at presse prisen helt i bund så ryger der rigtigt meget af oplevelsen. Flere thai piger har fortalt at de skærer det ene eller det andet fra, når kunden opfører dumt. Det være sig prispressen i urimelig grad, grov tale, arrogant holdning og mere af samme skuffe. Han skal nok få sin udløsning, og hvis der er alt der ønskes, så er det jo også fint :) 

du må jo tale om dig selv det med grov tale og arrogant holdning ....

for vi andre klare os fint med charme - selvtillid og lækkert hård .....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bommer skrev, for 5 timer siden:

prøv engang, at du nævner en pris og til din overraskelse bliver den nok accepteret ....og du får sammen service ...

men du har helt ret .... med hensyn til pris og kvalitet ikke altid hænger sammen ...

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg

Link til indlæg
thomas 123 skrev, 1 time siden:

prøv engang, at du nævner en pris og til din overraskelse bliver den nok accepteret ....og du får sammen service ...

men du har helt ret .... med hensyn til pris og kvalitet ikke altid hænger sammen ...

Var det ikke mere passende og lave en ny tråd om priser!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...