Hop til indhold
larsen9988

Victoria i Århus - skynd jer - hun er altså super lækker

Recommended Posts

hej - dette er ikke en annonce fra hende :)  - besøgte hende igår - og sikke en flot pige- meget sexet og flot udseende -billeder er gode nok - bryster er dejlige naturlige - og hun ved lige  hvordan  det skal gøres, men hun siger hun tager hjem på søndag - men er retur i november -- jeg overvejer  stærkt et besøg igen. - derfor skynd jer hvis i er til hendes type- priser er på linket. 

https://annoncelight.dk/showad/263605

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 2 minutter siden:

Okay. Godt du da lige nævner det. :huh:

Taget i betragtning hvor ofte en bruger med få indlæg (og jævnligt med rette) får skudt i skoen at dennes profil nok er fake, så forstår jeg egentlig godt at larsen9988 skriver som han gør.

Men der er skrevet flere indlæg om Victoria - deriblandt af mig - og langt de fleste er positive, så jeg kan kun give ham ret i at det er værd at overveje at køre forbi hende :-)

/Tutankhamon

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhus62
Frodige Ida skrev, for 3 timer siden:

Okay. Godt du da lige nævner det. :huh:

Hvad er din point med det indlæg ?

Er der ikke kunder nok i din egen butik ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nåede lige et besøg hos hende (igen) i går inden hun tager hjem for denne gang: Fantastisk lækker og hundrede procent naturlig pige, helt som trådstarter skriver. Køn, sød og charmerende oveni. Jeg er tilbage hos hende i november, det er helt sikkert.

Del dette indlæg


Link til indlæg
aarhus62 skrev, den 18.9.2019 at 15:38:

Hvad er din point med det indlæg ?

Er der ikke kunder nok i din egen butik ?

Jeg tror måske at hun studsede over det, fordi sætningen har den omvendte effekt, og man derfor bliver lidt mere mistænksom. 

Men som andre folk skrev, så kan vi godt forstå han indleder med den. Der burde ikke være et behov for det, men sådan er det nu engang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan bekræfte at Victoria er et besøg værd. Hun er ikke vildt rutineret i anal, men giver alligevel en god oplevelse i 2`eren efter lidt opvarming. Jeg kommer nok igen, når hun returnerer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
aarhus62 skrev, den 18/9/2019 at 15:38:

Hvad er din point med det indlæg ?

Er der ikke kunder nok i din egen butik ?

Lige præcis der er et par gp herinde - der syntes de skal skrive på (næsten) alt - jeg er helt enig med dig aarhus62 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...