Hop til indhold
Brasil lover

Sweet Mia - kan det blive mere naturligt?

Recommended Posts

 
Jeg blive simpelthen nødt til at dele min begejstring over at have mødt denne fantastiske kvinde, som har valgt at dele hendes fantastiske væsen, intelligens, smukke krop, søde smil, bløde læber og frække øjne med os mænd over 40!!! :x:x
 
Hun er da totalt uovertruffen i gensidig kæreste oplevelse - ikke kun sex delen, men hele oplevelsen fra første kontakt, første møde med en hyggelig, indledende snak med lidt vådt til ganen og hvor man lige får afklaret ønsker og forventninger, hvorefter tøjet stille og naturligt ryger, mens kys og kærtegn får safterne til at stige - OMG :-P - og så til nu, hvor jeg mandag formiddag besøgte hende for tredie gang. Det var en sen og impulsiv indskydelse mandag morgen, men hun var ledig og blev klar til det aftalte tidspunkt og hun spurgte sødt om det var ok at håret ikke var glattet - selvfølgelig og jeg må tilstå at hun ser knaldgodt ud med hendes naturlige krøller - wow :x;-)
Jeg blev modtaget med naturlige smil, kys og kram og det blev den nok mest fantastiske sexuelle oplevelse jeg længe har haft. Der var intet som virkede påtaget eller kunstigt og allerede nu føler jeg at der er en kemi, tillid og gensidig forståelse for hinandens ønsker i en grad, som når uanede højder. 
 
Jeg er ikke naiv og ved godt at det er et arbejde for Mia, men jeg er nu ret overbevist om at hun også nyder det, men det vigtige for mig er følelsen før, under og efter og når hun formår at give mig det, så er jeg super tilfreds. 
 
Jeg burde egentlig skifte profil navn nu hvor jeg også er mega vild med Mia, men har ikke den store lyst til at skulle forklare ægtheden af nye indlæg fra en første gangs bruger, så jeg fastholder navnet. Det passet stadig fint med at Emilly Brazil og Sweet Mia nu har en delt førsteplads i min optik.
 
Take care :biggrin:
  • Synes godt om 10
  • Tak 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for god og begejstret oplevelsesberetning. Dette OMG, som mange skriver, betyder det omgående eller hvad?

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, Lige nu:

Tak for god og begejstret oplevelsesberetning. Dette OMG, som mange skriver, betyder det omgående eller hvad?

He he - nej det betyder oh my god

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brasil lover skrev, for 21 minutter siden:

He he - nej det betyder oh my god

Nåååh, så må jeg fremover skrive AMD eller AMF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var godt at du fangede hende på en af de gode dage (90%) og ikke var uheldig at ramme en af hendes dårlig dage (10%).

Jeg ville ønske at min oplevelse var som din, for jeg mødte en desværre den sure og  irriteret udgave af Mia hvor der var minus gensidig forståelse og grim attitude.  

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hulbror skrev, for 10 minutter siden:

Så hærger trolden Torben sgu igen.

Hvorfor er du hele tiden efter mig ? 

Venligst respekter at ikke ALLE er har ubetinget gode oplevelser hos Mia. 

Redigeret af TorbenT

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenT skrev, for 1 time siden:

Hvorfor er du hele tiden efter mig ? 

Venligst respekter at ikke ALLE er har ubetinget gode oplevelser hos Mia. 

Jeg respekterer alle som er ærlige, men din hetz af Mia og Lena er ikke troværdig, hvis der er nogen som kommer med troværdig kritik er den meget velkommen.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxi90

Det er en skam, at man skal være fyldt 40 for at besøge hende :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenT skrev, for 2 timer siden:

Det var godt at du fangede hende på en af de gode dage (90%) og ikke var uheldig at ramme en af hendes dårlig dage (10%).

Jeg ville ønske at min oplevelse var som din, for jeg mødte en desværre den sure og  irriteret udgave af Mia hvor der var minus gensidig forståelse og grim attitude.  

Jeg tror de fleste har fanget, at du har haft en dårlig oplevelse hos Mia. Men! Det ændrer ikke på, at Brasil Lover har haft en oplevelse i særklasse og at Mia vel nok er en af de mest velanmeldte piger herinde. Jeg har ikke besøgt hende, men ud fra mængden af positive anmeldelser, vil jeg vurdere, at chancen for en dårlig oplevelse er minimal. Så jeg gør forsøget, når lejlighed giver sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenT skrev, for 4 timer siden:

Hvorfor er du hele tiden efter mig ? 

Måske fordi du hele tiden er efter Mia?

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brasil lover skrev, for 9 minutter siden:

AMD? AMF? Uddyb?

Please, don't feed the troll!

Redigeret af Bebop
  • Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 1 time siden:

Måske fordi du hele tiden er efter Mia?

Hvad snakker du om ? “Hele tiden” Jeg har skrevet 2 ikke positive kommentarer omkring Mia. Derefter er blev jeg adskillige gange kaldt en trold og andet grimt. 

Jeg har forstået det, i dette fora må man ikke skrive dårligt om Mia. 

Det var min afsluttende kommentar i denne tråd. 

Syntes alle skulle gå ud og besøge nogle piger i stedet for at kommentere på Mia, især dem som slet ikke har besøgt hende. 

Ha en god aften @Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hansenold

ok ved godt for nogle er det hellige brød. at sige noget dårligt om en oplevelse pige fx sweet mia. 

Men det bliver sku snart lidt for  fanatiske i drenge her.

Men det handler jo om hvem der ser og med hvilke øjen.

er glad for nogle er klar til at gå på knæ

ellers blive man sku blokket

jeg skrev bare om hvad hun kostet i for 1 time og syns jeg havde set den til 1500.

vil lige sige jeg ikke  lige sat mig ordentlig ind i hendes tekst. så skriver hun at man pludselig vil forhandle  om prisen og det burde jeg vide hun ikke gjort og hvor jeg havde set det  pris og noget med nogle falske side. Osv Osv.

så ringe hun kunne ikke tage den da jeg sad  i et s-tog 

så blive jeg blokket efter følgende med den besked jeg bare vil skrive.  

nåede ikke at svare på det.

vis det ikke mærkeligt så ved jeg det sku ikke

Men igen alt handler. om hvem, hvor og hvordan 

men kan høre i får den oplevelse i har brug for og det er jo det vigtigste 

;)

 

 

 

Redigeret af hansenold
fejl i tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hansenold

og det bliver også det sidst fra mig i den her sag ....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da dejligt - så kan vi måske komme tilbage til at JEG synes hun er ultimativ dejlig og leverer GFE på første klasse med en skøn, sød, sexet, fræk og humoristisk imødekommenhed, der for mig sætter prikken over i’et. <3:wub:

  • Synes godt om 2
  • Tak 1
  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brasil lover skrev, 1 time siden:

Det var da dejligt - så kan vi måske komme tilbage til at JEG synes hun er ultimativ dejlig og leverer GFE på første klasse med en skøn, sød, sexet, fræk og humoristisk imødekommenhed, der for mig sætter prikken over i’et. <3:wub:

Sweet Mia

Jeg føler at jeg må blande mig i koret. Mai er GFE i verdensklasse. Nærværende, sød, sexet, varm, sjovt og vanedannende.

Indtil for ganske nylig, har jeg holdt mig til en gudinde og var sikker på, at jeg havde nået tindernes højde. Så fik jeg lavet an aftale med Sweet Mia. Jeg tilslutter mig de drenge som lovpriser denne dejlighed Hun overgår alt, hvad jeg har oplevet tidligere. Jeg havde aftalt 2 timer som blev til 2 timer og 40 min før JEG måtte tage afsked.

Jeg havde forinden sendt en mail til Mia og fortalt og mig selv om mine forventninger, min store respekt for, at hun turde sætte grænser.Ingen prisliste, men lod kemien/situationen være med til at forme seancen.  Mia havde svaret tilbage, at hun værdsatte min mail, ikke professionelt med sødt, kærligt og ærligt. Mia tog imod mig med et smil og lidt til ganen. Vi fik hyggesnakket før vi gik i bad sammen. Mia siger at sex  er kunst og man kan roligt sige, at vi er gået i gang med et større kunstværk, som vi forhåbentlig skal arbejde en del på i fremtiden. Efter min bedste overbevisning er Mia den mest sexede kvinde man kan tænke sig. Det lidt hemmelighedsfulde smil, hendes blide dybe kys og de små søde kommentarer men vi krøllede lagnerne, hendes intelligens  og imødekommenhed som Brasil lover også har bemærket. 

Bortset fra, at jeg kommer til at gøre et seriøst indhug i bankkontoen, så ser jeg frem til en forrygende fremtid.

Med fare for at få revet ørene af, så lige en påstand; Hvis man respektere Mia og ikke overskrider hendes grænser, så kan man ikke undgå at få en superoplevelse:wub:

If you read this Mia. Thank you for letting me ind to your universe. You are a star

Farenheit 32<3<3

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenT skrev, for 10 timer siden:

Hvad snakker du om ? “Hele tiden” Jeg har skrevet 2 ikke positive kommentarer omkring Mia. Derefter er blev jeg adskillige gange kaldt en trold og andet grimt

Du nøjedes jo ikke med de to kommentarer. Du har fyldt i nu to tråde (delvist uforskyldt, fordi du blev anklaget for at lyve). Det er dårlig stil at du tvangsmæssigt skriver om din dårlige oplevelse (som jeg tror på) i endnu en tråd - hvad er pointen med det? Det får dig bare til at fremstå som bitter og hævngerrig, og derfor skyder du egentlig dig selv i foden.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er I lige lovlig hårde ved Torben?

Det er nemt nok at komme med en begejstret anmeldelse, lidt sværere at komme med en kritisk anmeldelse. Og selvom du selv har fået en god oplevelse kan andre godt få en dårlig oplevelse. Og alle kan have en dårlig dag, også gper, hvilket jeg egentlig synes TorbenT er med på - og det skal man absolut være opmærksom på hvis man har fået en dårlig oplevelse. Man skal virkelig passe på med at generalisere på basis af en enkelt dårlig oplevelse, blot beskrive sin egen oplevelse, hvilket jeg synes TorbenT gør. Ingen grund til at blive fornærmet på pigens vegne.

For mig nuancerer det billedet af de enkelte gper og jeg tænker bestemt ikke dårligt om Mia efter hans anmeldelse(r).

Men enig - nu har vi fanget at du havde en dårlig oplevelse TorbenT ;)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til Brasil Lover - jeg tror at vi begge lægger vægt på gode oplevelser. Jeg kan også  lide kvalitet. Jeg fatter ikke, at vore logebrødre ikke sætter sig bedre ind i hvad de kan forvente, før de laver en aftale. Pigerne bliver omtalt som var de knallerter, hvor man anbefaler andre til en prøvetur.

GFE (efter min ringe opfattelse) bygger på gensidig tillid. Så hvis man ikke viser pigen den dybeste respekt og overholder spillereglerne, så er man bagude på point fra starten og oplevelsen bliver derefter, det har sjældent noget med pigen at gøre. Gode GFE oplevelser kræver en lille smule af os. Hvis man er typen, der som barn sad på gyngen og tudede, fordi man ikke kunne få gang i den, mens de jævnaldrene gyngede lystigt - uden hjælp - så kan det jo være der hunden ligger begravet;) 

Hvis man viser pigerne den respekt de fortjener, så er man nået meget langt.. og igen, igen, igen. Mia har alle de kvaliteter der skal til, for at få en superoplevelse. Lidt synd for dig for jeg kommer nok til at beslaglægge end del af Mia´s tid, he, he

I øvrigt tak for mange gode anmeldelser:)

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
småkagen skrev, for 13 minutter siden:

Hvis man viser pigerne den respekt de fortjener, så er man nået meget langt.. og igen, igen, igen. Mia har alle de kvaliteter der skal til, for at få en superoplevelse. Lidt synd for dig for jeg kommer nok til at beslaglægge end del af Mia´s tid, he, he

I øvrigt tak for mange gode anmeldelser:)

Lige mine ord. 

  • Synes godt om 3
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er sikkert det værd, men jeg synes sgu hun er blevet for dyr.... 1200 for 30min er lige i overkanten.... men det er vel et spørgsmål om udbud og efterspørgsel?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...