Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/225832

Konen er ude og rejse og jeg fik så ( troede jeg) lejlighed til at få afløb for mine drifter. Jeg er sgu egentlig helt normal. En pæn mand, veltrimmet og altid ultra hygiejnisk og velduftende. Jeg sidder dog i kørestol da jeg har muskelsvind, og det oplyser jeg altid til en pige før jeg ønsker besøg eller besøger.

! Men - jeg ringer kun til de piger der skriver de modtager handicappede. Det gør frodige Ida! Så jeg ringer - hun tager telefonen og jeg fortæller jeg ønsker en halv time - hun siger velkommen, gerne og lyder klar. Indtil jeg så spørger til adgangsforhold for kørestol. Så bliver kællingen fuldstændig ændret og siger forfjamsket og fornærmet “NEJ! Det tager hun ikke imod”. Det er ok at du som glædespige ikke tager imod en i kørestol- MEN SÅ LAD FOR FANDEN VÆRE MED AT SKRIVE DU GØR! Og opfør dig ordentligt når du afviser en Kunde på så latterligt et grundlag. Man høre så meget om at man skal respektere pigerne- jeg er kunde- jeg fortjener sgu også en smule respekt og høflighed. 

  • Synes godt om 7
  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan vel godt være handicappet uden at sidde i kørestol, ligesom man kan sidde i kørestol uden at være handicapet.
Jeg havde for en del år siden et slemt styr på min cykel og sad derfor i kørestol i nogle dae, men jeg mener da ikke at jeg var handicappet af den grund - jeg havde bare ondt i begge ben.

  • Synes godt om 2
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Æv, pigerne kan selvfølgeligt selv bestemme hvem de vil se, og der kan være fejl på annoncerne.

Nu ved jeg ikke hvad der blev sagt, men almen høflighed i forbindelse med en afvisning er vel det mindste man kan forvente?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt med på at bare tanken om en kørestol kan få folk til at slå bak. Helt ok. Men vær åben og ærlig om det og behandl folk med samme respekt som du selv forventer. Frodige Ida er skriver konsekvent på alle de sider hun reklamere at hun modtager handicappede. Hvis det så indebære at hun IKKE modtager folk i kørestol så skriv det da! Og så opfør dig ordentligt med ordentlig tone når du siger nej tak. Og ikke som en rejekælling. 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker

...har sat popcorn i mikroovnen, og venter på Ida's entre :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
4wheels skrev, for 2 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/225832

Konen er ude og rejse og jeg fik så ( troede jeg) lejlighed til at få afløb for mine drifter. Jeg er sgu egentlig helt normal. En pæn mand, veltrimmet og altid ultra hygiejnisk og velduftende. Jeg sidder dog i kørestol da jeg har muskelsvind, og det oplyser jeg altid til en pige før jeg ønsker besøg eller besøger.

! Men - jeg ringer kun til de piger der skriver de modtager handicappede. Det gør frodige Ida! Så jeg ringer - hun tager telefonen og jeg fortæller jeg ønsker en halv time - hun siger velkommen, gerne og lyder klar. Indtil jeg så spørger til adgangsforhold for kørestol. Så bliver kællingen fuldstændig ændret og siger forfjamsket og fornærmet “NEJ! Det tager hun ikke imod”. Det er ok at du som glædespige ikke tager imod en i kørestol- MEN SÅ LAD FOR FANDEN VÆRE MED AT SKRIVE DU GØR! Og opfør dig ordentligt når du afviser en Kunde på så latterligt et grundlag. Man høre så meget om at man skal respektere pigerne- jeg er kunde- jeg fortjener sgu også en smule respekt og høflighed. 

Hmmm nu har du så også haft fat i en lidt ekstravagant GP, hun kalder en spade for en spade også når hun ikke skal, kan være en kende rebelsk i mundtøjet og måske en smule efter alle mulige andre.

Jeg har selv lige for nogle dage siden sendt hende en venlig PB, faktisk meget venlig og den er blevet læst for en del tid siden, men hun har overhovedet ikke reageret, bare en lille smiley kunne have været fint, men skidt pyt. så sortere man da bare.

 

AalborgLook# det var da et mærkeligt indlæg, synes du ikke at hvis en GP skriver at hun tager imod en handicappede at så må man gå ud fra det er om du er blind/døv elller osv, er der nogle hun ikke tager imod så må hun jo skrive det eller som det mindste afvise på en ordentlig måde, men hvor er det dejligt du ikke sidder i rullestol længere.

Redigeret af Redboys
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med al ære og respekt. Så fortæl

din side af sagen frodige Ida. Er den vitterlig forskellig fra min? Nej. Hvis du har en anden version så kom med den. Var du uhøflig og uforskammet? Ja. Desværre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
4wheels skrev, for 26 minutter siden:

Med al ære og respekt. Så fortæl

din side af sagen frodige Ida. Er den vitterlig forskellig fra min? Nej. Hvis du har en anden version så kom med den. Var du uhøflig og uforskammet? Ja. Desværre. 

Du ringede og spurte ind til om jeg havde tid. Ja da . Du nævnte det først i slutningen af samtalen at du sad i kørestol.

Jeg svarede nej det gør jeg ikke. Farvel.

Jeg opfattede dig lige som dem der ringer og spørger ind til tid og bla bla og lige slynger bemærkningen ud .Kan man holde der med en lastbil med en stor hænger på. Nej. Farvel

beklager hvis du føler dig krænket men jeg tager ikke imod svær handikappet.. 

Og på ALLE mine sider = annoncelight står der ja til handikappet da det er en bred vifte. 

Måske du burde starte med at spørge om man kan komme til og om pigen tager imod svær handikappet så spilder vi ikke hinandens tid.

 

 

  • Synes godt om 1
  • Sørgelig 1
  • Vred 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Redboys skrev, for 2 timer siden:

Hmmm nu har du så også haft fat i en lidt ekstravagant GP, hun kalder en spade for en spade også når hun ikke skal, kan være en kende rebelsk i mundtøjet og måske en smule efter alle mulige andre.

Jeg har selv lige for nogle dage siden sendt hende en venlig PB, faktisk meget venlig og den er blevet læst for en del tid siden, men hun har overhovedet ikke reageret, bare en lille smiley kunne have været fint, men skidt pyt. så sortere man da bare.

 

AalborgLook# det var da et mærkeligt indlæg, synes du ikke at hvis en GP skriver at hun tager imod en handicappede at så må man gå ud fra det er om du er blind/døv elller osv, er der nogle hun ikke tager imod så må hun jo skrive det eller som det mindste afvise på en ordentlig måde, men hvor er det dejligt du ikke sidder i rullestol længere.

 

Det du skrev til mig var ikke et spørgsmål men hvis du er sød at læse på div forums så står der faktisk klart og tydeliget at jeg ikke er til chat herigennem eller via SMS . 

Beklager jeg overså dig.

God weekend.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 4 minutter siden:

 

Det du skrev til mig var ikke et spørgsmål men hvis du er sød at læse på div forums så står der faktisk klart og tydeliget at jeg ikke er til chat herigennem eller via SMS . 

Beklager jeg overså dig.

God weekend.

Havde du svaret mig på den måde ville jeg nok også ha været paf og blevet ja gal, men du kunne jo så skrive i din annonce at du ikke tager imod svært handicappede 

 

Men som jeg skrev til dig, så skulle det heller aldrig komme til at ske igen, beklager jeg lige kom til at tænke på dig det var kun en venlig tanke. men jeg dribler af her, det var ikke det tråden skulle handle om ej heller ikke min.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 2 minutter siden:

Du ringede og spurte ind til om jeg havde tid. Ja da . Du nævnte det først i slutningen af samtalen at du sad i kørestol.

Jeg svarede nej det gør jeg ikke. Farvel.

Jeg opfattede dig lige som dem der ringer og spørger ind til tid og bla bla og lige slynger bemærkningen ud .Kan man holde der med en lastbil med en stor hænger på. Nej. Farvel

beklager hvis du føler dig krænket men jeg tager ikke imod svær handikappet.. 

Og på ALLE mine sider = annoncelight står der ja til handikappet da det er en bred vifte. 

Måske du burde starte med at spørge om man kan komme til og om pigen tager imod svær handikappet så spilder vi ikke hinandens tid.

 

 

Med al ære og respekt. Vores “samtale” varede under 30 sekunder. Jeg spurgte om du havde tid til en halv time og du svarede ja! Så spurgte jeg om adgangsforholdene da jeg ved der kan være trapper/trin. Du blev herefter forfjamsket, uforskammet og kort for hovedet. Jeg er ikke svært handicappet og min Pik fejler sgu ihvertilfald intet. Istedet for at du skriver du tager imod folk med handicap så skriv nej da du jo åbentlyst ikke gør! Skriv eventuelt ikke folk i kørestol eller andet. Og omkring det at sammenligne mig med en lastbilchauffør der spørger om han kan holde med hænger - useriøs og barnlig undskyldning for uforskammethed og manglende respekt for andre mennesker.  

  • Synes godt om 6
  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Redboys skrev, for 3 timer siden:

AalborgLook# det var da et mærkeligt indlæg, synes du ikke at hvis en GP skriver at hun tager imod en handicappede at så må man gå ud fra det er om du er blind/døv elller osv

@Redboys Nej, det syntes jeg ikke.

Nøj hvor der er noget mænd herinde der går i små sko og som må kede sig bravt, siden de kan koge så meget suppe på sådan et lille optrin.
Kom dog over det og kom videre.

Men okay, det er fredag og vi har brug for noget sjovt.

  • Haha 1
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 1 minut siden:

@Redboys Nej, det syntes jeg ikke.

Nøj hvor der er noget mænd herinde der går i små sko og som må kede sig bravt, siden de kan koge så meget suppe på sådan et lille optrin.
Kom dog over det og kom videre.

Men okay, det er fredag og vi har brug for noget sjovt.

Ærligt - det er sgu ikke noget med at gå i små sko eller have brug for noget sjovt. Det har åbentlyst ikke været sjovt og handler om gensidig respekt for andre mennesker. Vi skal passe på gp og, selvfølgelig, vise respekt og høflighed selv hvis vi skulle sige nej tak. Det gælder sgu så bare også den anden vej. Det er også relevant fordi frodige Ida faktisk køre med falsk markedsføring. Helt unødvendigt. Hun kunne bare ændre sin tekst så den stemmer overens med virkeligheden. Så ville det ikke ske for andre i stol og hun ville være fri for at blive opfattet som en sur og uforskammet rejekælling. 

  • Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 12 minutter siden:

@Redboys Nej, det syntes jeg ikke.

Nøj hvor der er noget mænd herinde der går i små sko og som må kede sig bravt, siden de kan koge så meget suppe på sådan et lille optrin.
Kom dog over det og kom videre.

Men okay, det er fredag og vi har brug for noget sjovt.

Og nøj hvor er der bare en del mænd herinde, som må være brune langt ned i halsen. Hvorfor denne beskyttertrang hver gang. 

Som jeg læser tråden, har Frodige Ida igen igen været ude med riven, denne gang blev det så bare bragt frem og fordi det var hende selv der var GP som bliver anmeldt mindre flatterende. Hun svarer jo ikke engang TS på en ordentlig måde herinde. 

Nok bare mig, fredag og sjov, sorry kan slet ikke få øje på det sjove

Redigeret af Æ´Synderjyde
  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 15 minutter siden:

Og nøj hvor er der bare en del mænd herinde, som må være brune langt ned i halsen. Hvorfor denne beskyttertrang hver gang. 

Som jeg læser tråden, har Frodige Ida igen igen været ude med riven, denne gang blev det så bare bragt frem og fordi det var hende selv der var GP som bliver anmeldt mindre flatterende. Hun svarer jo ikke engang TS på en ordentlig måde herinde. 

Nok bare mig, fredag og sjov, sorry kan slet ikke få øje på det sjove

Eiiiiii altså, jeg følder mig bare så krænket nu hvor du antyder at jeg er brun langt ned i halsen. Hele min weekend er bare total og aldeles ødelagt og jeg kan ikke andet end spise is fra Underground og se hvordan det går for Carrie i de næste 27 afsnint af Sex & the city.


#metoo so freaking much.

  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår din skuffelse over at være blevet afvist.

Men hvis du for det første havde startet med at fortælle du sidder i kørestol kunne den være lukket hurtigere.

Jeg ved ikke om hun har lydt forfjamsket som du siger, men jeg tror vi alle kender det med at få spørgsmål under en samtale vi ikke lige er forberedt på, så at være igang med at lave en aftale og så få et uventet spørgsmål kan vel stille os alle i en mindre behagelig situation.

Du skriver hun skal lade være med at skrive hun tager imod folk i kørestol, men hun skriver ikke specifikt at hun tager imod folk i kørestol. Hun skriver tager imod handicappede.

Handicap findes i mange varianter.

At sige hun ikke tager imod svært handicappede og afslutter med et hej. Er da ikke mangel på respekt.

Det er blot en måde at afslutte en samtale.

Der er flere tråde med tidsrøver som kontakter GP og bruger lang tid på ingenting, så jeg forstår godt at en GP vil afslutte en samtale som alligevel ikke fører til mere.

Men at begynde at kalde hende en kælling fordi hun har afvist dig synes jeg er mangel på respekt.

At hun nævner det med chaufførerne og hængeren, viser i mine øjne at hun behandler dig på samme på som andre. Og ikke som du opfatter sammenligner dig med ham.

Du vil jo gerne behandles som andre, men når det sker er det også galt.

Har du tænkt over at denne anmeldelse måske med rette kan få nogen GP til at fravælge at modtage handicappede ?

De vil nok overveje kraftigt om det er det værd at få sådan en urimelig anmeldelse fordi de ikke kan sige nej.

Jeg har besøgt Ida flere gange, og hun er den varmeste og kærligste kvinde jeg har besøgt.

Og ligesom alle andre mennesker har hun også ret til at sige nej.

 

  • Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
4wheels skrev, for 2 timer siden:

Ærligt - det er sgu ikke noget med at gå i små sko eller have brug for noget sjovt. Det har åbentlyst ikke været sjovt og handler om gensidig respekt for andre mennesker. Vi skal passe på gp og, selvfølgelig, vise respekt og høflighed selv hvis vi skulle sige nej tak. Det gælder sgu så bare også den anden vej. Det er også relevant fordi frodige Ida faktisk køre med falsk markedsføring. Helt unødvendigt. Hun kunne bare ændre sin tekst så den stemmer overens med virkeligheden. Så ville det ikke ske for andre i stol og hun ville være fri for at blive opfattet som en sur og uforskammet rejekælling. 

Du skal da ikke fortælle mig hvad jeg skal og ikke skal. 

Se det positive. Du slap for at rejekællingen ikke fik dit besøg.

Hvis du mener jeg er en rejekælling så ser jeg dig som en klaphat der ikke tåler en afvisning.

 

 

 

  • Haha 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fræk-mand skrev, for 52 minutter siden:

Men at begynde at kalde hende en kælling fordi hun har afvist dig synes jeg er mangel på respekt

Det gør han heller ikke, han kalder hende rejekælling - hvilket betyder højtråbende/bramfri kvinde... hvilket jo er sandt nok, umiddelbart.

Frodige Ida skrev, for 29 minutter siden:

Du skal da ikke fortælle mig hvad jeg skal og ikke skal. 

Se det positive. Du slap for at rejekællingen ikke fik dit besøg.

Altså hvis du skriver Du tager imod handikappede... så ville det da være smart lige at nævne hvilke handikappede du IKKE tager imod?

Nu er jeg allerede stået af ved "frodig", så havde aldrig været en potentiel kunde, men det er ikke super reklame du laver for dig selv her :(

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
4wheels skrev, for 8 timer siden:

  bliver kællingen 

Jo han kalder hende kællingen.

Prøv at læs hans anmeldelse ordentligt;)

Redigeret af Fræk-mand
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 15 minutter siden:

Det gør han heller ikke, han kalder hende rejekælling - hvilket betyder højtråbende/bramfri kvinde... hvilket jo er sandt nok, umiddelbart.

Altså hvis du skriver Du tager imod handikappede... så ville det da være smart lige at nævne hvilke handikappede du IKKE tager imod?

Nu er jeg allerede stået af ved "frodig", så havde aldrig været en potentiel kunde, men det er ikke super reklame du laver for dig selv her :(

Ser du andre skrive stolpe op og stolpe ned hvilken slags handikappet de ikke modtager? 

Er nu sikker på at rigtige mange mænd fortrækker kvinder der ikke kun er pleaser så mon ikke det går.

Jeg hopper ud af tråden. Vil heller bruge min tid på søde frække mænd der nyder mit selskab, fremfor denne latterlige tråd.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 2 minutter siden:

Vil heller bruge min tid på søde frække mænd der nyder mit selskab, fremfor denne latterlige tråd.

Din håndtering af kritik efterlader meget at ønske, så god idé og god weekend :)

Jeg tror du kunne have vundet ved at skrive noget ala:

"Jeg er ked af du har haft en dårlig oplevelse, det var ikke min intention (antager jeg), og jeg vil bestemt overveje om min annonce tekst skal have den lille tilføjelse."

Fræk-mand skrev, for 8 minutter siden:

Jo han kalder hende kællingen.

Prøv at læs hans anmeldelse ordentligt;)

Fair nok, den var smuttet for mig - det er naturligvis ikke iorden - havde kun set rejekælling, som jeg egentligt syntes var meget passende.

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 1 minut siden:

Din håndtering af kritik efterlader meget at ønske, så god idé og god weekend :)

Jeg tror du kunne have vundet ved at skrive noget ala:

"Jeg er ked af du har haft en dårlig oplevelse, det var ikke min intention (antager jeg), og jeg vil bestemt overveje om min annonce tekst skal have den lille tilføjelse."

Fair nok, den var smuttet for mig - det er naturligvis ikke iorden - havde kun set rejekælling, som jeg egentligt syntes var meget passende.

Spot on....

  • Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
Æ´Synderjyde skrev, for 3 timer siden:

Og nøj hvor er der bare en del mænd herinde, som må være brune langt ned i halsen. Hvorfor denne beskyttertrang hver gang. 

Som jeg læser tråden, har Frodige Ida igen igen været ude med riven, denne gang blev det så bare bragt frem og fordi det var hende selv der var GP som bliver anmeldt mindre flatterende. Hun svarer jo ikke engang TS på en ordentlig måde herinde. 

Nok bare mig, fredag og sjov, sorry kan slet ikke få øje på det sjove

DU er satmer en af mine da.....og Nemtøsen er mere end godt på vej i samme RILLE........men nu lærte dit nok lidt fra hinanden ved deres STORE VELLYKKEDE gang-bang...:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...