Hop til indhold

Recommended Posts

Kender i det med at man bare har kigget på en profil og fundet pigen VILDT LÆKKER. Faktisk så lækker at man faktisk ikke tør tage kontakt til hende???

Efter at ha oplevet følelsen af præstations angst pga jeg besøgte en pige der præcis passer på det ovenover. Så derfor var det lidt med angst og nervøsitet at vi sat et møde her idag.. For hun er jo begrebet af lækkerhed.. 

Den dejlige pige der er snak om er @Trinetease. Hendes annonce.... https://annoncelight.dk/showad/182326

Kan sq godt forstå det er nogle herinde der er betaget a hende.. For hun er satme godt nok......................ja jeg er mundlam.. :wub:

Men det hele er egentlig startet a @Borende X og @Rejsenetværk.. For det med at mødes med en GP udover knalderiet, det er noget specielt og hyggeligt. Ja ja jeg ved godt at nogle så vil sige at så kan man lige så godt ha en sugarbabe. Og til dels har du/i ret. Der er bare det lille men, at for mit vedkommende har det krævet noget energi at ha et Sugar forhold. For jeg har altid KUN holdt mig til hende. Jeg har ikke haft andre eller været hos en GP. Det har været lidt som et kærestefohold uden de sure forpligtelser.

Nå men tilbage til Trine.. Jeg kommer op til hende og tager mit obligatoriske bad. Kommer ind til hende i sengen og vi begynder at kysse... WAAAUUW siger jeg bare.. Fuck nogle gode legende kys hun giver.. Og hun slanger sig rundt om mig så vi bliver et. Det kan slet ikke beskrives den form for connection der blev skabt i løbet af MEGET KORT tid og som føltes som en evighed, altså på den gode måde. 

Vi får rullet lidt rundt fra side til side og ender med hende på ryggen. Og så går mine læber, tunge og tænder på opdagelse på den dejlige krop.. Endnu en gang WAAAUUW hun nyder det og bliver hurtigt tændt.. Finder ned til hendes landings stribe, lige som jeg kan li det, og min tunge finder det rigtige sted.. Min ene finger går også lidt på opdagelse og finder lidt ind da jeg mærker hendes hånd om min. Trækker mig prompte tilbage både med hoved og finger. Trine kigger undrende på mig og jeg spørger om hun ikke vil ha det.. Trine smågriner og siger jo da. Tager fat i min finger igen og putter den selv op hvor hun bedst kan li det.. 

Hvad der så ellers sådan skete er mellem Trine og mig desværre. Det eneste og faktisk lidt pointe ved det hele. Det er at jeg bliver midt i knalderiet ramt af præstations angst og potensen falder.. Det er kun sket EN gang før, og det var med en pige jeg havde samme start med, altså som nævnt i toppen af anmeldelsen her. At hun simpelthen er for lækker til at man tør møde hende. Den gang var det Mia Bolle-trold da hun var i Århus. Og DET er fanme nogle år siden. 

Så ja det skete faktisk. Lidt æv men det er ikke noget der har slået mig ud. Tværtimod, så er jeg allerede ved at planlægge vores næste møde.. 

Alt i alt, så kan det KUN blive 10 over hele linien. Tak for en VILDT HYGGELIG oplevelse sammen med dig @Trinetease:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interessant og dejligt formuleret anmeldelse.  Til dit spørgsmål.  Jeg tager kun kontakt til kvinder jeg finder lækre, og hvor jeg fornemmer en skøn og dejlig personlighed. Og....selvfølgelig også tilbyder det jeg søger.

Har jeg oplevet, at "blyanten" ikke lige ville som jeg ?  Det var nu nok mest da jeg startede med at købe, som så mange andre skulle jeg lige lære et par ting

  • At få opbygget min egen stemning, og ikke lade evt ventetid, og tanker om at andre også har været der ødelægge/forstyrre min lyst
  • Ikke at blive stresset over at man køber tid
  • At give slip, således at jeg ikke skulle nå en pokkers masse forskellige stillinger og ydelser, men bare nyde det hele og lade det udvikle sig naturligt
  • At lære at sige nej hvis det jeg mødte en kvinde, de lå langt fra det jeg forventede, snarere end at kæmpe med at forsøge at gennemføre noget halvhjertet noget.

Så nej jeg får ikke præstationsangst eller lignende fordi kvinden er fantastisk smuk. Til gengæld fremfinder jeg mine bedste sider i et forsøg på at vise hvor meget jeg egentligt værdsætter at blive inviteret indenfor i hendes intime univers.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, 1 time siden:

Kender i det med at man bare har kigget på en profil og fundet pigen VILDT LÆKKER. Faktisk så lækker at man faktisk ikke tør tage kontakt til hende??

Superfint indlæg, Varme :-)

Og ja, det kender jeg faktisk... og netop lige præcis med Trine Tease.

Lige fra jeg mødte hende uden hendes GP-for arbejdstid, en gang for måske 4-5 år siden, har jeg tænkt, at hun er lækker og en hel del ud over det sædvanlige.

Næste gang jeg mødte hende, var hun værtinde, og ikke selv på arbejde. Og den samme fornemmelse slog mig: She’s one of a kind.

Siden har jeg ikke haft mod til at møde hende.  

Jeg lavede endda engang en aftale med hende. Men jeg aflyste den, fordi jeg fik kolde fødder.

Og hendes nye look har ikke gjort min interesse mindre. Hun ser pokkerme dejlig ud :-) 

Gad vide, om jeg overhovedet får mod til at møde hende en dag? 

Jeg håber, for jeg er sikker på, at det bliver helt fantastisk :-)

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår din begejstring, og lur mig, om ikke hun er på vej til at blive en fast post på dit budget Varmester :)

Jeg selv er simpelthen sådan et 54 årigt skarn, der ikke har betalingspræference for en kvinde som Trine Tease, der stadig er så meget yngre end jeg selv, og som jeg heller ikke vil kunne score på helt almindelig vis.

Som jeg før har citeret en klog gp for, som jeg besøgte for flere år siden, dengang ung og sprød, som jeg næsten altid vælger når jeg skal betale for oplevelsen.

Hun sagde, du er ødelagt af at  have købt sex i 20 år, og af at jeg kan betale en som hende for det, og derfor heller ikke udvikler en naturlig interesse for de lidt mere modne kvinder.

Men der er jo ikke noget der er så skidt, at det ikke er godt for noget, for havde jeg min gang som betalende gæst hos Trine Tease, så havde jeg næppe nogensinde opnået de gode stunder sammen med hende, som vi har haft sammen til brunch, kagebord etc.

Af de stunder har jeg lært, hvorfor Borende X og andre, bedre end jeg selv formår at værdsætte et gp besøg, for andet og mere, end egen fattige kropslige, overfladiske og visuelle tilgang til en betalings sceance.

Hos Trine Tease får de hendes intellekt, og evne til at fordybe sig i samtalen, når man selv evner andet og mere, end bare at komme hos hende for at få god sex.

Noget som jeg så har det privilegium at opleve lejlighedsvis, uden at skulle betale for det  ved kasse 1, men når vi mødes er det også uden sex delen ;)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt at høre at du havde en god tid med en lækker pige, og at der var god kemi. Ærgeligt med "knækpølsen". Jeg håber da at i bare legede videre med nogen aktiviteter hvor en stiv pik ikke er en nødvendighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 2 timer siden:

.... Det eneste og faktisk lidt pointe ved det hele. Det er at jeg bliver midt i knalderiet ramt af præstations angst og potensen falder.. Det er kun sket EN gang før, og det var med en pige jeg havde samme start med, altså som nævnt i toppen af anmeldelsen her. At hun simpelthen er for lækker til at man tør møde hende. Den gang var det Mia Bolle-trold da hun var i Århus. Og DET er fanme nogle år siden ... 

Det kan vist ske for alle. Jeg har selv prøvet nøjagtigt det samme. Heldigvis også kun EN gang. Årsagen i mit tilfælde lå mere i omstændighederne end hos den ellers højt profilerede pige, eftersom "første halveg" skam gik fint.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trine er i en klasse for sig selv....jeg har tidligere været nedslaget til at holde afstand, for ikke at gå i hundene.

Man bliver let forelsket i en pige som Trine....ja, forelsket....så sød og dejlig er hun.

Trine....jeg savner sgu' dit selskab :wub:

Knus T

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Kære @Varmemester :wub:

Tak for dit besøg og Tak for dig ♥️

Og Tak for alt det du gav af dig selv, under vores stund sammen ♥️

Jeg håber at vi ses igen :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

PHU HA ja, kender det desværre alt for godt, ikke mindst når man møder en pige der ser langt bedre ud i virkeligheden end det der måske er omtalt af hende, så får jeg sku også et lille stykke af oldefars på midten

Del dette indlæg


Link til indlæg

@TheVoice, tak tak og tak.. Dine 4 punkter er rigtig gode. De ku ha været rart at vide for over 20år siden da jeg startede med at besøge GP'er. :)

@Alkoholikeren, nemmerlig.. ;)

@frenchlover1, ååååhhh tak.. Så er jeg ikke den eneste.. Var sq bange for om jeg var helt gal.. :lol:

@Rejsenetværk, du har så evig ret.. Man har simpelthen HELE PAKKEN i Trine.. Så jeg glæder mig allerede til næste gang jeg skal se hende. :)

@Lauersen, det gjorde vi lidt, meget lidt. For jeg blev sq så flov at jeg ikke helt vidste hvad jeg sku gøre. Så vi sad/lå og snakkede bagefter. Vildt hyggeligt. For som de andre siger, så har Trine altså en viden og en del at byde ind med.

@Borende X, skal være ærlig at sige at det giver mig sq oprejsning at vide det er sket for selv dig og @frenchlover1. For så er det ikke bare mig der er noget galt med.

@Thomsen, ååååhhh sådan noget må du sq da ikke sige..

@Trineteasedin lille lækkerrøv.. Du kan BANDE PÅ vi skal ses igen. Og snart.. For vi har noget vi skal ha afsluttet..

@oldguy49, jamen nu er jeg da kommet helt op på hesten igen når endnu en melder sig under fanen. Ja det er helt vildt mærkeligt at BARE FORDI det øverste hoved mener man har overscoret, så lukker det at for det nederste hoved.. Pisse træls.

Alle sammen. Tak for jeres gode svar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trine er en ener. På alle punkter.

Og det er lige meget, om man møder hende indenfor- eller udenfor sengestolperne.

Jeg har selv haft den glæde at kunne møde en flig af hende udenfor som den mere private Trine, og det har bestemt ikke været hverken kedeligt eller skuffende :wub:.

Til interesserede skal jeg her henvise til mine tidligere oplevelsesberetninger med hende begyndende med "Den sorte Diamant".

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 40 minutter siden:

Trine er en ener. På alle punkter.

Og det er lige meget, om man møder hende indenfor- eller udenfor sengestolperne.

Jeg har selv haft den glæde at kunne møde en flig af hende udenfor som den mere private Trine, og det har bestemt ikke været hverken kedeligt eller skuffende :wub:.

Til interesserede skal jeg her henvise til mine tidligere oplevelsesberetninger med hende begyndende med "Den sorte Diamant".

Det er jo netop dine indlæg om jeres turer der faktisk har givet mig en større lyst og mod på at få mødt Trine.. :)

Og ja, der findes KUN EN Trine. Og det ER Trine. :wub: Og så kan alle andre det forsøger at kopiere hende på en eller anden måde godt glemme det. For hendes personlighed kan man sq IKKE kopiere. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må da vist også hellere se at få besøgt den sagnomspundne Trine :-)

Man tør jo næsten ikke med de forventninger I får bygget op :-D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kanon1 skrev, for 12 timer siden:

Jeg må da vist også hellere se at få besøgt den sagnomspundne Trine :-)

Man tør jo næsten ikke med de forventninger I får bygget op :-D

 

Det synes jeg da helt sikkert du skal få gjort. Det er bare at komme a sted. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun lyder godt nok spændende, dog bliver jeg lidt mistænksom når jeg ser billeder hvor huden er så photoshoppet at den er mere blank og glat end en nylakeret og vokset/poleret bil (hvad skal det dække over)

Det gør lysten til at besøge pågældende gp mindre imø.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le Male skrev, for 16 minutter siden:

Hun lyder godt nok spændende, dog bliver jeg lidt mistænksom når jeg ser billeder hvor huden er så photoshoppet at den er mere blank og glat end en nylakeret og vokset/poleret bil (hvad skal det dække over)

Det gør lysten til at besøge pågældende gp mindre imø.

Du kan jo sende hende en besked og spørge. Det gør tingene meget lettere når man spørger. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kanon1 skrev, for 21 timer siden:

.... Man tør jo næsten ikke med de forventninger I får bygget op :-D

Du bliver næppe skuffet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...