Liv 14442 Skrevet 22. September, 2019 Nemtøs skrev, for 31 minutter siden: Har oplevet en enkelt gang hvor kys ikke var dejlige - så det kender jeg godt ... synes nu altid at kys falder naturligt ind i legen. Det kommer nok an på, hvad man tilbyder i den frække butik Hovedparten af mine gæster kommer for andre ting end almindelig sex med dansk og fransk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 22. September, 2019 Loser skrev, for 7 timer siden: Ja, men det forudsætter jo at kysseriet overhovedet kommer igang. Jeg afventer altid hendes træk, så ikke noget med at stikke noget nogen som helst steder hen uopfordret. Og jeg vil, til trods for min sædvanlige beskedenhed mene, at jeg nok er verdens bedste kysser. Ok, måske ikke DEN bedste, men i hvert fald i top 5. Start med at spørge om hun kysser - Så ved hun at det betyder noget for dig. Det kan være SÅ kikset, når man som pige prøver at kysse en mand som bare sleeeet ikke er til det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Loser Skrevet 22. September, 2019 Trinetease skrev, for 9 minutter siden: Start med at spørge om hun kysser - Så ved hun at det betyder noget for dig. Det kan være SÅ kikset, når man som pige prøver at kysse en mand som bare sleeeet ikke er til det. Ja, det er helt sikkert kikset, men den risiko er der nu meeeget få (som i 0) piger der løber ved mig. Ok, så ved start af kontakt skal jeg fremhæve at kys er vigtigt. Got it. Om det ville have gjort en forskel er jo så svært at vide. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 23. September, 2019 @Trinetease jeg kan bare slet IKKE forestille mig at være sammen med dig UDEN at kysse.. Du kysser jo himmelsk. Det er ihvertfald noget der går direkte i varmelegemet.. For du kan nemlig det med at kys skal være pirrende, legende, drilske og gå lige det rette sted hen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg