Hop til indhold
Guest Tatra

Hvad mener hun?

Recommended Posts

Guest Tatra

.. STOR NATURLIG SUCKER MED 100% INGOUM - Jeg RENGØRER DE I SPIRITS, ETTER JEG GAVER I I MUTTEN DIN NEKTAR MED EN MOOK LANG SPLIT ... MEGET LANG GULD REGIN ... KISSER I fransk ...

DE MEST SLUTTE OG ØNSKEDE, AT DU ALDRIG KENDTE, VARME, VOGLIOSOUS, TILGÆNGELIGE OG OVER ALLE MEGET VÆRDIGT TILSÆTTELSE .., Jeg er i stand til at overraske dig ....

Jeg ELSKER AT FØLLE DIN FØLELSE INDENFOR MIG SÆRLIGT, HVIS JEG ER I KNYNE, OG MINE LÆPER OMBRUGTE SMAKET I DIT KAPEL TIL NATUROPPEN OG
NED MED GRINTA OG PASSION. DET ANDRE MITT PASSION, OG NÅR DU TAGER MIG FRA BIND OG GER MEG MEGET DIN STYRKE I OPDAGELSE AF MIG ..... UDEN INHIBITIONER ....

..... MED mig vil du ikke have noget ... PRELIMINÆRT TIL VARMEN OG DYPEN, NATURSIDE B, 69 .. OG MYE MER ... JEG ER UFORGETTABEL !!!.
KUN GØR DU MIG FOR AT STARTE VORET VELDIGT FUN ...

Bortset fra det ser hun ret nuttet ud https://annoncelight.dk/showad/282268

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Tatra skrev, for 5 minutter siden:

.. STOR NATURLIG SUCKER MED 100% INGOUM - Jeg RENGØRER DE I SPIRITS, ETTER JEG GAVER I I MUTTEN DIN NEKTAR MED EN MOOK LANG SPLIT ... MEGET LANG GULD REGIN ... KISSER I fransk ...

DE MEST SLUTTE OG ØNSKEDE, AT DU ALDRIG KENDTE, VARME, VOGLIOSOUS, TILGÆNGELIGE OG OVER ALLE MEGET VÆRDIGT TILSÆTTELSE .., Jeg er i stand til at overraske dig ....

Jeg ELSKER AT FØLLE DIN FØLELSE INDENFOR MIG SÆRLIGT, HVIS JEG ER I KNYNE, OG MINE LÆPER OMBRUGTE SMAKET I DIT KAPEL TIL NATUROPPEN OG
NED MED GRINTA OG PASSION. DET ANDRE MITT PASSION, OG NÅR DU TAGER MIG FRA BIND OG GER MEG MEGET DIN STYRKE I OPDAGELSE AF MIG ..... UDEN INHIBITIONER ....

..... MED mig vil du ikke have noget ... PRELIMINÆRT TIL VARMEN OG DYPEN, NATURSIDE B, 69 .. OG MYE MER ... JEG ER UFORGETTABEL !!!.
KUN GØR DU MIG FOR AT STARTE VORET VELDIGT FUN ...

Bortset fra det ser hun ret nuttet ud https://annoncelight.dk/showad/282268

Hun mener kom og knep mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tatra
Den flittige skrev, for 1 minut siden:

Hun mener kom og knep mig.

Du har nok ret... med tilføjelsen: For penge...:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Google oversæt når det er bedst :D

Jeg under mig over de bruger google oversætte, er det mening i mænd  skal tror hun er dansker eller hun viser overskud i at i skrive på dansk ? Eller hvad er grunden ellers ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold kæft det er sjovt :biggrin:...hun har simpelthen gaver i mutten, det er alligevel noget nyt ^_^

Mærkeligt de ikke får en til lige at hjælpe dem med at skrive en tekst synes tit man ser det, selvom det der godtnok er et grelt tilfælde..

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg

Link til indlæg
Coco Darling skrev, for 13 timer siden:

Jeg under mig over de bruger google oversætte, er det mening i mænd  skal tror hun er dansker eller hun viser overskud i at i skrive på dansk ? Eller hvad er grunden ellers ? 

Enig, hellere enkle tastefejl på Engelsk end sådan en gang intetsigende pladder. For mig virker det totalt frastødende og som fup og fidus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Coco Darling skrev, for 17 timer siden:

Tja., jeg tror nu ikke at meningen skulle være, at gæsterne skal tro hun er dansk.  Hun kan sikkert heller ikke tale engelsk.  Gætter på at hun taler spansk eller portugisisk.  Så hendes knap så heldige google translate skyldes vel, at hun tror at det bliver mere forståeligt på danske  -  Øh..... det gjorde det så ikke.

Det gør nu sikkert heller ikke noget.  Der skal nok komme gæster.  At de måske så får nogle kommunikationsproblemer er en anden snak :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, den 27/9/2019 at 14:32:

Tja., jeg tror nu ikke at meningen skulle være, at gæsterne skal tro hun er dansk.  Hun kan sikkert heller ikke tale engelsk.  Gætter på at hun taler spansk eller portugisisk.  Så hendes knap så heldige google translate skyldes vel, at hun tror at det bliver mere forståeligt på danske  -  Øh..... det gjorde det så ikke.

Det gør nu sikkert heller ikke noget.  Der skal nok komme gæster.  At de måske så får nogle kommunikationsproblemer er en anden snak :)

Ja det lyder meget mulig og forklare det fin hvorfor så dårlig dansk :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dette vil jeg gerne prøve:

JEG ER I KNYNE, OG MINE LÆPER OMBRUGTE SMAKET I DIT KAPEL TIL NATUROPPEN OG NED MED GRINTA

Nogen som ved hvad det koster?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 37 minutter siden:

Dette vil jeg gerne prøve:

JEG ER I KNYNE, OG MINE LÆPER OMBRUGTE SMAKET I DIT KAPEL TIL NATUROPPEN OG NED MED GRINTA

Nogen som ved hvad det koster?

Jeg gætter på 99%

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...