Hop til indhold

Recommended Posts

stump skrev, for 23 minutter siden:

Kvalitet af service falder ofte allerede ved andet besøg.

Jeg oplever det stik modsatte. Sørger altid for at efterlade et godt indtryk og en rar stemning, når jeg går igen. 

Jeg har altid oplevet bedre og mere omfattende service ved gentagne besøg. Nogle få kører dog med samme program hver gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
Aarhuselsker skrev, for 10 minutter siden:

Jeg oplever det stik modsatte. Sørger altid for at efterlade et godt indtryk og en rar stemning, når jeg går igen. 

Jeg har altid oplevet bedre og mere omfattende service ved gentagne besøg. Nogle få kører dog med samme program hver gang. 

Nu må du altså IKKE tro at jeg skaber dårlig stemning. Tvært i mod. Og jeg tror netop at det er den gode stemning, og tips/ drikkepenge, som skaber lysten og modet til at malke koen yderligere. :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, den 15.10.2019 at 00:26:

Ved pussy slide gnidder pigen kussen over pikken. Pikken komme aldrig op i kussen. Det kan dog også bruges som forspild til sex. I Japan er pigerne dygtige til at komme til at glide lidt for langt frem og samtidig lægge sig ned over en, hvorved at pikken smutter op i himmeriget når de glider tilbage.

Pussy slide kan godt udføres uden gummi, selvom sex er med gummi. Men hvis pigen bruger japaner tricket kræver det selvfølgelig at pussy slide udføres med gummi.

Jeg er helt med på hvad det betyder :)  Fik vist lagt forkert billede op, men på det billede jeg ville henvise til, må jeg nok sige, at der var ikke meget gnideri langs pikken, men nærmere på vej ind - som jeg tolker foto

Har besøgt hende - både før og efter nye bryster. Med pussy slide

 

Redigeret af Keeper

Del dette indlæg


Link til indlæg
stump skrev, for 30 minutter siden:

Nu må du altså IKKE tro at jeg skaber dårlig stemning. Tvært i mod. Og jeg tror netop at det er den gode stemning, og tips/ drikkepenge, som skaber lysten og modet til at malke koen yderligere. :-D

Som skrevet oplever jeg det modsatte. Fred med det

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Første gang jeg besøgte Rose var inden hun blev forstørret - en dejlig time med alt godt :)

Anden gang virkede hun stresset og kunne ikke helt huske at vi havde en aftale - hun kunne så kun tilbyde 30 min. På mig virkede hun meget anderledes end første gang. Måske fordi bestillingerne kommer i en lind strøm fra tre annoncer ?

For ellers er det også min erfaring, at genbesøg bliver bedre og bedre. Også uden gaver eller drikkepenge - men blot ved en hensynsfuld og respektfuld optræden. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er længe siden jeg har bidraget med noget herinde - men Rose fortjener det virkelig!

efter at have læst anmeldelsen her fik jeg lavet en aftale her i aften. Er vitterlig lige kommet ud fra lejligheden og sidder i bilen og skriver denne anmeldelse.

Hendes billeder gør hende ikke retfærdighed - hun er et styks lille super flot kvindemenneske! Normalt er jeg ikke til silikone, men hendes var pænt lavet og var nogenlunde bløde.

fik 35 min. For 700 kr. Og der var ikke meget massage, men hurtigt til hyggen.

vi nåede hele vejen rundt, både 69, Missionær og doggy. Den røv er lige til at spise! Jeg sprang analt over, men hun spurgte ivrigt om jeg havde lyst. Sluttede af med megafransk med mig stående og hende på knæ - super frækt! Hun slugte ikke, men det gør ingenting for mig.

super oplevelse alt i alt, hun er virkelig sød og fræk! Jeg fortalte til sidst at jeg havde fundet hende på denne side, og hun spurgte om ikke jeg ville skrive noget om hende hvis jeg havde lyst. Hun ville gerne have folk vidste hun tilbød megafransk hehe.

Det er hermed gjort! Behandel hende godt - det fortjener hun.

hun tager hjem til december, men kommer retur til januar sagde hun.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du ser bort fra det ligger i Vejle C. Der er store reklamer for thaimassage i vinduerne - som sandsynligvis er tidligere butiksvinduer lige ud til gaden, er det meget diskret. Men døren ind går utrolig let .

Så svaret må være JA. :ph34r:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun er sindsyg fræk og sød - for det meste... Lidt svært at lave en aftale med - og når man får fat på hende, så spørger hvorfor man ikke dukkede op...? Det efter at jeg næsten havde slidt huden af knoerne ved at banke på hendes dør... Men jeg trykkede på “pyt knappen” og fik 45 gode min. Knaldede hende på alle leder og kanter og i begge huller og kom to gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JohnWayne83
dealmaker skrev, for 1 time siden:

Nogen der ved hvor tidligt på dagen, damen kan besøges ?

Da jeg var der i dag kl. 10 var jeg kunde nr 2, så måske 8-9 tiden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig alle andre der har været forbi Tiger Rose. Hun er pisse fræk, super lille og stram krop og har ikke travlt. Og prisen er som den skal være. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Holder hun til ved Thong massage i Vejle, det står i hendes annonce nu op annoncelight.dk - det må være Vedelsgade 63, 7100 Vejle i følge Krak/google

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Rose for ca 3 uger siden, aftalte 45 min for 800 med alt på menuen. Først vil jeg sige at hun er super dejlig og meget nem at snakke med ( engelsk) og så er hun smuk og kroppen er super lækker. Vi startede med lidt massage som dog hurtigt gik over til b2b og pussy slide, fuck den var tæt på at smutte ind flere gange, om i en lækker øko 69 hvor hun fik den store tur, så om på ryggen med hende og fik kneppet hende både i fissen og hendes dejlige røv og sluttede af med at mundkneppe hende blidt til jeg kom i hendes mund. Gik derfra med et kæmpe smil på læben og kan kun anbefale at i får besøgt hende så i også kan nyde godt af denne skønne kvinde. Vær god ved hende for det fortjener hun med den super oplevelse hun leverer.

kim

Redigeret af Kim 0240

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ser ud til at Rose / TigerLove flytter til Århus. I går skrev hun sidste tre uger i Vejle på en af hendes AL annoncer og hun skriver også "Du kan snart møde mig i min butik i aarhus..."

RoseThai a.k.a.TigerLove
https://annoncelight.dk/showad/281055
https://annoncelight.dk/profile/tigerlove
https://annoncelight.dk/showad/283690
https://annoncelight.dk/profile/RoseThai

Citat

..NEW IN AARHUS.#ROSE THAI MASSAGE

Du kan snart møde mig i min butik i aarhus...

Citat

#️⃣..TIGER.NEW..SUPER SERVICE..i AARHUS..

Du kan snart møde mig i min butik i aarhus...

 

Redigeret af Mr. Bean

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Bean skrev, for 3 minutter siden:

Hun er nok ikke den sidste af de selvstændige piger der flytter fra Vejle. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steppeulven skrev, den 26.9.2019 at 02:44:

Hehe. "finde flere penge"!? Selv jeg, på folkepension, kan finde penge til to besøg om måneden. To x 1000 kan vel nok gå, hvis man ikke render på værtshus i tide og utide. ;-) Når du nu har haft en så positiv oplevelse, så vil jeg anbefale et genbesøg. Mine oplevelser med thaipiger - og andre for øvrigt - er, at jo flere gange du besøger, jo bedre og mere intimt bliver det, når i efterhånden lærer hinanden bedre at kende. Selvfølgelig så længe, du behandler dem med respekt. Selvklart.

Jeg har tidligere besøgt Rose i Vejle - ret tilfældigt - da jeg for en lille måned siden skulle besøge en anden thaipige der, men som meldte afbud i sidste øjeblik. Der stod jeg så i Vejle - langt hjemmefra - med "stådreng"! Næsten i hvwet fald. Så er det jo godt at smartphonen er opfundet. Søgte på "thaipiger, Vejle" For en sådan SKULLE det være - og så dukkede Rose op. Ikke farligt langt fra, hvor jeg var. Vandrede ind på nærmeste "brune" værtshus for en øl, gik hen i en krog og ringede til Rose. Lækre ca. "1000" fotos. Jeg var solgt på forhånd, da jeg er pjattet med kurvede kvinder - og det er hun - på den nice måde! :-) 

Som dig havde jeg en super oplevelse, og derfor skal jeg på genbesøg nu her lødag. Jeg har ikke skrevet om det herinde, da jeg har nogle trælse stalkere her, som næsten altid skal negativt kritisere, men jeg kommer nok med en lille tilføjelse her hos dig lørdag eller søndag.

Mvh. steppeulven.

NB! Hendes bryster er IKKE silicone! Hav et godt genbesøg, når vi har rundet den 1.10. Så skulle der vist være penge på din konto. ;-) 

så er jeg solgt----hvis de er så store i naturlig udgave....gosh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kan jeg berolige dig. Det er ca et års tid siden de var naturlige. Dengang havde hun  små pæne bryster. Nu - ja, du kan jo selv se resultatet! Om de passer til pigen skal jeg ikke kloge mig på - det er der sikkert mange bud på. Jeg personligt er til de naturlige. :)

Jeg har ikke rigtigt noget at ha det i, men når jeg ser hendes markedsføring og udtryk i øvrigt - ser jeg en pige der totalt har mistet sig selv - egne grænser og jordforbindelsen i jagten på - gulvkalven.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Bean skrev, den 17/12/2019 at 20:43:

Det ser ud til at Rose / TigerLove flytter til Århus. I går skrev hun sidste tre uger i Vejle på en af hendes AL annoncer og hun skriver også "Du kan snart møde mig i min butik i aarhus..."

RoseThai a.k.a.TigerLove
https://annoncelight.dk/showad/281055
https://annoncelight.dk/profile/tigerlove
https://annoncelight.dk/showad/283690
https://annoncelight.dk/profile/RoseThai

 

Åh nej. Nu ryger både pensionen, børnenes konfirmationspenge og min ferieopsparing. :unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbukken skrev, den 19.12.2019 at 12:29:

Åh nej. Nu ryger både pensionen, børnenes konfirmationspenge og min ferieopsparing. :unsure:

Skønt, hun kommer til Århus  fra mandag den 23. ds. fortalte hun i går. Ja, det kommer nok til at koste lidt, men sparet i transportpenge og -tid, da jeg bor ret tæt på Århus. ;-) Men hun er i ret hård konkurrence med Cici og Gib, men en "rotationsordning" kan vel arrangeres! :-):-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...