Hop til indhold

Recommended Posts

Hej folkens

Dagens sidste arbejdsopgave var i Nyborg, så valgte at undersøge hvad Thongyok Thai Aroma var for noget. Lidt sms frem og tilbage og der var bestilt tid. :-)
Ankom til adressen, op ad trappen og blev lukket ind. Den søde Thai snakkede fornuftigt dansk og der blev aftalt hvad der skulle ske. Af med kludene og op at ligge på maven på den absolut gode briks der var til formålet. Briksen var tilpas hård og med åndehul, så der var alt i orden. Altså lige bortset fra jeg ikke bryder mig om at ligge og glo ned i et hul, men der er det nok bare mig der er pænt underlig.
Massagen gik i gang og hun tog virkelig godt fat samtidig med at hun snakkede som et vandfald - vil tro hendes kæbemuskulatur er mindst lige så kraftig som hendes hænder. ;-) Hendes massage var ret "hård" og hun tog rigtig godt fast. Ind imellem klatrede hun nærmest rundt på min krop for at få ordentligt fat de rigtige steder. Hun kunne mærke hvor jeg havde problemer med muskelinfiltrationer og lignende. Dem fik hun løsnet rigtigt godt op for samtidig med at bagsiden af min dovne krop fik en god tur. Derefter om på ryggen og der blev givet den sidste massage, bl. a. på inderlårene hvor hun ind imellem måtte rykke lidt rundt på "klokkeværket" og "tissetøjet" for at komme ordentligt til. :-P 
Da massagen var klaret blev jeg budt på noget at drikke og hun kommenterede samtidig at pikken (ikke det udtryk hun brugte) hang noget videre. Tja det gør den, men du er da velkommen til at gøre noget ved det sagde jeg. Det ville så koste 300 kr hvilket jeg så afslog. Her skal det så bemærkes at det var EFTER der var gået en time med massage, så afsluttende hj ville ikke gå fra tiden til massage. 
Ja, som I måske kan fornemme af det jeg netop har skrevet var massagen absolut godkendt, ingen tvivl om at det er noget af det bedste jeg har oplevet ved en Thai. Det eneste ekstra hun giver er hj og det koster som skrevet 300 ekstra. En times massage koster 400, så det er ok priser hun har. Stedet er pænt og rent og hun er sød og rar og får en til at føle sig godt tilpas. Ingen tvivl om at jeg skal hen til hende for massage en anden gang. Tvivler dog på det bliver med ekstra, men hvem ved. Begynder den at stritte tilpas meget kan det jo være jeg falder for fristelsen. :-) 

Og så lige linket til hendes hjemmeside:

http://thongyokthaiaroma.simplesite.com/

God weekend herfra. Og få jer nu noget godt:
Massage.... :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Troede ikke du var så standhaftig :mrgreen:

Hvordan ser hun ud? Har man overhovedet lyst til at få en hånd? :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 3 minutter siden:

Troede ikke du var så standhaftig :mrgreen:

Når det gælder indholdet af min (penge)pung er jeg meget standhaftig, når det gælder indholdet af den anden pung er jeg knap så standhaftig. ;) Da hun tilbød ekstra var jeg kommet op og stå (altså på mine fødder) og mere eller mindre parat til at tage tøjet på og køre hjem. Hvis hun var begyndt at pirre "tingesten" INDEN jeg var kommet og at stå (igen på fødderne) havde jeg måske taget imod udfordringen. 

tzatiki skrev, for 6 minutter siden:

Hvordan ser hun ud? Har man overhovedet lyst til at få en hånd?

Hun er lidt mørk/brun i huden og med langt meget mørkt hår.... ;-) Naaa det havde jeg jo så ikke, men hun ser da meget pæn ud, men har da klart set de Thai-kvinder der var pænere og yngre.... Tvivler stærkt på at jeg havde fået hende til at smide noget af tøjet og fået lov til at pille mens hun spillede den af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 4 timer siden:

Hej folkens

Dagens sidste arbejdsopgave var i Nyborg, så valgte at undersøge hvad Thongyok Thai Aroma var for noget. Lidt sms frem og tilbage og der var bestilt tid. :-)
Ankom til adressen, op ad trappen og blev lukket ind. Den søde Thai snakkede fornuftigt dansk og der blev aftalt hvad der skulle ske. Af med kludene og op at ligge på maven på den absolut gode briks der var til formålet. Briksen var tilpas hård og med åndehul, så der var alt i orden. Altså lige bortset fra jeg ikke bryder mig om at ligge og glo ned i et hul, men der er det nok bare mig der er pænt underlig.
Massagen gik i gang og hun tog virkelig godt fat samtidig med at hun snakkede som et vandfald - vil tro hendes kæbemuskulatur er mindst lige så kraftig som hendes hænder. ;-) Hendes massage var ret "hård" og hun tog rigtig godt fast. Ind imellem klatrede hun nærmest rundt på min krop for at få ordentligt fat de rigtige steder. Hun kunne mærke hvor jeg havde problemer med muskelinfiltrationer og lignende. Dem fik hun løsnet rigtigt godt op for samtidig med at bagsiden af min dovne krop fik en god tur. Derefter om på ryggen og der blev givet den sidste massage, bl. a. på inderlårene hvor hun ind imellem måtte rykke lidt rundt på "klokkeværket" og "tissetøjet" for at komme ordentligt til. :-P 
Da massagen var klaret blev jeg budt på noget at drikke og hun kommenterede samtidig at pikken (ikke det udtryk hun brugte) hang noget videre. Tja det gør den, men du er da velkommen til at gøre noget ved det sagde jeg. Det ville så koste 300 kr hvilket jeg så afslog. Her skal det så bemærkes at det var EFTER der var gået en time med massage, så afsluttende hj ville ikke gå fra tiden til massage. 
Ja, som I måske kan fornemme af det jeg netop har skrevet var massagen absolut godkendt, ingen tvivl om at det er noget af det bedste jeg har oplevet ved en Thai. Det eneste ekstra hun giver er hj og det koster som skrevet 300 ekstra. En times massage koster 400, så det er ok priser hun har. Stedet er pænt og rent og hun er sød og rar og får en til at føle sig godt tilpas. Ingen tvivl om at jeg skal hen til hende for massage en anden gang. Tvivler dog på det bliver med ekstra, men hvem ved. Begynder den at stritte tilpas meget kan det jo være jeg falder for fristelsen. :-) 

Og så lige linket til hendes hjemmeside:

http://thongyokthaiaroma.simplesite.com/

God weekend herfra. Og få jer nu noget godt:
Massage.... :-) 

Tusind tak for meget udførlig anmeldelse af dit besøg.

jeg tror jeg havde reageret som dig, hvis jeg først fik tilbudt ekstra EFTER man er kommet op at stå.

Tror jeg giver det et forsøg når jeg er på de kanter og skal nok komme med min beskrivelse efterfølgende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun virker som om hun gerne vil give kunden en positiv oplevelse og hun er meget talende og aktiv.

Hun ved hvor der er myoser, som hun så trykker på, så det kan mærkes, men det er betyder ikke at der skabes efterfølgende velvære, som jeg ellers oplever, når jeg fået kvalificeret massage.

Jeg stod ude på gaden mindre end en time efter at jeg var gået ind, selv om jeg havde betalt for massage i en time

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan få det hele hos hende -men hun klager sig ret hurtig -som om hun er lidt for "brugt" jeg har ikke 22cm. men jeg stoppe fordi hun havde for ondt -da jeg kneppede hende -også mistede jeg lysten -gider ikke kneppe en som laver grimasser pga. smerte! Massagen er absolut det bedste. Og desværre husker hun ikke så godt -når man har aftalt en pris -så er det pludselig en anden, når det hele er overstået -og hun kan helle ikke give tilbage... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 16 minutter siden:

Man kan få det hele hos hende -men hun klager sig ret hurtig -som om hun er lidt for "brugt" jeg har ikke 22cm. men jeg stoppe fordi hun havde for ondt -da jeg kneppede hende -også mistede jeg lysten -gider ikke kneppe en som laver grimasser pga. smerte! Massagen er absolut det bedste. Og desværre husker hun ikke så godt -når man har aftalt en pris -så er det pludselig en anden, når det hele er overstået -og hun kan helle ikke give tilbage... 

Lyder lidt som hende fra albanigade. 
Narai ThaiMassage. Hun er mørk og kan heller ikke give tilbage. Hende kommer jeg ikke ved mere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bossen8 skrev, for 3 timer siden:

Lyder lidt som hende fra albanigade. 
Narai ThaiMassage. Hun er mørk og kan heller ikke give tilbage. Hende kommer jeg ikke ved mere. 

Har også været hos Narai Thaimassage og det er i hvert fald ikke samme person. Men det var måske heller ikke det du mente?
Jeg har af erfaring lært altid at have et tilstrækkeligt udvalg af små sedler til at kunne betale hvilket som helst beløb. Specielt Thai har det med at have priser der ender på 50 kr. Stiller man så med et helt antal 100 kr kan de ikke give tilbage. Der er så selvfølgelig ikke noget med de runder ned. Nej, der skal rundes op og man får ikke ekstra tid for de resterende 50 kr.
Ang. både Narai og Thongyok har jeg på ingen måder noget problem med at komme der igen. Men om jeg vil betale for sex der er jeg nu ikke helt sikker på. Thongyok tilbød ikke andet da jeg var der. Men det har så åbenbart ændret sig. Kan jo reelt også være det er en anden kvinde der er der nu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 15 minutter siden:

Har også været hos Narai Thaimassage og det er i hvert fald ikke samme person. Men det var måske heller ikke det du mente?
Jeg har af erfaring lært altid at have et tilstrækkeligt udvalg af små sedler til at kunne betale hvilket som helst beløb. Specielt Thai har det med at have priser der ender på 50 kr. Stiller man så med et helt antal 100 kr kan de ikke give tilbage. Der er så selvfølgelig ikke noget med de runder ned. Nej, der skal rundes op og man får ikke ekstra tid for de resterende 50 kr.
Ang. både Narai og Thongyok har jeg på ingen måder noget problem med at komme der igen. Men om jeg vil betale for sex der er jeg nu ikke helt sikker på. Thongyok tilbød ikke andet da jeg var der. Men det har så åbenbart ændret sig. Kan jo reelt også være det er en anden kvinde der er der nu. 

Jo var hende jeg mente..De kommer jo en del rundt nogle af dem, og hjælper eller arbejder flere steder... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 8 timer siden:

Man kan få det hele hos hende -men hun klager sig ret hurtig -som om hun er lidt for "brugt" jeg har ikke 22cm. men jeg stoppe fordi hun havde for ondt -da jeg kneppede hende -også mistede jeg lysten -gider ikke kneppe en som laver grimasser pga. smerte! Massagen er absolut det bedste. Og desværre husker hun ikke så godt -når man har aftalt en pris -så er det pludselig en anden, når det hele er overstået -og hun kan helle ikke give tilbage... 

Lyder spændende med mulighed for FP i Nyborg. Har nogle erfaringer med udvidet menu hos Baan Bua i Nørregade eller Kadangha på Dronningensvej ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snigeren902
Diskusprolaps skrev, for 15 timer siden:

Lyder spændende med mulighed for FP i Nyborg. Har nogle erfaringer med udvidet menu hos Baan Bua i Nørregade eller Kadangha på Dronningensvej ?

De tror jeg ikke du skal regne med at få noget ekstra af! Har været begge steder og blev bedt om som det første at beholde underbukser på.. har også hørt en kunde som spurgte om mere et af stederne kan ikke huske hvilke af de to.. hvor hun blev mega rasende og hendes danske mand ankom hvis også. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår ikke budskabet med underbenklæder ? Jo, selvfølgelig gør jeg - når det drejer sig om thai- massage, hvor der i mange klinikker er meget andet på menuen.

Men jeg har da kommet ved prof. massører - både danske og ved thai - massører her i Odense,  hvor jeg ligger nøgen.

Der bliver jeg dækket til med et håndklæde! Men det bliver fjernet når massagen når til ballerne. Netop ballerne har været en del af programmet i den massage jeg har fået for at afhjælpe smerter i lænden og ryggen. Håndklædet bliver pænt lagt på igen - og når jeg skal vende rundt, holder hun et håndklæde helt op, så det skærmer for hendes udsyn til min fantastiske krop.

Men forstår godt nogle af thaipigerne er nødt til at sende det signal, hvis de ikke ønsker at blande appelsiner og bananer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Underbenklæder, det forstår jeg helt tydeligt som ingen ekstra her.

og respekt for det, forstår godt hvis de er trætte af konstant at blive betragtet som glædespiger. Og de ønsker at drive et seriøst massage sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nerazzurri skrev, den 20.2.2020 at 13:48:

og respekt for det, forstår godt hvis de er trætte af konstant at blive betragtet som glædespiger. Og de ønsker at drive et seriøst massage sted.

Enig! det er bare en årsag til, at de "bliver betragtet som glædespiger" Modsat kan jeg også blive træt af -at havde  bestilt/aftalt 2 timers massage -og pludselig efter 1 time -bliver de meget trætte -og spørg om man vil have ekstra -eller "min veninde kommer og giver dig den sidste time" -også ved hun ikke hvor langt det anden er -og bliver sur, når man fortæller dem det/ eller hvis jeg afvise, at ville have ekstra... Jeg har rigtig dårlig erfaring med de glemmer hvad man har aftalt/betalt for -også bliver de prinsessefornærmet/sure -og de gider ikke den sidst time... -nu er det ikke kun i nyborg jeg har oplevet det, men generelt;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Hende i mellemgade, sagde til mig at hun ville hyre en yngre pige til at give blowjobs og andet til de mange kunder der spurgte. Om det var en joke, kunne jeg ikke helt skue.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej gutter.

Har været forbi Thongyok massage 4-5 i løbet af 2020 og 21. så lidt der fra

Første gang var inde der var covid 19. Har aftalt 1 time olie massage. Op på briksen , da hun kom ind, så hun jeg havde underhyler på,!! Hvis du skal have massage her, 

så er det af med underhylerne. Fedt tænkte jeg, det bliver godt det her. .Hun er godt til at massere og tager fame ved og snakker et øre af.

Anden gang jeg var det, var det blevet sommer, fik en gang olie massage, havde lært fra sidst, ingen rør på, da hun kom ind, sagde hun ogse , DU har lært det,

Met et kærligt klap på numsen

God massage, med masser af olie, !! Ned i en varm bil, og så var bilen smurt ind i olie ogse, det vil jeg godt advare imod...

Sener på året var det tid igen, en times massage, da tiden var ved og være gået, fyrede jeg lige en kommentar af, at hende i Langeskov, kunne man få en HT 

Det kunne hun da ogse klare, fint nok trunte, sæt du bare i gang, løgposen er fyldt, så det blev klaret ogse..Det kan godt anbefales..

Forsat go dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej hej. er der nogle der ved om hun har lukket sin lille thai bix, der er ikke noget skilt ud mere og  skiltet i vinduet er væk..

Evt hvor hun er flyttet hen  !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snigeren902
latex skrev, den 17.3.2022 at 19:29:

Hun er flyttet til anden adresse i Nyborg.

Hvor er det henne? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej brødre - og søstre... :-) 

Havde som skrevet andet sted lidt tid der skulle slås ihjel i Nyborg, så valgte at få masseret min gamle slidte krop. Har som nævnt øverst i denne tråd tidligere besøgt Thongyok med et ret udmærket resultat. Så hvorfor ikke prøve igen.... ;)
Fik nemt og ukompliceret via sms bestilt tid hos hende og dukkede op som aftalt. Udenfor var det stegende varmt men inde i hendes lokaler var der noget køligere, dog stadig varmt. Fik aftalt 1½ times massage hvor hun skulle løsne lidt op for forskellige dårligdomme.
Af med kludene og op på briksen. Inden massagen begyndte fik jeg en mindre afvaskning da hun mente jeg svedte meget og det derfor kunne gøre ondt at modtage massage. Hvorfor forstod jeg ikke helt, men tænker hun ved hvad hun laver.... Så gik massagen i gang - ben, arme, ryg, nakke, røv.... Det hele fik en omgang... Og synes jeg kunne fornemme at hun knap tog så hårdt fat som første gang jeg var hos hende. Og det var måske også godt nok da det måske var lige i overkanten. Hun var flere gange oppe på briksen og sad mere eller mindre over skrævs på mig mens hun fortsatte massagen. Da "bagsiden" var overstået skulle jeg vende mig om og massagen fortsatte - ja sjovt nok på oversiden. Overarme, skuldre, lår og resten af benene fik en omgang. Hun var ret opmærksom på pikken og den fik ind imellem et "lille klem" og flyttet lidt rundt så den ikke lå i vejen for massage af lår og lysken. Tog hende lidt på inderlårene for ligesom at se hvad stemningen var, men fik at vide det kun var hende der måtte pille.... Det andet gjorde hun ikke (mere?). Men jeg kunne få et hj når vi var færdige. :P Det havde jeg så ikke så meget lyst til da der sad en anden Thai i rummet foran, og det var kun adskilt af et gardin. 
Spurgte hende om det var en ny ansat hun havde, men det var en der skulle lære lidt om massage. Hun har ikke nogen ansat så kun hende der masserer. Tror nok jeg kunne forstå på hende at hun tidligere har haft en der lavede lidt andet end massage, men er ikke helt sikker på jeg forstod det rigtigt. Selvom hun egentlig snakker fint dansk er det ikke det hele der er lige nemt at forstå.

Da massagen var overstået blev jeg tørret nogen lunde ren for olie og tog tøjet på. Fik en flaske vand mens jeg fik ordnet betalingen. Hun spurgte om jeg ikke kom igen dagen efter da hun så var alene.... :P Nej, det mente jeg så ikke lige jeg ville, men kommer nok igen da jeg synes godt om hendes massage. Hun er samtidig frisk og ukompliceret at snakke med. Har lidt humor og selvironi. Selvom hun snakker utroligt meget er hun stadig koncentreret om massagen. Så ja, det er et sted der kan anbefales.
Er ikke helt sikker på hendes alder, men hun er ikke en årsunge længere. Måske omkring de 50, men er på ingen måde sikker. Har lidt svært ved at bedømme alder på folk, og generelt er Asiater svære at bedømme.

Og så lige et link til hende:
https://www.thaimassagenu.dk/klinik/thongyok-thai-aroma-nyborg/

God weekend herfra - og vær nu sød ved pigerne derude. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 4 timer siden:

Hej brødre - og søstre... :-) 

Havde som skrevet andet sted lidt tid der skulle slås ihjel i Nyborg, så valgte at få masseret min gamle slidte krop. Har som nævnt øverst i denne tråd tidligere besøgt Thongyok med et ret udmærket resultat. Så hvorfor ikke prøve igen.... ;)
Fik nemt og ukompliceret via sms bestilt tid hos hende og dukkede op som aftalt. Udenfor var det stegende varmt men inde i hendes lokaler var der noget køligere, dog stadig varmt. Fik aftalt 1½ times massage hvor hun skulle løsne lidt op for forskellige dårligdomme.
Af med kludene og op på briksen. Inden massagen begyndte fik jeg en mindre afvaskning da hun mente jeg svedte meget og det derfor kunne gøre ondt at modtage massage. Hvorfor forstod jeg ikke helt, men tænker hun ved hvad hun laver.... Så gik massagen i gang - ben, arme, ryg, nakke, røv.... Det hele fik en omgang... Og synes jeg kunne fornemme at hun knap tog så hårdt fat som første gang jeg var hos hende. Og det var måske også godt nok da det måske var lige i overkanten. Hun var flere gange oppe på briksen og sad mere eller mindre over skrævs på mig mens hun fortsatte massagen. Da "bagsiden" var overstået skulle jeg vende mig om og massagen fortsatte - ja sjovt nok på oversiden. Overarme, skuldre, lår og resten af benene fik en omgang. Hun var ret opmærksom på pikken og den fik ind imellem et "lille klem" og flyttet lidt rundt så den ikke lå i vejen for massage af lår og lysken. Tog hende lidt på inderlårene for ligesom at se hvad stemningen var, men fik at vide det kun var hende der måtte pille.... Det andet gjorde hun ikke (mere?). Men jeg kunne få et hj når vi var færdige. :P Det havde jeg så ikke så meget lyst til da der sad en anden Thai i rummet foran, og det var kun adskilt af et gardin. 
Spurgte hende om det var en ny ansat hun havde, men det var en der skulle lære lidt om massage. Hun har ikke nogen ansat så kun hende der masserer. Tror nok jeg kunne forstå på hende at hun tidligere har haft en der lavede lidt andet end massage, men er ikke helt sikker på jeg forstod det rigtigt. Selvom hun egentlig snakker fint dansk er det ikke det hele der er lige nemt at forstå.

Da massagen var overstået blev jeg tørret nogen lunde ren for olie og tog tøjet på. Fik en flaske vand mens jeg fik ordnet betalingen. Hun spurgte om jeg ikke kom igen dagen efter da hun så var alene.... :P Nej, det mente jeg så ikke lige jeg ville, men kommer nok igen da jeg synes godt om hendes massage. Hun er samtidig frisk og ukompliceret at snakke med. Har lidt humor og selvironi. Selvom hun snakker utroligt meget er hun stadig koncentreret om massagen. Så ja, det er et sted der kan anbefales.
Er ikke helt sikker på hendes alder, men hun er ikke en årsunge længere. Måske omkring de 50, men er på ingen måde sikker. Har lidt svært ved at bedømme alder på folk, og generelt er Asiater svære at bedømme.

Og så lige et link til hende:
https://www.thaimassagenu.dk/klinik/thongyok-thai-aroma-nyborg/

God weekend herfra - og vær nu sød ved pigerne derude. :-) 

Tak for god og uddybende beskrivelse af dit besøg.

Rutevejledningen i linket viser hen på hendes gamle adresse, så man skal nok kontakte hende for at få den nye adresse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
Ronaldo skrev, for 7 timer siden:

Rutevejledningen i linket viser hen på hendes gamle adresse, så man skal nok kontakte hende for at få den nye adresse.

 

Hun er på

Strandvejen 26, Kælderen, 5800 Nyborg

som der også står på Google maps hvis du googler Thai massage omkring Nyborg 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...