Hop til indhold

Recommended Posts

Hej med jer. 

Jeg er ved at planlægge en tur til Kenya næste år. Jeg har styr på mit resort og jeg har kontakt med nogle piger der har potentiale som sugarbabies. Denne kontakt har jeg fået ultranemt via travelgirls. 

Egentlig ønsker jeg foreløbig bare lidt gode råd om diverse ting. Jeg skal nok holde jer sådan nogenlunde opdaterede i denne tråd. 

Det vil blive min første alene-tur og også mit første besøg i Afrika. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 12 minutter siden:

Hej med jer. 

Jeg er ved at planlægge en tur til Kenya næste år. Jeg har styr på mit resort og jeg har kontakt med nogle piger der har potentiale som sugarbabies. Denne kontakt har jeg fået ultranemt via travelgirls. 

Egentlig ønsker jeg foreløbig bare lidt gode råd om diverse ting. Jeg skal nok holde jer sådan nogenlunde opdaterede i denne tråd. 

Det vil blive min første alene-tur og også mit første besøg i Afrika. 

Hvor ligger dit resort? I nærheden af Nairobi, Mombasa eller ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 2 minutter siden:

Mombasa. 

Party-town..... 

Hvad vil du vide?? At du ikke kan drikke vandet, at du skal børste tænder i flaskevand? Eller at du kan få en 10/10 babe med på værelset for 300 kr hele natten?

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 3 minutter siden:

Party-town..... 

Hvad vil du vide?? At du ikke kan drikke vandet, at du skal børste tænder i flaskevand? Eller at du kan få en 10/10 babe med på værelset for 300 kr hele natten?

Disse tips er velkomne helt sikkert. 

Mht 10/10 babes, hvor støves de op? Bliver man som mzungu bare overfaldet af lækre bikinibabes på stranden eller...?

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 1 minut siden:

Disse tips er velkomne helt sikkert. 

Mht 10/10 babes, hvor støves de op? Bliver man som mzungu bare overfaldet af lækre bikinibabes på stranden eller...?

tag på bar..... afhængig af hvor du bor, eventuelt din egen hotel-bar. Der er party over det hele......

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, Lige nu:

tag på bar..... afhængig af hvor du bor, eventuelt din egen hotel-bar. Der er party over det hele......

Virkelig?

Det tyder på jeg så skal have investeret i et glas med blå piller. :) 

Jeg regner i øvrigt selvfølgelig med at bruge gummi til sex. Dog ikke til oral. Ved du hvordan man sikrer sig bedst muligt mod kønssygdomme?

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 4 minutter siden:

Virkelig?

Det tyder på jeg så skal have investeret i et glas med blå piller. :) 

Jeg regner i øvrigt selvfølgelig med at bruge gummi til sex. Dog ikke til oral. Ved du hvordan man sikrer sig bedst muligt mod kønssygdomme?

Gummi..... bedst muligt ved at lade være.......

Familie resorts har ikke piger i baren, skal du lige være opmærksom på. Men ellers sker der noget de fleste stede. Uber er meget organiserert i Kenya, virker super fint og du kan betale med kontanter - så du kan altid nemt komme fra et sted til et andet. 

Redigeret af tvr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok. På travelgirls har jeg chattet med en pige der drak drinks i ‘min’ bar forleden, så mon ikke der er adgang fra gaden?

uber kender jeg ikke. Men det er vel bare en app jeg skal dl. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, 1 time siden:

Ok. På travelgirls har jeg chattet med en pige der drak drinks i ‘min’ bar forleden, så mon ikke der er adgang fra gaden?

uber kender jeg ikke. Men det er vel bare en app jeg skal dl. 

Joh, det er der jo nok så

uber er en app som blev gjort ulovlig i Danmark, men som er uundværlig hvis du rejser i Østafrika. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhus62
NoobGPexplorer skrev, for 7 timer siden:

Kan se det koster penge og jeg har kontakter fra andet datingsite. Ellers tak. 

Hvilken site bruger du ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan også bruge kenyancupid.com 

Der er færre piger, men de fleste er i Kenya og mange piger har en platin-profil, og så er det gratis at kommunikere med dem. Ellers kan man jo selv betale for adgang. 

Men det nemmeste er altså stadig, at gå ind i en bar. Bestille en øl, sige hej til barmanden og alle de omkringstående. Tale lidt med folk. Og så kommer resten af sig selv.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oh. Det bringer minder frem. For nogle år siden var jeg i Kenya. Både i Nairobi og Mombassa. Og det er rigtigt at det vrimler med 10/10 på barerne.

Jeg havde også gjort mit hjemmearbejde via datingsider. Havde alle steder booket dobbeltværelser til 2 personer.

I Nairobi mødte jeg en journalist fra KBC - aftalt via datingside. Hun ville bare gerne have opmærksomhed, middage og sex. Så jeg var kvæstet da jeg tre dage senere tog til Mombasa. Ingen betaling.

I Mombasa gik jeg på barer. Det virkede nærmest som om man ikke kunne jage dem væk. Men her var det penge. Gerne for en nat eller engangs.

Jeg fandt også ud af at jeg foretrækker dating situationen. Det der med at stå på en bar og være omgivet af kvinder som bare vil have min krop er ikke lige mig :) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
aarhus62 skrev, for 4 timer siden:

Hvilken site bruger du ?

Travelgirls. Der er tydeligvis masser af GP/sugarbabes ligesom der også er helt almindelige venskabssøgende personer. 

Da jeg tilmeldte mig kunne jeg skrive gratis et par uger. Pludselig ville de have penge for et abonnement. Det var så (selvfølgelig) uden varsel og jeg var da godt i gang med at skabe nogle relationer. Købte derfor en måneds adgang for at færdiggøre mit ærinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000Flemming skrev, for 27 minutter siden:

I Mombasa gik jeg på barer. Det virkede nærmest som om man ikke kunne jage dem væk.

Sådan er det så også i Nairobi, hvis du går på bar.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 15 timer siden:

Hvordan med valuta? Skal man have shillings, USD eller euro med og hvordan med at hæve kontanter der nede?

Nogen erfaringer?

Bare tag Euro eller USD med. Du kan veksle alle steder. Du skal betale for visum i lufthavnen enten i USD eller EUR. Der er ATMs overalt, du kan hæve når du vil, og alle steder (mere eller mindre) tager Visa eller Mastercard. Ingen grund til at tage Shillings med hjemmefra. De skifter alligevel valuta snart, og har du "gamle" shillings er de værdiløse

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 12 timer siden:

Bare tag Euro eller USD med. Du kan veksle alle steder. Du skal betale for visum i lufthavnen enten i USD eller EUR. Der er ATMs overalt, du kan hæve når du vil, og alle steder (mere eller mindre) tager Visa eller Mastercard. Ingen grund til at tage Shillings med hjemmefra. De skifter alligevel valuta snart, og har du "gamle" shillings er de værdiløse

Tak for dette og dine øvrige svar. Jeg håber ikke du bliver træt af at dele din viden. 

Jeg kommer garanteret på flere spørgsmål. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 7 timer siden:

Tak for dette og dine øvrige svar. Jeg håber ikke du bliver træt af at dele din viden. 

Jeg kommer garanteret på flere spørgsmål. 

Selvtak. Du spørger bare. Jeg har boet i Kenya i et stykke tid, og rejser stadig dertil nu og da. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Babavian skrev, for 3 timer siden:

Prøv evt Tinder. Mange af pigerne er der for at tjene lidt ekstra. Så bare være ærlig fra starten. 

Jeg har allerede fået mange passende og upassende tilbud. Faktisk lidt skræmmende på den måde at jeg vil tro en del simpelthen er ude på at udnytte mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 17 timer siden:

Jeg har allerede fået mange passende og upassende tilbud. Faktisk lidt skræmmende på den måde at jeg vil tro en del simpelthen er ude på at udnytte mig. 

Du kan være 100% sikker på de alle er ude på at udnytte dig. På den ene eller anden måde. Men forskellen i levevis og indkomst er så stor, at du godt kan lade dig udnytte..... Du skal bare være opmærksom på hvor meget du vil lade dig udnytte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...