Hop til indhold

Hvad mener hun?

Featured Replies

Skrevet

.. STOR NATURLIG SUCKER MED 100% INGOUM - Jeg RENGØRER DE I SPIRITS, ETTER JEG GAVER I I MUTTEN DIN NEKTAR MED EN MOOK LANG SPLIT ... MEGET LANG GULD REGIN ... KISSER I fransk ...

DE MEST SLUTTE OG ØNSKEDE, AT DU ALDRIG KENDTE, VARME, VOGLIOSOUS, TILGÆNGELIGE OG OVER ALLE MEGET VÆRDIGT TILSÆTTELSE .., Jeg er i stand til at overraske dig ....

Jeg ELSKER AT FØLLE DIN FØLELSE INDENFOR MIG SÆRLIGT, HVIS JEG ER I KNYNE, OG MINE LÆPER OMBRUGTE SMAKET I DIT KAPEL TIL NATUROPPEN OG
NED MED GRINTA OG PASSION. DET ANDRE MITT PASSION, OG NÅR DU TAGER MIG FRA BIND OG GER MEG MEGET DIN STYRKE I OPDAGELSE AF MIG ..... UDEN INHIBITIONER ....

..... MED mig vil du ikke have noget ... PRELIMINÆRT TIL VARMEN OG DYPEN, NATURSIDE B, 69 .. OG MYE MER ... JEG ER UFORGETTABEL !!!.
KUN GØR DU MIG FOR AT STARTE VORET VELDIGT FUN ...

Bortset fra det ser hun ret nuttet ud https://annoncelight.dk/showad/282268

Skrevet
Tatra skrev, for 5 minutter siden:

.. STOR NATURLIG SUCKER MED 100% INGOUM - Jeg RENGØRER DE I SPIRITS, ETTER JEG GAVER I I MUTTEN DIN NEKTAR MED EN MOOK LANG SPLIT ... MEGET LANG GULD REGIN ... KISSER I fransk ...

DE MEST SLUTTE OG ØNSKEDE, AT DU ALDRIG KENDTE, VARME, VOGLIOSOUS, TILGÆNGELIGE OG OVER ALLE MEGET VÆRDIGT TILSÆTTELSE .., Jeg er i stand til at overraske dig ....

Jeg ELSKER AT FØLLE DIN FØLELSE INDENFOR MIG SÆRLIGT, HVIS JEG ER I KNYNE, OG MINE LÆPER OMBRUGTE SMAKET I DIT KAPEL TIL NATUROPPEN OG
NED MED GRINTA OG PASSION. DET ANDRE MITT PASSION, OG NÅR DU TAGER MIG FRA BIND OG GER MEG MEGET DIN STYRKE I OPDAGELSE AF MIG ..... UDEN INHIBITIONER ....

..... MED mig vil du ikke have noget ... PRELIMINÆRT TIL VARMEN OG DYPEN, NATURSIDE B, 69 .. OG MYE MER ... JEG ER UFORGETTABEL !!!.
KUN GØR DU MIG FOR AT STARTE VORET VELDIGT FUN ...

Bortset fra det ser hun ret nuttet ud https://annoncelight.dk/showad/282268

Hun mener kom og knep mig.

Skrevet
Den flittige skrev, for 1 minut siden:

Hun mener kom og knep mig.

Du har nok ret... med tilføjelsen: For penge...:)

Skrevet

Google oversæt når det er bedst :D

Jeg under mig over de bruger google oversætte, er det mening i mænd  skal tror hun er dansker eller hun viser overskud i at i skrive på dansk ? Eller hvad er grunden ellers ? 

Skrevet

Jeg ved ikke hvad 99% af det betyder. Men det lyder lækkert :) 

Skrevet

Hold kæft det er sjovt :biggrin:...hun har simpelthen gaver i mutten, det er alligevel noget nyt ^_^

Mærkeligt de ikke får en til lige at hjælpe dem med at skrive en tekst synes tit man ser det, selvom det der godtnok er et grelt tilfælde..

Redigeret af Mr Black

Skrevet
Coco Darling skrev, for 13 timer siden:

Jeg under mig over de bruger google oversætte, er det mening i mænd  skal tror hun er dansker eller hun viser overskud i at i skrive på dansk ? Eller hvad er grunden ellers ? 

Enig, hellere enkle tastefejl på Engelsk end sådan en gang intetsigende pladder. For mig virker det totalt frastødende og som fup og fidus

Skrevet
Coco Darling skrev, for 17 timer siden:

Tja., jeg tror nu ikke at meningen skulle være, at gæsterne skal tro hun er dansk.  Hun kan sikkert heller ikke tale engelsk.  Gætter på at hun taler spansk eller portugisisk.  Så hendes knap så heldige google translate skyldes vel, at hun tror at det bliver mere forståeligt på danske  -  Øh..... det gjorde det så ikke.

Det gør nu sikkert heller ikke noget.  Der skal nok komme gæster.  At de måske så får nogle kommunikationsproblemer er en anden snak :)

Skrevet
TheVoice skrev, den 27/9/2019 at 14:32:

Tja., jeg tror nu ikke at meningen skulle være, at gæsterne skal tro hun er dansk.  Hun kan sikkert heller ikke tale engelsk.  Gætter på at hun taler spansk eller portugisisk.  Så hendes knap så heldige google translate skyldes vel, at hun tror at det bliver mere forståeligt på danske  -  Øh..... det gjorde det så ikke.

Det gør nu sikkert heller ikke noget.  Der skal nok komme gæster.  At de måske så får nogle kommunikationsproblemer er en anden snak :)

Ja det lyder meget mulig og forklare det fin hvorfor så dårlig dansk :)

Skrevet

Et øyblik troede jeg at jeg forstod dansk... Men så siger i at det hele er forkært...? :D

Skrevet

Dette vil jeg gerne prøve:

JEG ER I KNYNE, OG MINE LÆPER OMBRUGTE SMAKET I DIT KAPEL TIL NATUROPPEN OG NED MED GRINTA

Nogen som ved hvad det koster?

Skrevet
Bananas skrev, for 37 minutter siden:

Dette vil jeg gerne prøve:

JEG ER I KNYNE, OG MINE LÆPER OMBRUGTE SMAKET I DIT KAPEL TIL NATUROPPEN OG NED MED GRINTA

Nogen som ved hvad det koster?

Jeg gætter på 99%

Skrevet
NoBS skrev, for 34 minutter siden:

Jeg gætter på 99%

99 % er billigt, især hvis hun er nøgen under GRINTA.

Skrevet

Holy shit for en tekst. Jeg forventer lidt at der ligger sådan en sex robot når man ankommer. :blink: 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.