Hop til indhold

Danske piger

Featured Replies

Skrevet

Er der nogle danske piger som kan måle sig med de lækre udenlandske piger i udseende. Noget ala sweet Mia, Serrano, Bea osv. 

Skrevet
Nofear skrev, for 57 minutter siden:

Er der nogle danske piger som kan måle sig med de lækre udenlandske piger i udseende. Noget ala sweet Mia, Serrano, Bea osv. 

Alt er jo relativt, men efter Laura stoppede i Storkøbenhavn, besøger jeg også fortrinsvis udenlandske piger som også vinder indpas på feks. Romantica og Pussygalores etc.

Men Seductiongirls har ihvertfald danske piger og nogle sprøde imellem:

http://www.seductiongirls.dk/pigerne/

Skrevet

Marlene fra MC/PG havde været et godt bud da hun bestemt kunne måles med sweet Mia og Bea, og faktisk nok mere ægte. Men ak, hun har været væk et stykke tid nu (og måske stoppet helt:()

Skrevet

Pigesmag er jo forskellig. Er fx ikke blevet helt så begejstret som mange andre for frk Serrano (men crazy med Mia! ) 

Nedenstående 4 synes jeg dog er top naturligt kønne og mui mui sexede

Jasmin på pussygalores. Køn, sød og vanvittig lækker ungpige krop! 

Tascha (vist mest privat diskret nu). Køn, sød og byens smukkeste store ægte bryster! 

Melissa på romantica. Køn, klassisk velformet og umanerlig sexet! 

Sif på Mon-cherie. Køn, nydende og, også, byens smukkeste store ægte bryster. 

Huh!...... nu blev jeg helt motiveret! 

Skrevet
Nofear skrev, den 25/9/2019 at 18:29:

Har du mødt Mia ? 

Skrevet
Katfisk skrev, for 3 timer siden:

Pigesmag er jo forskellig. Er fx ikke blevet helt så begejstret som mange andre for frk Serrano (men crazy med Mia! ) 

Nedenstående 4 synes jeg dog er top naturligt kønne og mui mui sexede

Jasmin på pussygalores. Køn, sød og vanvittig lækker ungpige krop! 

Tascha (vist mest privat diskret nu). Køn, sød og byens smukkeste store ægte bryster! 

Melissa på romantica. Køn, klassisk velformet og umanerlig sexet! 

Sif på Mon-cherie. Køn, nydende og, også, byens smukkeste store ægte bryster. 

Huh!...... nu blev jeg helt motiveret! 

Dejligt. Tak for info :P

Ærgeligt at Jasmin ikke har aftenvagter, da jeg smaddergerne vil inspicere hende. Melissa ser også dejlig ud...er det en pige som evt kysser med tungen..? Nogen erfaring her?:)

Skrevet
ppd skrev, for 8 minutter siden:

Dejligt. Tak for info :P

Ærgeligt at Jasmin ikke har aftenvagter, da jeg smaddergerne vil inspicere hende. Melissa ser også dejlig ud...er det en pige som evt kysser med tungen..? Nogen erfaring her?:)

Skulle det være en anden gang. 

Jeg kysser sjældent med tungen - med mindre pigen insisterer. Så der må jeg melde pas. 

Skrevet
Katfisk skrev, for 4 timer siden:

Tascha (vist mest privat diskret nu). Køn, sød og byens smukkeste store ægte bryster

Er hun ikke stoppet, kan ikke finde hende på nogen vagtplaner? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.