Hop til indhold
ungersvend

Mgtow

Recommended Posts

Hej gutter. 

Ikke et emne der som sådan er direkte relateret til prostitution, men mere generelt dynamikken mand/kvinde imellem i et samfund med de normer og love der er fremherskende i den vestlige verden. Jeg har en ide om at publikummet herinde er mere modtagelig end udenfor. 

Jeg har selv brugt GP'er fordi jeg i mit ægteskab har været frustreret over de vilkår man som mand bliver budt. 

Jeg fandt MGTOW på YouTube (det er ikke en trosretning, det er en række informationer om mand/kvinde dynamikken der er samlet af mænd over internettet henover Ca 10 år som en reaktion på mænds stadigt dårligere vilkår i vesten). Det satte en masse ting på plads. 

Lad mig anbefale kanalerne i prioriteret rækkefølge der er værd at få forstand af:

Turd flinging monkey (han findes nu kun på bitchute da YouTube har censureret hans kanal. Han har en back up kanal på YouTube med handlet celestina monkey der ikke endnu (26/9/2019) er blevet censureret. Start med at se hans "classic" videos. Han laver et nyhedsprogram p. t. som ikke er målrettet nybegyndere. 

Happy humble hermit

Marcel enlightened

The mgtow solution

Jeg vil desuden meget varmt anbefale bogen "the rational male" af Rollo tomassi. Den koster 50 kr på Kindle. Jeg tvivler på at der findes en investering med en tilsvarende return of investment. 

Kort sagt: er du frustreret/undrende/... Over de vilkår man som mand bliver budt i dagens Danmark så kik forbi disse kanaler. Jeg kan uden tøven stå inde for at informationen jeg fandt der har ændret mit liv markant til det bedre. Fra et dagligt helvede til i første omgang mildt irriterende og nu et ganske udmærket liv. Er du i et forhold kan jeg næsten garantere at du vil opleve mindre fnidder fra konen/kæresten hvis du tager imod den information du finder her. Er du single vil du få nemmere ved at score. Hvis det er det du vil. 

/ungersvend 

Del dette indlæg

Link til indlæg
ungersvend skrev, for 12 minutter siden:

Kort sagt: er du frustreret/undrende/... Over de vilkår man som mand bliver budt i dagens Danmark så kik forbi disse kanaler.

Interessant indlæg.  Kunne du give nogle eksempler hvad der er for vilkår, nogle mænd føler er frustrerende ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Anti-feminist/anti-ligestilling. Men modsat Incels, gør de det ved at melde sig ud af samfundet og ud af seriøse forhold...  No big loss..

Del dette indlæg

Link til indlæg
MizzAnne skrev, for 1 time siden:

melde sig ud af samfundet og ud af seriøse forhold...  No big loss..

De melder sig ikke ud af samfundet, kun ud af forhold.

Jeg har svært ved at se hvordan det skulle kunne betegnes som 'No big loss'. Tværtimod ville jeg mene at det er et stort tab, jeg synes eksempelvis jeg ser mange enlige mødre, og det er da ikke en lykkelig situation for nogen. Slet ikke for jer kvinder. Som jeg ser det er alle tabere i dette spil, men kvinderne er de største.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Åh jo, tiger - i yderste tilfælde melder de sig ud af samfundet (du kan jo google niveau eller level 5)... og hvordan i alverden skulle det dog være et tab for os kvinder, at de mænd, der ikke kan tåle at leve i et ligeværdigt forhold med lige respekt for mand og kvinde laller ud i skoven og leger eneboer? Det er på ingen måde en mand, jeg ville have... heller ikke som date..

Del dette indlæg

Link til indlæg
MizzAnne skrev, den 29.9.2019 at 16:51:

Åh jo, tiger - i yderste tilfælde melder de sig ud af samfundet (du kan jo google niveau eller level 5)... og hvordan i alverden skulle det dog være et tab for os kvinder, at de mænd, der ikke kan tåle at leve i et ligeværdigt forhold med lige respekt for mand og kvinde laller ud i skoven og leger eneboer? Det er på ingen måde en mand, jeg ville have... heller ikke som date..

MizzAnne - shaming er en klassisk kvindelig taktik, når mænd skal hamres på plads i deres tildelte rolle som skaffedyr uden ret til at udtrykke egne behov og præferencer. Det er skammeligt, og det burde du holde dig for god til.

Desuden tager du fejl. MGTOW-bevægelsen er startet i USA, og den handler på ingen måde om mænd, der ikke kan tåle at leve i et ligeværdigt forhold til kvinder. Det er faktisk det, mange af dem ønsker. Men det familieretslige system favoriserer kvinder i en grad, som vi kan have svært ved at forstå omfanget af i Danmark. Default positionen er, at kvinder får tildelt forældremyndigheden. Der er tusindvis af eksempler på, at fornuftige, hårdtarbejdende og ligevægtige mænd mister kontakten til deres børn. Samtidig bliver der i den amerikanske familieret tildelt kvinder enorme summer... Hun får det hus, han har knoklet for at købe. Hun får halvdelen af, hvad han ejer og MINDST halvdelen af, hvad han kommer til at tjene resten af sit liv. Også hvis de begge er 30 år og kun har været gift i et par år. Masser af mænd er blevet økonomisk invalideret, ligesom de får hjertet revet ud af brystet, fordi de mister kontakten til deres børn.

Se evt. dokumentaren Divorce Corp, der beskriver de chokerende tilstande. 50 procent af ægteskaber i USA ender i skilsmisse. Ønsket om skilsmisse kommer i 70 procent af tilfældene fra kvinden.

Kan man så ikke bare leve sammen uden at være gift? Jo, men i de fleste amerikanske stater gælder "common law". Det betyder, at man efter cirka 2 år i et fast parforhold er at regne som gift i forhold til loven. Og så er man lige vidt.

Derfor sammenligner et stigende antal amerikanske mænd det faste parforhold med at spille russisk roulette. Altså med god grund! Så de melder sig under mgtow-fanen. Jeg ville gøre det samme, hvis jeg var amerikansk mand. Det er synd og samfundsødelæggende for alle parter. Også for kvinderne.

I Danmark er det familieretslige system også biased til kvinders fordel. Dog slet ikke i så svær grad som det amerikanske. Alligevel må man have forståelse for mænd, der vælger parforholdet og ægteskabet fra. I familieretten er der langt fra ligestilling.

Se evt. også filmen "the red pill", der beskriver en erklæret feminists rejse ind i den amerikanske "mens rights movement". Hun får øjnene op for mænds problemer undervejs - og det er tankevækkende.

Redigeret af llive

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...