AalborgLook 5182 Skrevet 24. September, 2019 holstebronx skrev, for 2 minutter siden: Det er vel trods alt lettere sagt end gjort, når hun jo har været hjemme hos ham, og derved har hans adresse... og alt det som kommer derefter Det var hjemme hos hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrev16 29 Skrevet 24. September, 2019 AalborgLook skrev, Lige nu: Det var hjemme hos hende. Men, det ændrer vel stadigvæk ikke på det faktum at hun kender min adresse, og måske kommer efter mig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 24. September, 2019 AalborgLook skrev, for 1 minut siden: Det var hjemme hos hende. Han skrev i start indlægget: Hun har to gange før besøgt mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 24. September, 2019 Har sendt dig en pb. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 24. September, 2019 holstebronx skrev, for 3 minutter siden: Han skrev i start indlægget: Hun har to gange før besøgt mig Hmm... jeg er vist lidt for forarget til at læse ordentligt 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 24. September, 2019 Du gjorde det helt rigtige ved at forlade stedet. Ikke noget med at begynde og lege Superman. Du har ingen anelse om hvad der kommer ind ad døren. Hvis det havde været mig havde det nok udspillet sig lidt anderledes. Efter at have spottet narko-kittet under sofabordet, havde hun fået en sms fra mig. "Betragt de 700 som en gave fra mig til dig. Brug dem nu fornuftigt....adios, tchüss, byebye," 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 24. September, 2019 I sådan et tilfælde synes jeg, det er helt i orden at offentliggøre navnet. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrev16 29 Skrevet 24. September, 2019 Borende X skrev, for 1 minut siden: I sådan et tilfælde synes jeg, det er helt i orden at offentliggøre navnet. Der var ikke noget navneskilt på døren. Og hun kom ned og åbnede døren til opgangen og fulgte mig ind i hendes lejlighed. Havde dog travlt med at komme væk, så jeg fik ikke kigget på hendes postkasse. Men det foregik på Nibevej 14 9200, og tror at set foregik på 1. Eller 2 etage, men er ikke helt sikker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 24. September, 2019 Du gjorde en fejl ved at forlade lejligheden. Du skulle have svaret jeg er klar og har smøget ærmerne op og håret tilbage. Jeg vil have mine penge tilbage nu. Indtil da starter jeg med at ødelægge inventaret i lejligheden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1682 Skrevet 24. September, 2019 Jeg var blevet i lejligheden, og med det samme havde jeg ringet 112, og oplyst at jeg frygtede for mit liv. Panserne havde samtidigt fået mit signalement, så de vil kunne skelne mig fra dem, jeg nu måtte slås med. Herefter havde jeg gjort klar til at uddele og få øretæver. Aldrig om jeg finder mig i at blive snydt. Alt her i verden har en konsekvens. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 24. September, 2019 mrev16 skrev, for 58 minutter siden: Der var ikke noget navneskilt på døren. Og hun kom ned og åbnede døren til opgangen og fulgte mig ind i hendes lejlighed. Havde dog travlt med at komme væk, så jeg fik ikke kigget på hendes postkasse. Men det foregik på Nibevej 14 9200, og tror at set foregik på 1. Eller 2 etage, men er ikke helt sikker Det er et bosted for psykisk syge personer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1141 Skrevet 24. September, 2019 Det er dælme godt der er så mange modige skærm krigere herinde der er klar til at tage kampen op meeeen for 700? hvad kunne konsekvensen være? Jeg går ud fra TS ikke har en samleverske, men derfor kan der godt være en kæreste og hvordan forklares det lige hvis det kommer til at få mærker efter et sammenstød? Hvordan forklares det til en arbejdsgiver? "Øhm, jeg er lige gået ind i en dør i weekenden"?? Og ikke mindst hvad det kan have af følgeeffekter for vedkommendes privatliv hvis politi og lign bliver involveret. Du har advaret andre herinde nu, og delt dine oplevelser, håber det kan gøre det bedre. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1682 Skrevet 24. September, 2019 MrLovaLova skrev, for 13 minutter siden: Det er dælme godt der er så mange modige skærm krigere herinde der er klar til at tage kampen op meeeen for 700? hvad kunne konsekvensen være? Jeg går ud fra TS ikke har en samleverske, men derfor kan der godt være en kæreste og hvordan forklares det lige hvis det kommer til at få mærker efter et sammenstød? Hvordan forklares det til en arbejdsgiver? "Øhm, jeg er lige gået ind i en dør i weekenden"?? Og ikke mindst hvad det kan have af følgeeffekter for vedkommendes privatliv hvis politi og lign bliver involveret. Du har advaret andre herinde nu, og delt dine oplevelser, håber det kan gøre det bedre. Om det så var for en flad 10-er. Konsekvensen er umulig at forudse, men jeg finder mig personligt ikke i at blive røvrendt. Og ift. at forklare blå mærker? Han stødte sammen med en fyr på gaden, der spillede smart/overfaldte en. Vi må bare indse, at der er folk, der velvilligt bukker sig ned efter sæben i badet, når store Benny siger, at du tabte noget, mens andre hellere tager den røvfuld der følger med ved at bede Benny om at hoppe i havet. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 887 Skrevet 24. September, 2019 Landsbytossen skrev, 1 time siden: Aldrig om jeg finder mig i at blive snydt. Alt her i verden har en konsekvens. Du er en helt. En stor helt. Jeg er sikker på du har prøvet det mange gange før, og ved præcist hvordan man gør. Du er en helt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 24. September, 2019 (edited) Landsbytossen skrev, for 53 minutter siden: Vi må bare indse, at der er folk, der velvilligt bukker sig ned efter sæben i badet, når store Benny siger, at du tabte noget, mens andre hellere tager den røvfuld der følger med ved at bede Benny om at hoppe i havet. Hjælp mig lidt her....nu er der for mange mennesker i omklædningsrummet! Er du så Benny? Redigeret 24. September, 2019 af underdog40 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1141 Skrevet 24. September, 2019 (edited) Landsbytossen skrev, 1 time siden: Om det så var for en flad 10-er. Konsekvensen er umulig at forudse, men jeg finder mig personligt ikke i at blive røvrendt. Og ift. at forklare blå mærker? Han stødte sammen med en fyr på gaden, der spillede smart/overfaldte en. Vi må bare indse, at der er folk, der velvilligt bukker sig ned efter sæben i badet, når store Benny siger, at du tabte noget, mens andre hellere tager den røvfuld der følger med ved at bede Benny om at hoppe i havet. Ja og så er der os der på forhånd sørger for ikke at ende i en situation hvor vi står i badet med store Benny TS gjorde det helt rigtige ved at tage derfra og undgå en konflikt der kunne være eskaleret. I sådan en situation er det bare med at holde hovedet koldt og bakke ud. Redigeret 24. September, 2019 af MrLovaLova rettet 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 24. September, 2019 mrev16 skrev, for 2 timer siden: Der var ikke noget navneskilt på døren. Og hun kom ned og åbnede døren til opgangen og fulgte mig ind i hendes lejlighed. Havde dog travlt med at komme væk, så jeg fik ikke kigget på hendes postkasse. Men det foregik på Nibevej 14 9200, og tror at set foregik på 1. Eller 2 etage, men er ikke helt sikker Du må da have set en annonce et eller andet sted eller kunne linke til pigen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 24. September, 2019 Aros skrev, 1 time siden: Det er et bosted for psykisk syge personer. Det kan forklare en del. Er det mon Veri-pigen, der er blevet aktiv igen? Det minder lidt om hendes adfærd. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1682 Skrevet 24. September, 2019 anon skrev, for 16 minutter siden: Jeg er sikker på du har prøvet det mange gange før, og ved præcist hvordan man gør. Vi har alle en fortid, og ja, jeg ved, hvordan jeg skal forsvare mig mod det meste. At jeg så ikke er god til at danse ballet, er så min store svaghed underdog40 skrev, for 13 minutter siden: Hjælp mig lidt her....nu er der for mange mennesker i omklædningsrummet! Er du så Benny? Nej, jeg har ikke lyst til at sætte min Krigerkonge Krull op i en anden mands endetarm. Benny er vores modstander, og vi to er den samme person, der bliver bedt om at bukke sig ned og samle sæben op. Jeg ved, at jeg hellere vil tage imod et par øretæver end at bukke mig ned, men sådan er vi så forskellige MrLovaLova skrev, for 12 minutter siden: Ja og så er der os der på forhånd sørger for ikke at ende i en situation hvis vi står i badet med store Benny TS gjorde det helt rigtige ved at tage derfra og undgå en konflikt der kunne være eskaleret. I sådan en situation er det bare med at holde hovedet koldt og bakke ud. Det er ikke altid, man kan undgå store Benny. Lige pludselig er han der. Ja, det var en rigtig løsning for TS. For mig, havde det været den forkerte, og ja, måske havde jeg fået mig en røvfuld, men så må man bare komme igen dagen efter, når sårene er lappet sammen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 458 Skrevet 24. September, 2019 Jeg havde nok også løbet min vej, men hvis jeg var 1,90 høj og gammel bokser så var jeg sgu blevet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrev16 29 Skrevet 25. September, 2019 (edited) Allan37 skrev, for 2 timer siden: Jeg havde nok også løbet min vej, men hvis jeg var 1,90 høj og gammel bokser så var jeg sgu blevet. Yes, men du ved jo ikke hvad der kommer ind af døren? Hvad hvis de er flere, har en kniv eller andre våben ? Og nu hvor Aros skriver at det er et sted for psykisk syge mennesker, og at de så også måske er på hårde stoffer, så er det nok ikke lige stedet, hvor man skal tage chancer. Redigeret 25. September, 2019 af mrev16 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrev16 29 Skrevet 25. September, 2019 Landsbytossen skrev, for 3 timer siden: Vi har alle en fortid, og ja, jeg ved, hvordan jeg skal forsvare mig mod det meste. At jeg så ikke er god til at danse ballet, er så min store svaghed Nej, jeg har ikke lyst til at sætte min Krigerkonge Krull op i en anden mands endetarm. Benny er vores modstander, og vi to er den samme person, der bliver bedt om at bukke sig ned og samle sæben op. Jeg ved, at jeg hellere vil tage imod et par øretæver end at bukke mig ned, men sådan er vi så forskellige Det er ikke altid, man kan undgå store Benny. Lige pludselig er han der. Ja, det var en rigtig løsning for TS. For mig, havde det været den forkerte, og ja, måske havde jeg fået mig en røvfuld, men så må man bare komme igen dagen efter, når sårene er lappet sammen. Og det er også helt i orden. Fint du respekterer mit valg, og at du kommer med din mening om hvad du ville have gjort. Men jeg har det bare sådan, at når jeg ikke ved hvem der kommer ind af døren, eller om de er bevæbnet med knive, baseballbat eller det der måske er værre, så tager jeg sgu ingen chancer. Men tak for at dele dit input til debatten. Pas på dig selv derude 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 887 Skrevet 25. September, 2019 Landsbytossen skrev, for 5 timer siden: Vi har alle en fortid, og ja, jeg ved, hvordan jeg skal forsvare mig mod det meste. Jamen du ER jo en helt. Sammen med din fortid i hjemmeværnet, så er du uovervindelig. Godt vi helte som dig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1682 Skrevet 25. September, 2019 anon skrev, for 3 timer siden: Jamen du ER jo en helt. Sammen med din fortid i hjemmeværnet, så er du uovervindelig. Godt vi helte som dig. Jeg har lavet for meget skidt til at blive kaldt helt, men tak for roserne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 25. September, 2019 Man skal vælge sine kampe med omhu, og TS @mrev16 valgte den løsning han fandt rigtig, så respekt for det, men jeg var nu nok blevet, selvom jeg ikke har en fortid i hjemmeværnet kære @anon JEG har været i situationen, store Benny endte med at spise søbemad med sugerør, sku svært at spise med to brækkede arme og ingen tænder... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg