Hop til indhold
Frodige Ida

Bestikkelse med en god anmeldelse.

Recommended Posts

Guest Maxi90
Frodige Ida skrev, for 41 minutter siden:

Desværre men typer som dig er ikke lige min kop te.

kvinder med store knogler er ikke lige min kop te. Så det er helt iorden ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 4 timer siden:

I mit land hvor jeg kommer fra så betyder "modtager handicappede" ret og slet at man er velkommen med sin kørestol. Simpelt hen fordi det reelt oftest er kørestol som kan være udfordrende.

Hvad land kommer du fra?.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg syntes lige jeg savner EN ting, hvis ikke jeg skal have den tanke, at denne tråd er startet for at sværte en anden - DOKUMENTATION, hvor er det skriv, hvor 4whels tilbyder en god anmeldelse som kompensation?

Men den dokumentation har den Frodige vel videresendt til adminteamet, sådan 4whels kan få sin straf. 

Den Frodige skriver jo her, at hun har modtaget både en SMS og en PB med tilbudet. 

Redigeret af Æ´Synderjyde

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Frodige Ida jeg vil starte med at sige at jeg synes det er en smule usmagelig fra din side af at oprette den her tråd. Den anden tråd (den her, 

) er blevet lukket da i begge har kommenteret ang hvad der er sket. For hvorfor ikke bare ha ladet den ligge der??? 

Jeg har fuldt med i dine indlæg og svar herinde.. Og må sq sige at du er rap i replikken.. På både godt og ondt. Og når man er det er det også vigtigt at man kan tage imod kritik. 

Nu skriver i begge selv i den anden tråd at det var en meget kort samtale (citere: under 30 sekunder). I så kort en samtale ville du ha haft han sku ha nævnt med det samme efter han havde præsenteret sig at han sad i kørestol?? Det ku være i så kort en samtale at manden ikke lige tænkte over at nævne det før til sidst. Og uanset hvad så kommer man længst med at være høflig. På alle mulige måder. Og ja det kan sagtens være du blev fanget og forvirret da han siger det. Men et eller andet sted så burde du være prof nok til at svare en kunde høfligt. 

To ting jeg har lært her gennem livet er..... 1: En sag har 3 sider. Den ene, den anden og ikke mindst, sandheden. Den 2. ting jeg har lært er en sætning der bliver brugt indenfor psykologi og konflikthåndtering....... "Det er modtageren der bestemmer budskabet." Med det menes (bruger lige jeres "konflikt" som eksempel) der at det kan godt være at du mener du har været høflig i din måde at afvise ham på. MEEN, du har ingen andelse om hvordan han hører det. Og du kan ikke styre eller bestemme hvordan han skal hører det.

Til sidst synes jeg det er fair at du skriver at du ikke vil være med til at skrive en positiv anmeldelse af dig. For det er sq lidt en dum vinkel, at virke sød og rar bare for at komme i trusserne på dig. Det er sq også usmageligt. 

Nå tror det var alt.. Ellers skal der nok komme et indlæg mere her... :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 15 timer siden:

......  og tilbød mig som kompensation en god anmeldelse af mig og jeg måtte gerne deltage i at skrive anmeldelsen. 

Det kommer så aldrig til at ske.

... "som kompensation" .... Hvad har han lige gang i? Skylder du ham noget af nogen art?

Hvis man har følt sig dårligt behandlet ved et besøg, eller hvis man har mærket uregelmæssigheder, kan man vælge at skrive om det, eller man kan holde mund med det indtrufne.

Men man skal altså ikke handle med substansen af besøget a la "mig rigtigt utilfreds, men mig blive tilfreds, hvis du .....".

Det skete er altså sket som oplevet, og det kan ikke ændres/gøres godt igen ved at tilkøbe sig en "tillempet" og rosende oplevelsesberetning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Smiley5 skrev, 1 time siden:

Altså ligemeget hvordan jeg vender det her så forstår jeg godt din kunde reagere på den måde han gør, din annonce siger du modtager handicappede punktum, så vil jeg sige at var det mig der var handicappet, så var det heller ikke det første jeg ville ha sagt efter som jeg ville ha ment det er irrelevant da din annonce siger du modtager det og uden forbehold.

Jeg kan bare ikke forstå at det er så svært at svare pænt og bare ha sagt nej på en pæn måde, hvad ville der være gået af dig for at gøre dette selvom din lunte er kort? nu har du brugt oceaner af tid på sagen her og har efter min mening ikke fået ret meget positiv omtale ud af det, det havde taget dig max 5 sec at give en pæn afvisning.

Du er tidligere blevet spurgt ind til om du kan bevise at du er blevet tilbudt en god anmeldelse, du har bare ikke svaret på det, skal det tolkes som du ikke kan bevise det eller? 

Ligemeget hvordan man vender og drejer det så har du et produkt du vil sælge, om det er salg af massage, kiropraktik, sex osv, så er det ret usmart at have en kort lunte og behandle sine kunder på den måde, æd hellere din korte lunte og tænk dit bagefter, bare et godt råd du kan tage imod eller lade være.

Du kunne også i din annonce skrive at handicappede modtages med forbehold men spørg venligst!!!

Jeg har bedt admistratoren læse min PM så jeg ikke ligger noget op jeg ikke må. 

Hvordan kommer du frem til at jeg ikke taklede afvisning på den rigtige måde. 

Jeg sagde nej og det er være nok. 

Ringer der en anden etnisk dansker får han samme svar 

Jeg og de fleste gp'er er vant til at hane useriøse mænd i røret og her følger.vi vores mavefornemmelse

Hvordan vi afviser er op til os selv. 

Jeg fandt ham useriøs så forstår ikke hvorfor min afvisning ligger dig så meget på sinde. 

Havde jeg følt han var reel havde jeg stadig sagt nej og bedt han finde en anden. 

I bund og grund er der kun en der beslutter hvem jeg vil være intim med og det er mig. 

Ha en god weekend 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 9 minutter siden:

Jeg har bedt admistratoren læse min PM så jeg ikke ligger noget op jeg ikke må. 

Hvordan kommer du frem til at jeg ikke taklede afvisning på den rigtige måde. 

Jeg sagde nej og det er være nok. 

Ringer der en anden etnisk dansker får han samme svar 

Jeg og de fleste gp'er er vant til at hane useriøse mænd i røret og her følger.vi vores mavefornemmelse

Hvordan vi afviser er op til os selv. 

Jeg fandt ham useriøs så forstår ikke hvorfor min afvisning ligger dig så meget på sinde. 

Havde jeg følt han var reel havde jeg stadig sagt nej og bedt han finde en anden. 

I bund og grund er der kun en der beslutter hvem jeg vil være intim med og det er mig. 

Ha en god weekend 

Hmm.. Stop lige dig selv. Reflektere lige lidt over det du har skrevet både i den her tråd og den anden. 

Lige nøjagtig det du lige har skrevet er et RIGTIG GODT eksempel på det med at "det er modtageren der bestemmer budskabet". For er en usmagelig måde at svare @Smiley5 på. For jeg læser hans indlæg tækkeligt og i go tone, hvor imod at dit virker aggressivt og kort luntet.

Men jeg glæder mig vildt til at se den besked du har modtaget fra den anden part. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
Frodige Ida skrev, den 26.9.2019 at 09:45:

Jeg sidder tilbage med en træls følelse af at visse mænd tror de kan tillade sig alt når der bare er penge imellem os.

Jeg vil ikke kommentere på det konkrete men har lyst til at dele mine tanker sådan helt overordnet. Noget jeg har filosoferet lidt over på det seneste.

Penge er blevet den nye " religion" Vi har i den vestlige verden slet ikke rigtig opdaget at der har sneget sig en ny religion ind og overtaget alle andre trosretninger.  En religion - vi uvidende bekender os til - tror på - og tilbeder. Penge er den ny Gud og jo flere vi har adgang til jo nærmere  er vi kommet vores " Gud "  Det er en snigerreligion der langsomt forgifter vores sind og ændrer på vores værdier. 

Og derfor tror nogle at mennesker at penge kan købe alt.  Penge overskygger alle andre værdier ( sådan rent ubevidst )  

Samfundet er bygget op omkring den religion. Så  selv hvis man som individ ikke bekender sig til den nye trosretning så har man samfundet som modstander.

Man kan i det skjulte gøre oprør. men man risikerer at blive udstødt. 

Sådan er det med fanatisme. Og der findes mange fanatikere indenfor den her nye religion.

Dem skal man passe på..... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Lady C skrev, for 4 minutter siden:

Jeg vil ikke kommentere på det konkrete men har lyst til at dele mine tanker sådan helt overordnet. Noget jeg har filosoferet lidt over på det seneste.

Penge er blevet den nye " religion" Vi har i den vestlige verden slet ikke rigtig opdaget at der har sneget sig en ny religion ind og overtaget alle andre trosretninger.  En religion - vi uvidende bekender os til - tror på - og tilbeder. Penge er den ny Gud og jo flere vi har adgang til jo nærmere  er vi kommet vores " Gud "  Det er en snigerreligion der langsomt forgifter vores sind og ændrer på vores værdier. 

Og derfor tror nogle at mennesker at penge kan købe alt.  Penge overskygger alle andre værdier ( sådan rent ubevidst )  

Samfundet er bygget op omkring den religion. Så  selv hvis man som individ ikke bekender sig til den nye trosretning så har man samfundet som modstander.

Sådan er det med fanatisme. Og der findes mange fanatikere indenfor den her nye religion.

:wub:

Det går igen hele tiden. Hvad er prisen - fik du det billigere? 

Jeg har lige lavet en omtale af et besøg. Den bliver læst af ca 50 pr time pt, men ganske få kommenterer den, og heraf går de fleste på prisen - og hvad man kan få andre steder for langt lavere priser. Hvis det fortsætter bliver det snart umuligt at finde en lækker oplevelse, og vi må nøjes med huh-hej sex til discount pris. 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Kære mænd.

Hvis I vidste hvor utroligt mange henvendelser vi får som er useriøse... Som kun er ude på at give oplysninger til manden, så han efterfølgende kan onanere til vores billeder.... Som er ude på at teste os af, for hvor langt vil vi gå for at tjene penge... Som nogle gange endda kun er ude på at nedgøre os, for vi er jo kun ludere i øjnene på ham der ringer. Han tænker ikke på mennesket bag...

I ville blive chokerede, og I ville kunne forstå, at selv den mest tålmodige sjæl kan få nok på et tidspunkt. At selv hun kan misforstå en seriøs henvendelse, og tro den er useriøs, og dermed afslutte samtalen på en måde, der kan tages som at man er kort for hovedet. Det sker nok for 99% af os, og ja, også for mig.

Havde vi ikke alle de useriøse henvendelser, hvor personen i den anden ende ved at hans opkald aldrig vil ende ud i en bookning, så ville vi helt sikkert være meget mere tålmodige med alle opkald. Men som kvinde i branchen, så balancerer man på kanten af at bruge tid på opkald der kan give en lækker oplevelse, og lade være med at bruge for meget tid på opkald, der aldrig vil ende som andet end spild af vores tid. Og det er desværre ikke altid at vi vurderer rigtigt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Lady C skrev, for 34 minutter siden:

:wub:

Hvor har du ret kære @Lady C fanatisme og fundamentalisme er nogen uhyggelige størrelser, for nu at ordkløve lidt ;) så vil jeg ikke passe på dem, men være meget opmærksom på hvad de foretager sig :ph34r:  

Tænk hvis vi ikke havde Politik, religion og økonomi ! hvad skulle vi så skændes om.... nå jo, vi er mennesker, så vi fandt sku nok på noget :):)..

Rigtig god weekend til jer alle

Misjo1

Pt fra Riget med en herlig udsigt over Kbh`s regnvåde skyline

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, for 4 timer siden:

... Penge er blevet den nye " religion" Vi har i den vestlige verden slet ikke rigtig opdaget at der har sneget sig en ny religion ind og overtaget alle andre trosretninger.  En religion - vi uvidende bekender os til - tror på - og tilbeder. Penge er den ny Gud og jo flere vi har adgang til jo nærmere  er vi kommet vores " Gud "  Det er en snigerreligion der langsomt forgifter vores sind og ændrer på vores værdier ... 

Ny og ny. Det er tanker, som Marx lancerede allerede i 1848.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Smiley5 jeg vil gi dig FULDSTÆNDIG RET. Det er nøjagtig det samme i vvs branchen. Vi bruger UFATTELIG MEGET TID på at lave tilbud som ikke bliver til noget. Og bruger igen UFATTELIG MEGET TID på opkald fra kunder som vil ha lavet noget. Men når de så hører prisen så skal de lige pludselig IKKE ha lavet noget. Ja så kan det være svært at ha en høflig tilgang til kunderne. Men det er vi sq nød til at ha når vi er i service branchen..

Så til den tråd kan jeg kun sige at kan man ikke den gode tone og høfligheden frem. Så har man sq valgt den forkerte branche. Så er det sq ikke service branchen man skal være i. Eller ansætte en telefondame som kan håndtere det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Smiley5 skrev, for 8 timer siden:

Altså ligemeget hvordan jeg vender det her så forstår jeg godt din kunde reagere på den måde han gør, din annonce siger du modtager handicappede punktum, så vil jeg sige at var det mig der var handicappet, så var det heller ikke det første jeg ville ha sagt efter som jeg ville ha ment det er irrelevant da din annonce siger du modtager det og uden forbehold.

Smiley5 skrev, for 8 timer siden:

Du kunne også i din annonce skrive at handicappede modtages med forbehold men spørg venligst!!!

Skal vi så også skrive Mænd modtages med forbehold men spørg venligst? Det er jo heller ikke alle ikke-handicappede der kan få en tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 10 minutter siden:

Skal vi så også skrive Mænd modtages med forbehold men spørg venligst? Det er jo heller ikke alle ikke-handicappede der kan få en tid.

Stop nu, piger. Det er som at se det samme trafikuheld igen og igen og igen. 

Det har været en lang rygsvømning igennem hele tråden. Indrøm dog bare at der røg en finke af panden, og så er den skid slået. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

@Smiley5 og @Varmemester hvor ofte bliver I spurgt om I har født? Hvor I bor? Om I vil arbejde helt gratis, fordi personen mener der var noget galt i at I tager penge for jeres job, på trods af at han/hun selv har henvendt sig til jer, efter at have set jeres reklame hvor jeres timepris står (og her snakker jeg ikke engang om dem der vil have 30 minutter for 300 kr. Næ, helt gratis)? Om I har et andet job, hvad det er og hvor? Om I kan sælge en bil på størrelse med Titanic (her hentyder jeg til når de fortæller de har en pik på 35 cm, og dem er der godt nok mange af i Danmark). :huh:

Det er bare nogle få eksempler på ting man bliver spurgt om af de useriøse mænd der henvender sig. Jeg kan komme med mange andre ting, men der er ingen grund til at blive ved. Ja, der er folk der spilder ens tid i alle brancher, men ikke som i denne branche. Det er grotesk så mange useriøse henvendelse man får, specielt i starten, hvor mændene prøver en af, for at finde ud af hvor langt ud de kan køre en useriøs henvendelse, før man får nok, siger fra og farvel/stopper med at svare på sms'er. 

@Smiley5 hvis du ikke vil vurderes som værende seriøs/useriøs, så skal du slet ikke henvende dig til nogle af os. Vi gør det alle. Det er vi nødt til, for ellers får vi spildt al for meget tid i telefonen, eller på at vente på mænd der har booket en tid, kun for at få adressen/sørge for at vi ikke har nogle kunder i den periode. Og hvor har jeg skrevet at jeg ikke taler ordentligt? At sige "Hvis din pik havde været 35 cm, så havde du været i Guinness rekordbog. Men da du ikke er det, så passer det nok ikke. Du må have en god dag. Farvel." Det vil jeg kalde at tale pænt til en der lige har spildt 5 minutter af min tid. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

@Smiley5 Jeg kan se du har redigeret i dit svar mens jeg har skrevet mit. Lad mig lige høre dig: Så du mener at en mand er helt seriøs, når han spørger om man er til en trekant med ham og en anden mand. Man siger ja. Så spørger han om den andens mands kone må være med (og hun er sjovt nok meget magen til en selv i udseende (hårfarve, højde og vægt)). Man siger ja. Så vil deres transseksuelle ven, der i øvrigt ikke helt ved om han vil være en kvinde, eller om han kan lide at gå i kvinde tøj, også være med, og ham skal man bruge som en tøs. Man tænker det her er ikke en seriøs henvendelse, men siger hvorfor ikke? Man får at vide at man vil få 10.000 kr for det og vil få en taxa hjem. Jeg fik en adresse og en tid dagen efter. 2 timer før, fik jeg sørme en sms om at de ikke kunne alligevel. Tror du helt seriøst at den mand var seriøs omkring at booke mig, da han kontaktede mig?

Jeg går meget op i diskretion fra begges sider. Men lige den henvendelse, den var ikke seriøs. Jeg gemte nummeret, og nogle måneder senere startede han forfra med at sende en SMS om helt det samme. Derfor tillader jeg mig at fortælle jer om det. 

Redigeret af Christina ssbbw
En slåfejl blev rettet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 6 minutter siden:

@Smiley5 og @Varmemester hvor ofte bliver I spurgt om I har født? Hvor I bor? Om I vil arbejde helt gratis, fordi personen mener der var noget galt i at I tager penge for jeres job, på trods af at han/hun selv har henvendt sig til jer, efter at have set jeres reklame hvor jeres timepris står (og her snakker jeg ikke engang om dem der vil have 30 minutter for 300 kr. Næ, helt gratis)? Om I har et andet job, hvad det er og hvor? Om I kan sælge en bil på størrelse med Titanic (her hentyder jeg til når de fortæller de har en pik på 35 cm, og dem er der godt nok mange af i Danmark). :huh:

Hej  @Christina ssbbw 

Nu, kan jeg ikke svare for andre. Kun mig selv. Jeg er både udd. Pædagog og Tjener. Og har da utallige minder om, hvordan forældre og kunder (langt de fleste kvinder) spørger ind til en. Og ja der, har været lumre kommentare, hvor man tænker hmmm. Hvor kom det lige fra. 

Bare fordi, jeg sælger en varer på en restaurant, eller tager vare på jeres små guldklumper. Behøver folk ikke, være upassende. Men det er de. Skete ikke, hver dag. Men det skete. Nogle folk troede seriøst de kunne tillade sig det. Fordi de betalte for en service. Men tænk så. Hvis jeg svarede dem grimt eller skældte ud fordi de bestilte noget jeg ikke havde. Men ved jeg holdte hovedet koldt. Og svarede dem pænt. (selvom jeg kogte over indeni) Det er god service. Man kan godt tale pænt. Selvom der kommer idiotiske, tossede, lumre, eller bare de tror de kan tillade sig at klappe en i røven. (piger til julefrokoster er de værste:))

Så dårlige mennesker er der overalt i samfundet. Og det, er ikke kun i GP branchen det sker. Men det, kunne da være skægt at se en tråd, hvor mekanikere, bartendere, sagførere, frisører, butiksansatte osv. Fortæller om deres oplevelser. 

@4wheels Har fået sin straf. For sine upassende skriv. Man kan også være så upassende i sine svar. At det ikke er ok. Og det gælder alle.uanset, hvilken branche man er i.

God weekend.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

@kanonkongen du har helt ret i at der foregår upassende ting i andre brancher. Det anfægter jeg ikke, og jeg har også selv oplevet det flere gange. Men forskellen på denne og de andre brancher er, at det desværre foregår alt for ofte. Det er der jeg vil hen. Og derfor kan vi få nok og blive korte for hovedet engang imellem. Vi kan jo også have en dårlig dag ligesom I kan. Men hvad der er foregået i den samtale mellem Ida og ham med hjulene, det ved kun de 2. Så det vil jeg ikke udtale mig om. Bare forklare jer, hvorfor det måske er gået galt, hvis det er det. :)

Redigeret af Christina ssbbw
Min mobil vil ikke skrive m'er i dag. Så er det godt det kan rettes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden:

@kanonkongen du har helt ret i at der foregår upassende ting i andre brancher. Det anfægter jeg ikke, og jeg har også selv oplevet det flere gange. Men forskellen på denne og de andre brancher er, at det desværre foregår alt for ofte. Det er der jeg vil hen. Og derfor kan vi få nok og blive korte for hovedet engang imellem. Vi kan jo også have en dårlig dag ligesom I kan. Men hvad der er foregået i den samtale mellem Ida og han med hjulene, det ved kun de 2. Så det vil jeg ikke udtale mig om. Bare forklare jer, hvorfor det måske er gået galt, hvis det er det. :)

Hej @Christina ssbbw Tror altså ikke du, kan gradbøje det sådan.At der er forskel og i GP branchen sker det oftere. For det tror jeg faktisk ikke. Tænk på alle de forretninger, hvor kunden ikke dukker op, uden at melde afbud. Man skal også passe på. At det ikke kun drejer sig om, at GP branchen er mest udsat. Det  virker sådan lidt offerrolle agtigt på mig. Og alle, kan blive korte for hovedet. Have en dårlig dag Det er hvordan man håndtere det. Der viser et menneske. Synes da også det er pisse træls. Når lille hansi, har pisset og skidt i bukserne for 6 gang i træk. Men skælder ham da ikke ud. og fortæller ham hvilken svin han er. Eller når en gæst bestiller en kande vand og bliver sur fordi det koster 10 kr. Så, har jeg da lyst til at skrige ham i hovedet "så læs da for fanden prislisten inden du bestiller" Men gør det ikke. Eller når jeg for 7 gang tager tlf og en kunde spørger "hvad koster den billigste hovedret" 

God weekend

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Kære @kanonkongen. Jeg vil nøjes med at skrive at du ville blive forbavset, hvis du lånte en gp's mobil i 1 uge, og tog dig af alle henvendelser. Meget forbavset. Du må også have en god weekend (og det gælder alle i tråden). :)

(men kunderne ville nok også blive forbavset hvis en mand tog telefonen) :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 1 minut siden:

Kære @kanonkongen. Jeg vil nøjes med at skrive at du ville blive forbavset, hvis du lånte en gp's mobil i 1 uge, og tog dig af alle henvendelser. Meget forbavset. Du må også have en god weekend (og det gælder alle i tråden). :)

(men kunderne ville nok også blive forbavset hvis en mand tog telefonen) :lol:

Jamen, har da både set, læst mails, sms ere og hørt telefonopkald fået genfortalt historier. Dog ikke en uge i træk :lol:. Så jo, jeg rystede da også på hovedet over de ting der blev skrevet og sagt. Men det, har ikke rystet mig. For i min indbakke på jobbet, skulle du se nogle åndssvage, forbløffende, lumre beskeder man kan få. Så på det punkt. Tror jeg stadigvæk ikke det er ret meget anderledes. Jo på de ydelser vi to udbyder :P Altså bestiller man escortpiger. Så det ofte. Eller for det meste en mand der, tager tlf.Søde og venlige. Så det afskrækker mig altså ikke. Men en sur og tvær tlf pige. Har jeg haft i røret. :) Og der, kommer de ikke til at betjene mig mere. Så igen der er forskel på. Hvordan man taler til folk i den anden ende. Som jo er mit budskab. Og det gælder jo i alle brancher. Og bare se vores skriv til hinanden. Det, er jo stille og roligt. Og godt til en debat.

Ja god weekend til alle

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...