Sifpigen 326 Skrevet 7. Oktober, 2019 Frodige Ida skrev, den 26/9/2019 at 09:45: Som mange ved oprettede en bruger herinde en tråd om mig, da han følte sig krænket over at jeg afviste ham som gæst da han har muskelsvind og er kørestol bruger. Tråden udarte sig hurtigt med mange kloge mænds hjælp til en muderkamp om hvordan man som gp skal opføre sig. Jeg er så blevet kontaktet af den samme person via SMS og PM herinde. Han vil jo rigtig gerne slå en streg over vores lille skænderi, efter at have kaldt mig diverse gloser og tilbød mig som kompensation en god anmeldelse af mig og jeg måtte gerne deltage i at skrive anmeldelsen. Det kommer så aldrig til at ske. Jeg sidder tilbage med en træls følelse af at visse mænd tror de kan tillade sig alt når der bare er penge imellem os. Så skulle der dukke en anmeldelse op fra kørestol brugeren så er det fup og svindel og kun noget der er foregået i hans fantasi. En dejlig dag til alle. Den har jeg desværre også mødt et par gange. Jeg har haft gæster der direkte har sagt, inden jeg overhovedet havde sagt noget eller vi var gået igang, at de var bruger på Eroguide og kunne skrive en anmeldelse af mig. Som bestikkelse og tro de så kunne få mere med i pakken. Men der er jeg kold og kynisk, og siger altid til dem, at uanset om de er bruger på Eroguide eller ej, så får de den samme service. Alle bliver behandlet ens i mit univers. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 7. Oktober, 2019 Tråden der ikke vil dø! Der vil altid være klaphatte, der tror de kan få et gratis knald for en god anmeldelse. Hvad er ellers grunden til, at man siger man er bruger herinde ved ankomsten/bestillingen. Selv fortæller jeg det aldrig - Har få gange sagt, at jeg vil lave en anmeldelse, når jeg var på vej ud af døren, efter et dårligt møde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2047 Skrevet 12. Oktober, 2019 Sifpigen skrev, den 7.10.2019 at 06:58: Den har jeg desværre også mødt et par gange. Jeg har haft gæster der direkte har sagt, inden jeg overhovedet havde sagt noget eller vi var gået igang, at de var bruger på Eroguide og kunne skrive en anmeldelse af mig. Som bestikkelse og tro de så kunne få mere med i pakken. Men der er jeg kold og kynisk, og siger altid til dem, at uanset om de er bruger på Eroguide eller ej, så får de den samme service. Alle bliver behandlet ens i mit univers. Det forstår jeg fanme ikke at man tror at man så kan få noget ekstra eller afslag i prisen BARE FORDI man vil lave en anmeldelse af pigen. I min optik er det faktisk en smule nedværdigende. Æ´Synderjyde skrev, den 7.10.2019 at 19:20: Tråden der ikke vil dø! Der vil altid være klaphatte, der tror de kan få et gratis knald for en god anmeldelse. Hvad er ellers grunden til, at man siger man er bruger herinde ved ankomsten/bestillingen. Selv fortæller jeg det aldrig - Har få gange sagt, at jeg vil lave en anmeldelse, når jeg var på vej ud af døren, efter et dårligt møde. Jep, for vi BLIVER VED MED at kommentere på den.. De eneste tidspunkter jeg har nævnt at jeg er bruger herinde, det er når det har været en SKØN oplevelse og så er det altid når jeg er på vej ud af døren. Jeg har aldrig nævnt det inden tøjet er smidt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 13. Oktober, 2019 Varmemester skrev, for 6 timer siden: Det forstår jeg fanme ikke at man tror at man så kan få noget ekstra eller afslag i prisen BARE FORDI man vil lave en anmeldelse af pigen. I min optik er det faktisk en smule nedværdigende. Helt enig. Det er at sammenligne med tiggergang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg