Hop til indhold
Konditoren

Pascha Laufhaus - Köln

Recommended Posts

Så er vi på tur i det tyske, og denne gang sydligere end Flensburg :-)

Mig og min firmapartner har en del møder med kunder i Ruhr-Gebiet, Nærmere bestemt Köln, Düsseldorf samt Essen og Bochum.

Det giver os 2 overnatninger hernede, og der skal selvfølgelig prøves lidt tøser!

I går aftes efter en god middag på Hard Rock i Köln, surfede vi lidt rundt, og faldt over dette mega-horehus :-)

http://www.pascha.de/DE/LAUFHAUS

7 etager med tøser, det måtte der være et par godter imellem :-)

5 Euro ved indgangen, og så ind og lure.

etage 1 til 6 er alm tøser, etage 7 er Trans'er, og på 11. etage er der club. Her giver man 60 Euro, og så er der fri drikkevarer og mad samt den første halve time med en af pigerne.

Vi kiggede på alle 6 etager, og der var denne tirsdag aften et bredt udvalg. Generelt vil jeg sige pigerne er i den yngre del.

Jeg bestemte mig for en 20 årig rumænsk godte. Hun var rigtig frisk og snaksaglig, og med mine 300 øl i blodet var jeg ikke svær at overtale :-)

Det viste sig at være et godt valg. Hun var også glad og sød efter hun fik de 120 Euro for 40 minutters sjov og ballade. Den pris inkluderede alt pånær anal. Fransk var med gummi.

Fine forhold i værelserne, gode badekabiner, og der var pænt og rent.

Jeg skyller dyret af, og hopper i kanen. Hun vil gerne starte med lidt massage, så det gør vi. 5 minutter efter rundt på ryggen, og hun må igang med det franske, som bliver til en 69'er. Herligt :-)

10 minutter bruger vi på det, og så skal der rides. Flere stillinger senere sender jeg ladningen langt op i hende i missionær, og så nusses der lidt, samt gøres rent :-)

En ny skyller under bruseren, og jeg takker af.

en dejlig oplevelse. Pigen var rigtig sød og nærværende, ikke de største bryster, men ellers rigtig flot pige.

Min partner har også været på en anden pige, han var også godt tilfreds med hans valg :-)

Alt i alt en fin tur sådan en alm tirsdag aften. Stedet kan fint anbefales, og pigerne sidder som på billederne udenfor deres værelse og stråler. De er heldigvis ikke så nærgående som i f. eks. Herbertsstrasse, så det er fint.

Kan ske vi i aften ryger op på 11. etage, men i så fald får i den historie senere!

Del dette indlæg


Link til indlæg

God beretning om det kæmpe horehus i Køln, ovre på den anden side af gaden ligger Das Bordell også et lignende stor horehus. Ja trans etagen er en "must see" oplevelse :D

Disse etablissementer er kæmpestort, men er generelt for turister og tilrejsende tyskere,

det er dyrere og servicen er fra middel til dårlig. Jeg vil ikke købe noget her, da jeg benytter andre alternativer.

Jeg vil anbefale Samya.de som også ligger i Køln.

Det er en FKK-klub hvor servicen er meget bedre og pigerne er smukkere og det er billigere, 50€ for 30min 75€ for en time, fri øl og mad når entreen er betalt :D

Ellers er der Traum Paradis Bordell (http://www.traum-paradies.de), luksuriøst indrette bordel med mange flotte piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

God og hos mig interessevækkende beretning :)

Gangene og priserne der er ikke lige mig, men er meget interesseret i en club beretning fra 11 etage.

Er som Nille selv til FKK Samya i Köln, men måske en flot trans eller en tur på 11 etage kunne overvejes ved lejlighed :?:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...