Hop til indhold
mrev16

Bedraget og truet af en GP

Recommended Posts

holstebronx skrev, for 2 minutter siden:

Det er vel trods alt lettere sagt end gjort, når hun jo har været hjemme hos ham, og derved har hans adresse... og alt det som kommer derefter

Det var hjemme hos hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, Lige nu:

Det var hjemme hos hende. 

Men, det ændrer vel stadigvæk ikke på det faktum at hun kender min adresse, og måske kommer efter mig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 3 minutter siden:

Han skrev i start indlægget: Hun har to gange før besøgt mig

Hmm... jeg er vist lidt for forarget til at læse ordentligt ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du gjorde det helt rigtige ved at forlade stedet. Ikke noget med at begynde og lege Superman. Du har ingen anelse om hvad der kommer ind ad døren. 

Hvis det havde været mig havde det nok udspillet sig lidt anderledes. Efter at have spottet narko-kittet under sofabordet, havde hun fået en sms fra mig. "Betragt de 700 som en gave fra mig til dig. Brug dem nu fornuftigt....adios, tchüss, byebye,"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 minut siden:

I sådan et tilfælde synes jeg, det er helt i orden at offentliggøre navnet.

Der var ikke noget navneskilt på døren. Og hun kom ned og åbnede døren til opgangen og fulgte mig ind i hendes lejlighed. Havde dog travlt med at komme væk, så jeg fik ikke kigget på hendes postkasse. Men det foregik på Nibevej 14 9200, og tror at set foregik på 1. Eller 2 etage, men er ikke helt sikker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gaffer

Du gjorde en fejl ved at forlade lejligheden. Du skulle have svaret jeg er klar og har smøget ærmerne op og håret tilbage. Jeg vil have mine penge tilbage nu. Indtil da starter jeg med at ødelægge inventaret i lejligheden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var blevet i lejligheden, og med det samme havde jeg ringet 112, og oplyst at jeg frygtede for mit liv. Panserne havde samtidigt fået mit signalement, så de vil kunne skelne mig fra dem, jeg nu måtte slås med. Herefter havde jeg gjort klar til at uddele og få øretæver.
Aldrig om jeg finder mig i at blive snydt. Alt her i verden har en konsekvens.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
mrev16 skrev, for 58 minutter siden:

Der var ikke noget navneskilt på døren. Og hun kom ned og åbnede døren til opgangen og fulgte mig ind i hendes lejlighed. Havde dog travlt med at komme væk, så jeg fik ikke kigget på hendes postkasse. Men det foregik på Nibevej 14 9200, og tror at set foregik på 1. Eller 2 etage, men er ikke helt sikker

Det er et bosted for psykisk syge personer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er dælme godt der er så mange modige skærm krigere herinde der er klar til at tage kampen op :D  meeeen for 700? hvad kunne konsekvensen være? Jeg går ud fra TS ikke har en samleverske, men derfor kan der godt være en kæreste og hvordan forklares det lige hvis det kommer til at få mærker efter et sammenstød? Hvordan forklares det til en arbejdsgiver? "Øhm, jeg er lige gået ind i en dør i weekenden"?? Og ikke mindst hvad det kan have af følgeeffekter for vedkommendes privatliv hvis politi og lign bliver involveret.

Du har advaret andre herinde nu, og delt dine oplevelser, håber det kan gøre det bedre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 13 minutter siden:

Det er dælme godt der er så mange modige skærm krigere herinde der er klar til at tage kampen op :D  meeeen for 700? hvad kunne konsekvensen være? Jeg går ud fra TS ikke har en samleverske, men derfor kan der godt være en kæreste og hvordan forklares det lige hvis det kommer til at få mærker efter et sammenstød? Hvordan forklares det til en arbejdsgiver? "Øhm, jeg er lige gået ind i en dør i weekenden"?? Og ikke mindst hvad det kan have af følgeeffekter for vedkommendes privatliv hvis politi og lign bliver involveret.

Du har advaret andre herinde nu, og delt dine oplevelser, håber det kan gøre det bedre.

Om det så var for en flad 10-er.
Konsekvensen er umulig at forudse, men jeg finder mig personligt ikke i at blive røvrendt. Og ift. at forklare blå mærker? Han stødte sammen med en fyr på gaden, der spillede smart/overfaldte en.
Vi må bare indse, at der er folk, der velvilligt bukker sig ned efter sæben i badet, når store Benny siger, at du tabte noget, mens andre hellere tager den røvfuld der følger med ved at bede Benny om at hoppe i havet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, 1 time siden:

Aldrig om jeg finder mig i at blive snydt. Alt her i verden har en konsekvens.

Du er en helt. En stor helt. Jeg er sikker på du har prøvet det mange gange før, og ved præcist hvordan man gør. 

Du er en helt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 53 minutter siden:

Vi må bare indse, at der er folk, der velvilligt bukker sig ned efter sæben i badet, når store Benny siger, at du tabte noget, mens andre hellere tager den røvfuld der følger med ved at bede Benny om at hoppe i havet.

Hjælp mig lidt her....nu er der for mange mennesker i omklædningsrummet! Er du så Benny? 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, 1 time siden:

Om det så var for en flad 10-er.
Konsekvensen er umulig at forudse, men jeg finder mig personligt ikke i at blive røvrendt. Og ift. at forklare blå mærker? Han stødte sammen med en fyr på gaden, der spillede smart/overfaldte en.

Ja og så er der os der på forhånd sørger for ikke at ende i en situation hvor vi står i badet med store Benny

TS gjorde det helt rigtige ved at tage derfra og undgå en konflikt der kunne være eskaleret. I sådan en situation er det bare med at holde hovedet koldt og bakke ud.

Redigeret af MrLovaLova
rettet

Del dette indlæg

Link til indlæg
mrev16 skrev, for 2 timer siden:

Du må da have set en annonce et eller andet sted eller kunne linke til pigen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aros skrev, 1 time siden:

Det er et bosted for psykisk syge personer. 

Det kan forklare en del. Er det mon Veri-pigen, der er blevet aktiv igen? Det minder lidt om hendes adfærd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
anon skrev, for 16 minutter siden:

Jeg er sikker på du har prøvet det mange gange før, og ved præcist hvordan man gør.

Vi har alle en fortid, og ja, jeg ved, hvordan jeg skal forsvare mig mod det meste. At jeg så ikke er god til at danse ballet, er så min store svaghed :)

underdog40 skrev, for 13 minutter siden:

Hjælp mig lidt her....nu er der for mange mennesker i omklædningsrummet! Er du så Benny? 

Nej, jeg har ikke lyst til at sætte min Krigerkonge Krull op i en anden mands endetarm. Benny er vores modstander, og vi to er den samme person, der bliver bedt om at bukke sig ned og samle sæben op. Jeg ved, at jeg hellere vil tage imod et par øretæver end at bukke mig ned, men sådan er vi så forskellige :)

MrLovaLova skrev, for 12 minutter siden:

Ja og så er der os der på forhånd sørger for ikke at ende i en situation hvis vi står i badet med store Benny

TS gjorde det helt rigtige ved at tage derfra og undgå en konflikt der kunne være eskaleret. I sådan en situation er det bare med at holde hovedet koldt og bakke ud.

Det er ikke altid, man kan undgå store Benny. Lige pludselig er han der.
Ja, det var en rigtig løsning for TS. For mig, havde det været den forkerte, og ja, måske havde jeg fået mig en røvfuld, men så må man bare komme igen dagen efter, når sårene er lappet sammen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Allan37 skrev, for 2 timer siden:

Jeg havde nok også løbet min vej, men hvis jeg var 1,90 høj og gammel bokser så var jeg sgu blevet.

Yes, men du ved jo ikke hvad der kommer ind af døren? Hvad hvis de er flere, har en kniv eller andre våben ? Og nu hvor Aros skriver at det er et sted for psykisk syge mennesker, og at de så også måske er på hårde stoffer, så er det nok ikke lige stedet, hvor man skal tage chancer.

Redigeret af mrev16

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 3 timer siden:

Vi har alle en fortid, og ja, jeg ved, hvordan jeg skal forsvare mig mod det meste. At jeg så ikke er god til at danse ballet, er så min store svaghed :)

Nej, jeg har ikke lyst til at sætte min Krigerkonge Krull op i en anden mands endetarm. Benny er vores modstander, og vi to er den samme person, der bliver bedt om at bukke sig ned og samle sæben op. Jeg ved, at jeg hellere vil tage imod et par øretæver end at bukke mig ned, men sådan er vi så forskellige :)

Det er ikke altid, man kan undgå store Benny. Lige pludselig er han der.
Ja, det var en rigtig løsning for TS. For mig, havde det været den forkerte, og ja, måske havde jeg fået mig en røvfuld, men så må man bare komme igen dagen efter, når sårene er lappet sammen.

Og det er også helt i orden. Fint du respekterer mit valg, og at du kommer med din mening om hvad du ville have gjort. Men jeg har det bare sådan, at når jeg ikke ved hvem der kommer ind af døren, eller om de er bevæbnet med knive, baseballbat eller det der måske er værre, så tager jeg sgu ingen chancer. Men tak for at dele dit input til debatten. Pas på dig selv derude :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 5 timer siden:

Vi har alle en fortid, og ja, jeg ved, hvordan jeg skal forsvare mig mod det meste.

Jamen du ER jo en helt. Sammen med din fortid i hjemmeværnet, så er du uovervindelig. Godt vi helte som dig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
anon skrev, for 3 timer siden:

Jamen du ER jo en helt. Sammen med din fortid i hjemmeværnet, så er du uovervindelig. Godt vi helte som dig. 

Jeg har lavet for meget skidt til at blive kaldt helt, men tak for roserne ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Man skal vælge sine kampe med omhu, og TS @mrev16 valgte den løsning han fandt rigtig, så respekt for det, men jeg var nu nok blevet, selvom jeg ikke har en fortid i hjemmeværnet ;) kære @anon

JEG har været i situationen, store Benny endte med at spise søbemad med sugerør, sku svært at spise med to brækkede arme og ingen tænder...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...