mrev16 29 Skrevet 24. September, 2019 (edited) Hejsa efter flere opfordringer fra andre brugere på baggrund af mit indlæg har jeg derfor valgt at give en anmeldelse herinde i dette forum: Link til annoncen: https://annoncelight.dk/showad/277515 Jeg har før været sammen med denne GP et par gange, hvor det har fungeret problemfrit og det var rigtig god sex vi havde. Men denne her gang, hvor det foregik hjemme hos hende gik det helt galt. Jeg ved ikke om det var fordi jeg var "på udebane" og hun derfor så sit snit til at lave det her nummer, eller om hun bare er ved at nå så langt ud, at hun er blevet desperat og utilregnelig.. Som sagt da jeg ankommer og giver hende pengene siger hun, at hun lige skal ind til naboen med pengene og at hun straks er tilbage. Mens jeg sidder og venter i sofaen, lægger jeg mærke til at der ligger et par kanyler, en stor metalske og en masse kemiske rengøringsmidler rundt omkring. Det tyder altså på, at hun måske også har et misbrug af en art. Efter ca 5 min får jeg så en SMS fra hende om, at hun har taget røven på mig, og at jeg skal smutte ud af hendes lejlighed inden der kommer nogle og "hjælper" mig ud. Efter at have set de førnævnte ting rundt omkring i stuen, tænker jeg at det bare er med at komme ud i en fart, da jeg ikke gider risikerer mit helbred for blot 700kr. Som i kan se i annoncelight annnoncen så stemmer nr overens med det på det nedenstående billede. Så mit råd er derfor, at i skal holde jer fra hende - Eller i hvert fald lade være med at lave en aftale hjemme hos hende. Redigeret 24. September, 2019 af mrev16 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 24. September, 2019 Uden et link er det lidt svært og vide hvem det er vi skal holde os fra. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrev16 29 Skrevet 24. September, 2019 Sådan, nu skulle der gerne være et link 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GenerationX 165 Skrevet 24. September, 2019 Ja desværre er linket allerede dødt (slettet). Ville da ellers gerne lige have set den så man kunne være forberedt. Dejligt du melder det ud her så vi kan være forberedt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dklookout 63 Skrevet 24. September, 2019 GenerationX skrev, for 3 timer siden: Ja desværre er linket allerede dødt (slettet). Ville da ellers gerne lige have set den så man kunne være forberedt. Dejligt du melder det ud her så vi kan være forberedt. http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:https://annoncelight.dk/showad/277515 1 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 25. September, 2019 Godt gået I det link @dklookout har lagt op kan man dels se hendes telefonnummer, billeder og selvfølgelig selve annonceteksten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Misser 356 Skrevet 25. September, 2019 Er fandme så frygtelig ked af- at i er nogle, der skal igennem sådan en trunte Håber du er kommet dig over oplevelsen og ikke helt er afskrækket!! Øv møg fjap! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Redboys 121 Skrevet 25. September, 2019 Fy for den, Sikke da en modbydelig omgang, hun må virkelig have nogle problemer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 25. September, 2019 Var det ikkeet eller andet bosted hun arbejdede fra. Find ud af hvad det hedder, og tip folkene bag om hvad hun laver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Niceboner Skrevet 25. September, 2019 Val Venis skrev, for 4 minutter siden: Var det ikkeet eller andet bosted hun arbejdede fra. Find ud af hvad det hedder, og tip folkene bag om hvad hun laver. Og glem ikke, at nævne, at der er mistanke om, at hun tager stoffer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrev16 29 Skrevet 25. September, 2019 Hej allesammen. Det lykkedes mig at komme i kontakt med hende og jeg mødtes med hende inde i byen I dag et relativt offentligt hvorefter vi fandt et lidt mere privat sted, hvor vi snakkede sammen under 4 øjne, hvad der var sket. Der er altså tale om, at hun var blevet presset af nogle knap så "rare" fyre som havde tvunget hende til at bedrage mig i går. Hun var oprigtigt ked af det, rystede meget og tårerne løb ned af kinderne på hende. Der var altså tale om en helt knust ung pige, som virkelig er kommet ud i et hårdt miljø.. Hun tilbød mig de 700kr tilbage, men jeg takkede nej tak til dem, da der altså er tale om en person der virkelig har mere brug for de penge end jeg selv. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PythagorianG 7 Skrevet 25. September, 2019 mrev16 skrev, for 7 minutter siden: Hej allesammen. Det lykkedes mig at komme i kontakt med hende og jeg mødtes med hende inde i byen I dag et relativt offentligt hvorefter vi fandt et lidt mere privat sted, hvor vi snakkede sammen under 4 øjne, hvad der var sket. Der er altså tale om, at hun var blevet presset af nogle knap så "rare" fyre som havde tvunget hende til at bedrage mig i går. Hun var oprigtigt ked af det, rystede meget og tårerne løb ned af kinderne på hende. Der var altså tale om en helt knust ung pige, som virkelig er kommet ud i et hårdt miljø.. Hun tilbød mig de 700kr tilbage, men jeg takkede nej tak til dem, da der altså er tale om en person der virkelig har mere brug for de penge end jeg selv. Hvilken adresse skete svindel nummeret på? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nordjyskfyr 33 Skrevet 29. September, 2019 Hun har skiftet navn :-) og kalder sig regina nu . https://annoncelight.dk/showad/283731 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg