Frodige Ida 5328 Skrevet 26. September, 2019 Som mange ved oprettede en bruger herinde en tråd om mig, da han følte sig krænket over at jeg afviste ham som gæst da han har muskelsvind og er kørestol bruger. Tråden udarte sig hurtigt med mange kloge mænds hjælp til en muderkamp om hvordan man som gp skal opføre sig. Jeg er så blevet kontaktet af den samme person via SMS og PM herinde. Han vil jo rigtig gerne slå en streg over vores lille skænderi, efter at have kaldt mig diverse gloser og tilbød mig som kompensation en god anmeldelse af mig og jeg måtte gerne deltage i at skrive anmeldelsen. Det kommer så aldrig til at ske. Jeg sidder tilbage med en træls følelse af at visse mænd tror de kan tillade sig alt når der bare er penge imellem os. Så skulle der dukke en anmeldelse op fra kørestol brugeren så er det fup og svindel og kun noget der er foregået i hans fantasi. En dejlig dag til alle. 12 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 26. September, 2019 Han er måske skolet hos Trump, hvordan var det nu i Ukraine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest aarhus62 Skrevet 26. September, 2019 Rolias skrev, for 28 minutter siden: Han er måske skolet hos Trump, hvordan var det nu i Ukraine Fortæl mig, hvad er der sket i Ukraine ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 26. September, 2019 Mon ikke ham @4wheels er lovlig undskyldt nu da han er handicapet? Var det for grov i disse #metoo tider? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest aarhus62 Skrevet 26. September, 2019 Frodige Ida skrev, for 2 timer siden: Som mange ved oprettede en bruger herinde en tråd om mig, da han følte sig krænket over at jeg afviste ham som gæst da han har muskelsvind og er kørestol bruger. Tråden udarte sig hurtigt med mange kloge mænds hjælp til en muderkamp om hvordan man som gp skal opføre sig. Jeg er så blevet kontaktet af den samme person via SMS og PM herinde. Han vil jo rigtig gerne slå en streg over vores lille skænderi, efter at have kaldt mig diverse gloser og tilbød mig som kompensation en god anmeldelse af mig og jeg måtte gerne deltage i at skrive anmeldelsen. Det kommer så aldrig til at ske. Jeg sidder tilbage med en træls følelse af at visse mænd tror de kan tillade sig alt når der bare er penge imellem os. Så skulle der dukke en anmeldelse op fra kørestol brugeren så er det fup og svindel og kun noget der er foregået i hans fantasi. En dejlig dag til alle. Har du ikke et link til den tråd vedkommende har lavet ? altid rart med en objektiv tilgang til tingene... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 26. September, 2019 (edited) aarhus62 skrev, for 22 minutter siden: Fortæl mig, hvad er der sket i Ukraine ? https://www.dr.dk/nyheder/udland/det-hvide-hus-offentliggoer-referat-af-samtale-mellem-trump-og-ukraines-praesident Noget for noget.. Redigeret 26. September, 2019 af Rolias Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 26. September, 2019 Rolias skrev, for 28 minutter siden: Noget for noget.. Nånå..er det noget der er dokumenteret ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rappe 46 Skrevet 26. September, 2019 Jeg ville enten have blevet i lejligheden og ventet på denne imaginære person der ville komme ind... eller tager pant for mine 700 kr. Det er da for fucked up det der. Det er jo bedrageri! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 26. September, 2019 AalborgLook skrev, for 45 minutter siden: Mon ikke ham @4wheels er lovlig undskyldt nu da han er handicapet? Var det for grov i disse #metoo tider? For grov ....hmmm fortæller bare mere om dig, end om den involverede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5328 Skrevet 26. September, 2019 rappe skrev, for 3 minutter siden: Jeg ville enten have blevet i lejligheden og ventet på denne imaginære person der ville komme ind... eller tager pant for mine 700 kr. Det er da for fucked up det der. Det er jo bedrageri! Du poster i den forkerte tråd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5328 Skrevet 26. September, 2019 aarhus62 skrev, for 46 minutter siden: Har du ikke et link til den tråd vedkommende har lavet ? altid rart med en objektiv tilgang til tingene... Du kigger bare under anmeldelser Jylland. Tråden frodige Ida ligger låst der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 458 Skrevet 26. September, 2019 rappe skrev, for 21 minutter siden: Jeg ville enten have blevet i lejligheden og ventet på denne imaginære person der ville komme ind... eller tager pant for mine 700 kr. Det er da for fucked up det der. Det er jo bedrageri! Haha, det er altid en god ide at læse det første indlæg, inden kan kommenterer tråden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest aarhus62 Skrevet 26. September, 2019 Frodige Ida skrev, for 29 minutter siden: Du kigger bare under anmeldelser Jylland. Tråden frodige Ida ligger låst der. Det er dig der anklager en anden bruger, så kunne du vel lægge link til tråden, det ville da gøre dig mere troværdig.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14445 Skrevet 26. September, 2019 Frodige Ida skrev, for 4 timer siden: Jeg sidder tilbage med en træls følelse af at visse mænd tror de kan tillade sig alt når der bare er penge imellem os. Jep, det er heldigvis de færreste, der står så meget på deres ret til at købe sex, men hele denne historie er et klasse eksempel på dårlig stil fra start til slut. Det er ikke en ret at købe sex, uanset hvad pigen skriver i annoncen. Selvfølgelig kan man ikke nævne alle man ikke ønsker besøg af. Jeg modtager også handicappede, men ikke alle, ligesom jeg ikke modtager alle ikke-handicappede. Det kan være at kørestolsbruger A godt kan besøge mig, men kørestolsbruger B ikke kan. Og måske er jeg en dag et sted med dårlige adgangsforhold, så gælder det alle i kørestol, men folk med hørehandicap kan godt komme. Vi har lov at afvise præcis hvem vi vil, både med og uden handicap. 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 26. September, 2019 (edited) Liv skrev, for 35 minutter siden: Vi har lov at afvise præcis hvem vi vil, både med og uden handicap. for at køre videre i din afsporing med din personlige salgs tale...hvor står det at i ikke har lov til at afvise kunder ??...selvfølgelig har i det men her er almindelig pli, sund fornuft med henblik på at passe sit image. Redigeret 26. September, 2019 af Røvslikker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14445 Skrevet 26. September, 2019 Røvslikker skrev, for 8 minutter siden: for at køre videre i din afsporing med din personlige salgs tale...hvor står det at i ikke har lov til at afvise kunder ??...selvfølgelig har i det men her er almindelig pli, sund fornuft med henblik på at passe sit image. Afsporing? Salgstale? Jeg svarer Ida, og refererer til den oprindelige tråd. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5328 Skrevet 26. September, 2019 Røvslikker skrev, 1 time siden: for at køre videre i din afsporing med din personlige salgs tale...hvor står det at i ikke har lov til at afvise kunder ??...selvfølgelig har i det men her er almindelig pli, sund fornuft med henblik på at passe sit image. Et nej er vel nok. Som Liv skriver så fint er der mange ting der gør at nogle ikke kommer igennem . Mit mage er stadig intakt selvom du gerne så det anderledes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 26. September, 2019 Frodige Ida skrev, for 2 minutter siden: Mit mage er stadig intakt selvom du gerne så det anderledes. Jaja ...det er flot, man ligger nu engang som man selv har redt, og rent markedsførings mæssigt er du helt ude i hegnet...at blive tøse fornærmet, har nu engang aldrig ført noget godt med sig...uha bliver sku lidt nervøs for at du opretter en tråd, hvor du nedgør min kæmpe pik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fræk-mand 39 Skrevet 26. September, 2019 (edited) Røvslikker skrev, for 32 minutter siden: Jaja ...det er flot, man ligger nu engang som man selv har redt, og rent markedsførings mæssigt er du helt ude i hegnet...at blive tøse fornærmet, har nu engang aldrig ført noget godt med sig...uha bliver sku lidt nervøs for at du opretter en tråd, hvor du nedgør min kæmpe pik. Ens Image er mere troværdigt på anmeldelser fra personer der faktisk har besøgt kvinden. Jeg er sikker på at de seriøse mænd her på eroguide, sagtens kan sortere i hvad der er brugbart og hvad der bare er personangreb. Der er mange gode anmeldelser af frodige Ida Fx https://www.eroguide.dk/forum/topic/89499-frodige-ida-seriøst-den-vildeste-deepthroath-sutter-med-slug/ Redigeret 26. September, 2019 af Fræk-mand 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 26. September, 2019 Smiley5 skrev, for 18 minutter siden: "Jeg sidder tilbage med en træls følelse af at visse mænd tror de kan tillade sig alt når der bare er penge imellem os" Generelt eller???? Dit "Generelt eller????" giver ingen mening. Hun skriver jo "visse mænd". Så kan det jo næppe være generelt, hun mener. 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 26. September, 2019 (edited) Fræk-mand skrev, for 57 minutter siden: Jeg er sikker på at de seriøse mænd her på eroguide, sagtens kan sortere i hvad der er brugbart og hvad der bare er personangreb. Ja helt sikkert...men hvad der foregår ude på rastepladserne er ikke lige frem emnet, nu er vi ude i noget person angreb...grunden til at jeg reflekteter er, at efter min mening er det et klart regel brud på paragraf 5.1 samt personangreb i EG's reglement...tråden er anmeldt. Redigeret 26. September, 2019 af Røvslikker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5328 Skrevet 26. September, 2019 Røvslikker skrev, for 1 time siden: Ja helt sikkert...men hvad der foregår ude på rastepladserne er ikke lige frem emnet, nu er vi ude i noget person angreb...grunden til at jeg reflekteter er, at efter min mening er det et klart regel brud på paragraf 5.1 samt personangreb i EG's reglement...tråden er anmeldt. Hvor ser du et personangreb? Jeg ser ingen grund til at du skal lukke tråden fordi du generelt bare ikke bryder dig om mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17722 Skrevet 26. September, 2019 Røvslikker skrev, for 1 time siden: Ja helt sikkert...men hvad der foregår ude på rastepladserne er ikke lige frem emnet, nu er vi ude i noget person angreb...grunden til at jeg reflekteter er, at efter min mening er det et klart regel brud på paragraf 5.1 samt personangreb i EG's reglement...tråden er anmeldt. Undskyld, har bare været her siden 2012. Hvor finder man paragraferne henne? I mit land hvor jeg kommer fra så betyder "modtager handicappede" ret og slet at man er velkommen med sin kørestol. Simpelt hen fordi det reelt oftest er kørestol som kan være udfordrende. At nogen har hørehandicap, ikke kan bevæge ene armen, eller hånden eller pillefingeren er jo ikke handicap der har nogen reel betydelse i de aller fleste sammenhæng. Hvis man skriver at man modtager handicappede så skriver man at man modtager folk i kørestol, alt andet er jo udenomsnak. Hvis man tilbyder anmeldelser som kompensation eller bestikkelse så er man dum. Og dumhed kan jo også være et handicap. Måske skulle det stå: Modtager handicappede, undtaget kørestolsbrugere, dumme og pillefingerlamme? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 26. September, 2019 Bananas skrev, for 14 minutter siden: Undskyld, har bare været her siden 2012. Hvor finder man paragraferne henne? I mit land hvor jeg kommer fra så betyder "modtager handicappede" ret og slet at man er velkommen med sin kørestol. Simpelt hen fordi det reelt oftest er kørestol som kan være udfordrende. At nogen har hørehandicap, ikke kan bevæge ene armen, eller hånden eller pillefingeren er jo ikke handicap der har nogen reel betydelse i de aller fleste sammenhæng. Hvis man skriver at man modtager handicappede så skriver man at man modtager folk i kørestol, alt andet er jo udenomsnak. Hvis man tilbyder anmeldelser som kompensation eller bestikkelse så er man dum. Og dumhed kan jo også være et handicap. Måske skulle det stå: Modtager handicappede, undtaget kørestolsbrugere, dumme og pillefingerlamme? Her er reglerne for EG https://www.eroguide.dk/forum/guidelines/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5328 Skrevet 26. September, 2019 Bananas skrev, for 4 minutter siden: Undskyld, har bare været her siden 2012. Hvor finder man paragraferne henne? I mit land hvor jeg kommer fra så betyder "modtager handicappede" ret og slet at man er velkommen med sin kørestol. Simpelt hen fordi det reelt oftest er kørestol som kan være udfordrende. At nogen har hørehandicap, ikke kan bevæge ene armen, eller hånden eller pillefingeren er jo ikke handicap der har nogen reel betydelse i de aller fleste sammenhæng. Hvis man skriver at man modtager handicappede så skriver man at man modtager folk i kørestol, alt andet er jo udenomsnak. Hvis man tilbyder anmeldelser som kompensation eller bestikkelse så er man dum. Og dumhed kan jo også være et handicap. Måske skulle det stå: Modtager handicappede, undtaget kørestolsbrugere, dumme og pillefingerlamme? Handikap er mange ting ikke nødvendigvis fordi man er i kørestol. Jeg har gæster der bla har haft en hjerneblødning som har svækket deres balance mm men stadig bevægelig. Har også haft gæster med Parkinsons . Det ønsker jeg ikke igen da jeg ikke magter det fysiske aspekt i det. Der er også forskel på hvor jeg har vagt og nogle steder er det bare ikke muligt at medbringe en kørestol men andre slags handikap er muligt så det vil jo være forkert at sortere nogle fra fordi nogle få ikke kan komme til. Men havde manden startet samtalen med at være ærlig omkring hans omstændigheder havde samtalen muligvis endt anderledes. Men jeg anså ham som useriøs og der er min lunte kort. Men tak for et godt grin . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg