Nofear 16 Skrevet 25. September, 2019 Er der nogle danske piger som kan måle sig med de lækre udenlandske piger i udseende. Noget ala sweet Mia, Serrano, Bea osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 25. September, 2019 Nofear skrev, for 57 minutter siden: Er der nogle danske piger som kan måle sig med de lækre udenlandske piger i udseende. Noget ala sweet Mia, Serrano, Bea osv. Alt er jo relativt, men efter Laura stoppede i Storkøbenhavn, besøger jeg også fortrinsvis udenlandske piger som også vinder indpas på feks. Romantica og Pussygalores etc. Men Seductiongirls har ihvertfald danske piger og nogle sprøde imellem: http://www.seductiongirls.dk/pigerne/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
G.G. 213 Skrevet 26. September, 2019 Marlene fra MC/PG havde været et godt bud da hun bestemt kunne måles med sweet Mia og Bea, og faktisk nok mere ægte. Men ak, hun har været væk et stykke tid nu (og måske stoppet helt) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller's Crossing 1969 Skrevet 26. September, 2019 Anastasia er da gudesmuk og kan måle sig med nærmest alle de udenlandske GP`ere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Katfisk Skrevet 26. September, 2019 Pigesmag er jo forskellig. Er fx ikke blevet helt så begejstret som mange andre for frk Serrano (men crazy med Mia! ) Nedenstående 4 synes jeg dog er top naturligt kønne og mui mui sexede Jasmin på pussygalores. Køn, sød og vanvittig lækker ungpige krop! Tascha (vist mest privat diskret nu). Køn, sød og byens smukkeste store ægte bryster! Melissa på romantica. Køn, klassisk velformet og umanerlig sexet! Sif på Mon-cherie. Køn, nydende og, også, byens smukkeste store ægte bryster. Huh!...... nu blev jeg helt motiveret! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenT 139 Skrevet 26. September, 2019 Nofear skrev, den 25/9/2019 at 18:29: Er der nogle danske piger som kan måle sig med de lækre udenlandske piger i udseende. Noget ala sweet Mia, Serrano, Bea osv. Har du mødt Mia ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 26. September, 2019 Katfisk skrev, for 3 timer siden: Pigesmag er jo forskellig. Er fx ikke blevet helt så begejstret som mange andre for frk Serrano (men crazy med Mia! ) Nedenstående 4 synes jeg dog er top naturligt kønne og mui mui sexede Jasmin på pussygalores. Køn, sød og vanvittig lækker ungpige krop! Tascha (vist mest privat diskret nu). Køn, sød og byens smukkeste store ægte bryster! Melissa på romantica. Køn, klassisk velformet og umanerlig sexet! Sif på Mon-cherie. Køn, nydende og, også, byens smukkeste store ægte bryster. Huh!...... nu blev jeg helt motiveret! Dejligt. Tak for info Ærgeligt at Jasmin ikke har aftenvagter, da jeg smaddergerne vil inspicere hende. Melissa ser også dejlig ud...er det en pige som evt kysser med tungen..? Nogen erfaring her? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Katfisk Skrevet 26. September, 2019 ppd skrev, for 8 minutter siden: Dejligt. Tak for info Ærgeligt at Jasmin ikke har aftenvagter, da jeg smaddergerne vil inspicere hende. Melissa ser også dejlig ud...er det en pige som evt kysser med tungen..? Nogen erfaring her? Skulle det være en anden gang. Jeg kysser sjældent med tungen - med mindre pigen insisterer. Så der må jeg melde pas. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hr. Skrevet 26. September, 2019 Katfisk skrev, for 4 timer siden: Tascha (vist mest privat diskret nu). Køn, sød og byens smukkeste store ægte bryster Er hun ikke stoppet, kan ikke finde hende på nogen vagtplaner? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg