Hop til indhold
Guest Aros

På besøg i Hedemansgade

Recommended Posts

Guest Aros

Så var jeg lige forbi Hedemansgade. Jeg skulle lige prøve stedet efter de gode anmeldelser. Jeg fik en god men rimelig blød kort massage på en lille halv time. Der blev fokuseret en del på sexede berøringer. Penisen rejste sig af samme grund og pigen var hurtig til at sige what do you want ? Jeg var liderlig, hun havde jo gjort mig liderlig så jeg fik sagt sex som svar på hendes spørgsmål. Jeg fik derefter en god omgang sex, det fejlede faktisk ikke noget, det var ret godt. En dåsesodvand i hånden og et bad blev det også til inden jeg stod ude på gaden igen. Pigen hed Feen/Peen, 30 år tror jeg, nydelig. Alt i alt sex var helt i top, massage under middel, og det havde lidt snært af bordel fremfor massagested. Så kritikpunktet er massagen for blød, varede i for kort tid, men sexen var i topklasse som jeg vist har nævnt et par gange nu. :oops: Jeg gik faktisk derfra derfor i ret god stemning, så misforstå mig ikke, jeg fortrød bestemt ikke at jeg besøgte stedet og kunne godt finde på at gøre det igen. Næste gang tror jeg selv, jeg beder om at få massagen lidt hårdere.

Jeg nåede i øvrigt at se en usædvanlig lille lækker ung sag på vej derud fra. En rigtig skønhed i en blå lårkort kjole, nogen der kender hende ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

godt der kommer penge på kontoen imorgen

så en lille tur forbi :P

skjold

Hvis du kom forbi så skriv da lige et par ord om du var tilfreds og om hvilken pige der var heldig at få dig som gæst ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...