Hop til indhold
Tip toe

Helt ufatteligt smukke kvinder - fra udlandet.

Recommended Posts

Guest Maxi90

Man kan finde smukke kvinder i alle lande, det er ikke noget unikt for GP'er fra østen :lol:

det er jo en smags sag. Grunden til at der kommet mange piger fra Ungarn og Rumænien er nok fordi at det de kan tjene på 1-2 dage her, svarer til hvad man kan tjene på en måned i hjemlandet. Og udsennet hjælper dem, med dere markedsføring ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fede
Trinetease skrev, for 3 timer siden:

Nu bliver jeg sq altså nysgerrig ;-) 

Hvor meget gør i mænd ud af jer selv ?

For når jeg sidder i S-toget er der altså også langt imellem de virkeligt smukke mænd ;-) 

Måske det er derfor det aldrig er lykkedes for mig, at få penge for sex? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fede

Jeg er enig med trådstarter.

Udseendet er bestemt væsentlig. Ofte vælger jeg Pigen som jeg ellers kun kan drømme om. Den almindelige kvinde, giver ligeså god eller måske endda bedre sex, men er opnåelig uden betaling.

Eastgirls og latinaer er ofte meget smukke. Og meget feminine. Men det findes også blandt Danske piger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tip toe skrev, den 17/9/2019 at 15:13:

Der er blevet skrevet meget kritisk om de udenlandske kvinder der rejser til Danmark, indlogeret sig via Airbnb, betaler ikke skat og med gebrokken engelsk halter sig igennem serviceniveauet. Priserne er lave og det er et minefelt af måske skuffende oplevelser.

Men den faktor der sjældent tales om er, hvor ufatteligt smukke de ofte er. Og de er ofte ligeglade med at vise ansigt i annonceringen. Måske fordi kun de flotteste kommer til Danmark?

Det er som at gå i seng med den smukkeste pige på hele gymnasiet (noget som dengang var umuligt) eller ligge afklædt med en model fra forsiden af Costume Magazine. Det er et boost af dopamin der går direkte i mandens ego, når man kigger på kvinden man lige har haft sex med. Man kan ikke lukke øjnene for det (bogstaveligt talt), og spejle i værelser er kun en forstærker.

De presser markedet på prisen, men udseendet som de udenlandske kvinder præsterer med ER da også en konkurrence-faktor, som gør, at kunderne søger mod de udenlandske gæster - er det ikke?

Personligt syntes jeg at danske kvinder helt klart er smukkere naturligt. Alle kan være pæne med makeup, men jeg fortrækker øst eroupæiske grundet de er langt billigere. Hvis det er nogle kvinder som kan måle sig med danske så er det langt mere mellemøstlige kvinder end østeroupæere nogensinde kommer tæt på, med deres smøg og White party.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sukkersnask skrev, den 20.9.2019 at 11:47:

Sjov detalje, mange er enige om at svenske piger er total lækre. Sandheden er at dem vi syntes er lækre er af polsk er Balkan afstamning.

Den påstand tror jeg aldrig nogensinde vil kunne bakkes op af meget andet end din egen opfattelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Jeg tror aldrig nogen sinde jeg har været i et land, hvor jeg ikke har set smukke kvinder. Også helt ufatteligt smukke kvinder. Jeg har til gengæld heller aldrig været i et land, hvor jeg ikke har set grimme kvinder. Helt ufatteligt grimme kvinder. Det er jo nok ikke de grimmeste udenlandske kvinder, der kommer til Danmark, for at tjene penge som GP, forestiller mig. Og tit er det "lidt anderledes", det lidt eksotiske, vel også mere spændende end det man ser til hverdag? 

Men man kommer jo ikke udenom at kvinder (og mænd) er anderledes, afhængig af hvor de kommer fra. Jeg selv, vægter intelligens og samtale højt. Jeg finder intelligens det mest sexede af alt. Og ofte kan man jo forveksle det med uddannelse..... Gør man det, er de danske kvinder ofte de mest sexede. Men hvis man vil tale filosofi eller litteratur, er franske kvinder væsentligt mere sexede. Klassisk musik, overgår østeuropæiske kvinder det meste. Og sådan kan man egentlig blive ved.

Der er både smukke og sexede kvinder overalt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 2 timer siden:

Og tit er det "lidt anderledes", det lidt eksotiske, vel også mere spændende end det man ser til hverdag? 

Det er jo naturens geniale måde at undgå indavl på.

Vi, der kommer fra små kystsamfund i det sønderjyske. oplevede så i vor fagre ungdom bagsiden af medaljen.

Om sommeren, når de tyske drenge kom anstigende på deres hurtige knallerter, var vi pludselig luft for de piger, vi til dagligt havde det godt med.

Den færøske forfatter Jørgen-Frantz Jacobsen beskriver situationen så præcist i sin fremragende roman "Barbara"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, den 21.9.2019 at 06:00:

For når jeg sidder i S-toget er der altså også langt imellem de virkeligt smukke mænd ;-) 

S-toget.... Hvad er dette?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tzatiki

Som mand og single i 40'erne er det min oplevelse, at der er langt mellem virkelig smukke mænd og kvinder :D. Dette er min egen subjektive vurdering ud fra diverse facebook single-grupper og Tinder. Jeg forestiller mig dog, at der er et noget bedre "udvalg" i København end i provinsen.

Ift. betalingssex, så synes jeg også, at der er ret langt mellem hotte danske kvinder i det område hvor jeg bor. Der mangler i den grad et godt dansk bordel, som der er flere af i Storkøbenhavn. Hovedparten af de danske kvinder, der tilbyder sex mod betaling her i det fynske er bestemt ikke kvinder, som jeg ville swipe til venstre på Tinder :-o. Der er dog undtagelser :lol:

Men for at svare på dit spørgsmål, så gør jeg selv en del ud af mig selv, både hvad angår tøj, duft, hår, træning af kroppen/sund kost. 

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alonso skrev, den 19.9.2019 at 15:23:

Øst europæiske piger er bare smukkere end danske. Det har meget med deres fremtoning og opførsel at gøre. Kvinde frigørelaen i Danmark har haft den konsekvens at danske piger ikke går op i at være feminin og sårbar i samme grad som øst piger. Mænd er tiltrukket af det, derfor finder vi dem mere smukke. 

Jeg vil give det ret i det omfang at du kigger på en pige, sådan som helt overordnet bare er "naboens datter".

Men når vi taler om Glædespigerne, så er de danske piger altså HELT lige så obs på at det efterspørges at de ser godt ud. Altså bruger make up, sætter håret, går i pænt tøj, og for nogles vedkommende også at de bruger meget tid i fitness centeret, eller holder sig til dieter hvor deres mave ikke bliver oppustet (eller de bliver småtykke). Der er helt klart mænd der er villige til at betale for en "average" pige. Eller en tyk, en neger, en muslim, eller en hvad man nu har af fettish... Men hvis man betaler for det, og det er et konkurrenceparamter at "se godt ud", så er det min oplevelse at de danske piger er HELT lige så lækre som de udenlandske. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså, jeg fjerner alt det uvedkommende hår, træner et par gange om ugen til jeg kan smage blod i munden, børster tænder grundigt og stryger skjorten noget så pænt.

Men jeg har sgu også en typisk nordisk DNA som aldrig bringer på forsiden af Men’s Health. :D 

P.S. Det er mig på cykelstien med den pang-farvede cykelhjelm. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tip toe skrev, for 3 minutter siden:

Altså, jeg fjerner alt det uvedkommende hår, træner et par gange om ugen til jeg kan smage blod i munden, børster tænder grundigt og stryger skjorten noget så pænt.

Jeg indrømmer blankt, at jeg er gået langt uden om alt det dér fittness-halløj. Jeg bryder mig simpelthen ikke om denne amerikanskinspirerede kultur.

Jeg er ikke særlig køn, men alligevel – har jeg efterhånden opdaget – har jeg stor appel til milfsegmentet. Så fem og syv er ikke altid lige i denne branche.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 time siden:

Jeg er ikke særlig køn, men alligevel – har jeg efterhånden opdaget – har jeg stor appel til milfsegmentet.

Ingen regler uden undtagelse, men det er som regel charmen der spiller mest ind for kvinder. Udseende spiller en rolle for charme, men sandsynligvis mindre i mange kvinders øjne, jo ældre de bliver (mange kvinder hader, hvis de ikke føler sig som den lækreste). Jeg har en god mandlig bekendt, som er ekstremt charmerende, men slet ikke har udseendet med sig, han er fx både lav og ret overvægtig. Men han vader ind i mange kvinders hjerter med sin overlegne charme.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...