Hop til indhold
Guest Valderrama

GB skal/skal ikke

Recommended Posts

Guest Valderrama

Som overskriften antyder er GB en tanke der jævnligt har strejfet mig ;)

Selve tanken om en pige der bliver brugt af flere mænd er spændende, men ved ikke om jeg selv tør deltage.

Det er nok usikkerheden i hele setuppet der er lidt angstprovokerende, hvem er de andre deltagere, hvordan reagere jeg i et rum med andre mænd.

Tanken om at deltage er vildt spændende, men tør man.

Hvordan greb i jeres første GB an, skal man starte med et miniGB (hvor mange deltager der?)

Har besøgt en del GPére, så er ikke grøn på det felt :D

Håber i vil dele jeres erfaringer og råd :unsure:

Hilsen GB Novicen

/Valderrama

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nye-Eventyr

Smut en hurtig tur på swingerclub og mærk efter i maven om det er noget du føler dig tryg og fortrolig med :) Du er jo basalt set blot nøgen med x antal andre mænd og en forhåbentlig særdeles appetittelig kvinde, der nyder at være centrum for en masse mænds kødelige begær. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit første GB var med en GP jeg havde besøgt et par gange, det gik fint nok fordi jeg kendte pigen, senere med flere piger og flere mænd. Engang var der altid GB i Ahornsgade flere steder, de var altid 'hyggelige' og altid under ordnede forhold.

I Tyskland må du være forberedt på lidt af hvert..

Jeg tror min indgangsvinkel kan hjælpe dig, hvis du er lidt nervøs.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nye-Eventyr skrev, for 31 minutter siden:

og en forhåbentlig særdeles appetittelig kvinde,

Så, er det nok ikke lige swingerklubben han skal besøge .....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nye-Eventyr
Jernsvinet skrev, for 2 minutter siden:

Så, er det nok ikke lige swingerklubben han skal besøge .....

På en god dag kan man sagtens være heldig, men det var nu også mere for at han kunne se om stemningen appellerede til ham eller om det gav skrumpediller og maveknuder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 42 minutter siden:

Så, er det nok ikke lige swingerklubben han skal besøge .....

Hmm.. Det synes jeg er en lidt mærkelig udtalelse det der. De kvinder jeg har arrangeret GB for i swingerklub. De har været lige fra 20år og op til 40år. Kænne piger/kvinder. Så den holder ikke helt stik den der. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 8 timer siden:

Hmm.. Det synes jeg er en lidt mærkelig udtalelse det der. De kvinder jeg har arrangeret GB for i swingerklub. De har været lige fra 20år og op til 40år. Kænne piger/kvinder. Så den holder ikke helt stik den der. :)

Præcis.. Jeg møder masser af særdeles attraktive kvinder i swingerklub.. Det er kvinder lige fra 18 år til midt i 60erne 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nye-Eventyr

Jeg tror nu også blot, at jernsvinet italesatte en udbredt fordom: At det kun er mindre attraktive folk, der swinger. Nu er det ganske vist et par år siden, at jeg lagde det glade club-liv bag mig, men selv dengang var der toplækre kvinder iblandt. Personligt Ihukommer jeg i særdeleshed en frodig Q på Swingergården, der virkelig kunne starte en solid fest op :) Generelt er swinger-segmentet ganske repræsentativt for befolkningen, så man møder de selvsamme folk, som man møder andre steder derude i det pulserende Dannevang. Slutteligt- når alt kommer til stykket, så er attraktion også dybt subjektivt, så mon ikke at der findes noget for enhver smag bag de duggede ruder i klubberne ;)

Redigeret af Nye-Eventyr
Slåfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig i at du kunne prøve en tur i swingerklubben og se og mærk efter om du er til det ;) Man bliver nødt til at tage skridtet et sted, for at vide om det er noget for en eller ikke. Og HVIS man møder nogen man kender, jamen så er det bare om at tage den derfra. De er der også af samme grund ;) 

Og nu ved jeg også hvad og hvor meget du kan holde til, og jeg vil elske at have en som dig til et GB ;);):P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama
Yara skrev, for 4 timer siden:

Enig i at du kunne prøve en tur i swingerklubben og se og mærk efter om du er til det ;) Man bliver nødt til at tage skridtet et sted, for at vide om det er noget for en eller ikke. Og HVIS man møder nogen man kender, jamen så er det bare om at tage den derfra. De er der også af samme grund ;) 

Og nu ved jeg også hvad og hvor meget du kan holde til, og jeg vil elske at have en som dig til et GB ;);):P

Ja det plejer at gå ok i dit selskab skønne @Yara og måske det burde være hos dig min GB mødøm skal tages :P

Tager jeres anbefaling om swingerclub til efterretning, men tænker, er det ikke lidt underligt at komme der som mand uden partner? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Valderrama skrev, for 14 minutter siden:

Ja det plejer at gå ok i dit selskab skønne @Yara og måske det burde være hos dig min GB mødøm skal tages :P

Tager jeres anbefaling om swingerclub til efterretning, men tænker, er det ikke lidt underligt at komme der som mand uden partner? 

Der  er  intet  galt  i  at  komme  alene  i swingerklub som  mand.  Mød  op,  kig  dig  omkring  stille  og roligt  giv  dig  god  tid. 

Joys  i Århus  kan  anbefales  - der  er  en  afslappet  stemning  og  forskellige  typer  af  mennesker  der  kommer  der. 

Bare  du  ikke  forventer  at  blive  inviteret  til  leg,  men  jo  også  frækt  at  kigge  på.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man har lyst til at deltage, så skal man gøre det. Selv var jeg også meget skeptisk over at være tæt på andre mænds liderlighed, men de sidste gange jeg har deltaget, har det været enormt hyggeligt, sjovt og frækt.

Så prøv at overvinde din penisforskrækkelse, prøv at finde et GB, der ikke er for vildt sat op og har en erfaren (eller flere) som værtinde, så går det nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Valderrama skrev, den 24/9/2019 at 17:59:

Ja det plejer at gå ok i dit selskab skønne @Yara og måske det burde være hos dig min GB mødøm skal tages :P

Tager jeres anbefaling om swingerclub til efterretning, men tænker, er det ikke lidt underligt at komme der som mand uden partner? 

Du er hjertelig velkommen til at være med og vil med glæde tage din mødom indenfor området ;) 

 

Enig med nemtøs, der er frirum til alle der og ikke unormalt at man kommer der alene. :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Valderrama skrev, den 19.9.2019 at 11:25:

Som overskriften antyder er GB en tanke der jævnligt har strejfet mig ;)

Selve tanken om en pige der bliver brugt af flere mænd er spændende, men ved ikke om jeg selv tør deltage.

Det er nok usikkerheden i hele setuppet der er lidt angstprovokerende, hvem er de andre deltagere, hvordan reagere jeg i et rum med andre mænd.

Tanken om at deltage er vildt spændende, men tør man.

Hvordan greb i jeres første GB an, skal man starte med et miniGB (hvor mange deltager der?)

Har besøgt en del GPére, så er ikke grøn på det felt :D

Håber i vil dele jeres erfaringer og råd :unsure:

Hilsen GB Novicen

/Valderrama

 

Som udgangspunkt, så er det vigtigt, at du selv har fantasien og din egen idé om, hvad du kunne forestille dig at der skal foregå under et GB, hvor du deltager.

Hos os har vi gjort det sådan, at folk som du, der er lidt mere tilbageholdende ift at deltage i et GB har besøgt os til en trekant først. Derefter har de været klare på at deltage i et GB hos os, fordi de jo på forhånd kender os. 

Det er ret nemt og tillidsfuldt for alle.

Hilsener fra

GB med Os

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...