Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa i dette forum.

Jeg er nystarter inden for thaimassage++ og går lidt på listefødder. Jeg har gennem noget tid fuldt med på dette forum som ikke bruger, men nu har jeg besluttet at jeg skal ud og prøve min første gang hos en af de dejlige thai piger i Aarhus.

Jeg kunne dog tænke mig at få en god oplevelse, da jeg har drømt om dette meget længe og det helst ikke skulle ødelægge min illusion. Så derfor vil jeg høre alle jer der har "testet" de fleste af Aarhus thai piger, om der er en pige som er smuk, slank, lækker og som kan tage hånd om en debutant.

Som sagt vil jeg helst ikke have ødelagt min illusion ved at møde op hos en thai pige som bare hverken kan det ene eller andet. Har set flere annoncer på annoncelight, men det er bare ikke til at vide hvad man løber ind i.

Jeg er normal af udseende, dog en smule genert.

Håber i vil hjælpe mig til en god første oplevelse, så jeg kan føle lidt tryghed og prøve flere steder. Evt. gerne med Link og evt. priser for ca 1 time.

Mvh KBD

Redigeret af KomBareDo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hvis du i første omgang vil have en god massage og dernæst dejlig sex, men hvor du ikke selv er særligt initiativ rig, vil jeg foreslå Appel eller Cream. 

Cream er i Mortens Børupsgade hos King. Appel er på Trøjborg. Evt kontakt til hende via PM til mig :) 

Der er også Anna ved Jailak har jeg læst mig til, men hende har jeg ikke besøgt selv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 42 minutter siden:

Hvis du i første omgang vil have en god massage og dernæst dejlig sex, men hvor du ikke selv er særligt initiativ rig, vil jeg foreslå Appel eller Cream. 

Cream er i Mortens Børupsgade hos King. Appel er på Trøjborg. Evt kontakt til hende via PM til mig :) 

Der er også Anna ved Jailak har jeg læst mig til, men hende har jeg ikke besøgt selv

Er umiddelbart også nogen af dem jeg kan læse mig frem til herinde. Hvad er priserne på de forskellige....syntes jeg kan forstå de er steget lidt på det seneste?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
KomBareDo skrev, Lige nu:

Hvad er priserne på de forskellige

regn med 1000-1200 i alt. Hvis du synes det var så godt at du sikkert kommer igen, så giv hende 100-200 i drikke  penge. Det har heftig indflydelse på intensiteten af næste besøg ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden:

regn med 1000-1200 i alt. Hvis du synes det var så godt at du sikkert kommer igen, så giv hende 100-200 i drikke  penge. Det har heftig indflydelse på intensiteten af næste besøg ;) 

Det vil jeg have i mente :)

Er gummi med i prisen eller noget man selv har med?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
KomBareDo skrev, for 7 minutter siden:

Det vil jeg have i mente :)

Er gummi med i prisen eller noget man selv har med?

De har kondomer i alle størrelser. Men hvis du har en lille japaner pind eller en ordentlig vognvasker kan det da være en god ide selv at have med :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 8 minutter siden:

De har kondomer i alle størrelser. Men hvis du har en lille japaner pind eller en ordentlig vognvasker kan det da være en god ide selv at have med :)

King massage, er det ind gennem porten og så ned i kælderen, eller er det nedgangen uden for porten til venstre man går ned af?? Kan se der ikke er nogen skilte nemlig:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
KomBareDo skrev, for 3 minutter siden:

King massage, er det ind gennem porten og så ned i kælderen, eller er det nedgangen uden for porten til venstre man går ned af?? Kan se der ikke er nogen skilte nemlig:)

Det er i kælderen med indgang fra gaden. Der er skilt på facaden, men ikke på Googgle maps. Det er døren tv for det grønne vindue. 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Det er i kælderen med indgang fra gaden. Der er skilt på facaden, men ikke på Googgle maps. Det er døren tv for det grønne vindue. 

Tak :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
KomBareDo skrev, for 2 timer siden:

Håber i vil hjælpe mig til en god første oplevelse, så jeg kan føle lidt tryghed og prøve flere steder. Evt. gerne med Link og evt. priser for ca 1 time.

Hvis du ikke har besøgt en thaimassageklinik før, vil jeg anbefale dig at nøjes med massage - en time kan du nok få for 3 - 400 kroner eller mindre - (I Thailand giver jeg kun ca. kr. 50,-).

Hvis du så syntes du fik en god massage og en god kontakt med pigen og du ellers syntes  om hendes udseende, stedet mv.- kunne du jo vælge at komme igen et par dage efter, så hun ikke helt har glemt dig - og nu bestiller du fuld pakke med boom bum - og det burde du kunne forhandle ned til kr. 800,- eller mindre for en halv time . Nu må du så ikke ryge i fælden med at få massage først på ryggen, mens det mere er javerten, der er klar til en omgang pirringsmassage - nej - vælg f.eks. HJ først og forlang hun skal være nøgen, så du også kan få lov at pille og røre lidt.

Bagefter kan I jo altid se om der er tid til massage - og hvis du så synes du har fået en OK behandling, kan du vælge at give hende lidt drikkepenge. Det der med at give drikkepenge i håb om en bedre behandling næste gang, tror jeg ikke holder, da pigerne ofte udskiftes hurtigere end mange skifter underbukser - og om 2 mdr. kan de alligevel ikke huske dig.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
KomBareDo skrev, for 4 timer siden:

Hejsa i dette forum.

Jeg er nystarter inden for thaimassage++ og går lidt på listefødder. Jeg har gennem noget tid fuldt med på dette forum som ikke bruger, men nu har jeg besluttet at jeg skal ud og prøve min første gang hos en af de dejlige thai piger i Aarhus.

Jeg kunne dog tænke mig at få en god oplevelse, da jeg har drømt om dette meget længe og det helst ikke skulle ødelægge min illusion. Så derfor vil jeg høre alle jer der har "testet" de fleste af Aarhus thai piger, om der er en pige som er smuk, slank, lækker og som kan tage hånd om en debutant.

Som sagt vil jeg helst ikke have ødelagt min illusion ved at møde op hos en thai pige som bare hverken kan det ene eller andet. Har set flere annoncer på annoncelight, men det er bare ikke til at vide hvad man løber ind i.

Jeg er normal af udseende, dog en smule genert.

Mvh KBD

fuld pakke ... blow job unden gummi og sex med .... kan du få stort set alle steder til 600 - 800 kr ...30 min sex og sjov 

fuld pakke med 15 - 20 min massage 600 - 900 kr 

håndjob - uden massage 300 kr 

håndjob  - med massage 500 -600 kr 

hvis du er normal af udsende, renlig og har taget et bad og dufter godt, er flik og høflig, så er det de reelle priser og specielt hvis du kommer igen nogle gange er det prisen ....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...